rider-banner-icon
  • Döner
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Döner XL Çaybaşı

3.6 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
İncivez Mah. Çaybaşı Sok. No:23/B*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n22.03.2026dürümü oğluma aldım heryerin durumunu beğenmiyor çok kötü yapan yerler var bu durum tam istedigimiz gibiydi beğendiği biryer vardı kapalıydı birde siz favori listenimizin 2.sirasina eklendiniz🥰
...ş08.02.2026iyiydi
...i19.01.2026tavukta ne varsa cok kotu kokuyordu
...n13.11.2025Dürümler sıcak ve güzeldi dolu doluydu teşekkürler..
...k11.08.2025Tek sıkıntı nakit ödeme yapmak istedim kurye para üstü çıkaramadığı için havale yapmak zorunda kaldım
...ı15.03.2026Menüde patates de gözüküyor ama göndermediler dürümü beğendik
...r21.12.2025Doyurucuydu. Tat bakımındanda fena değildi. Alınabilir
...a26.05.2026Yanında turşu sipariş verdik gelmedi
...n07.02.2026Aşırı geç geldi
...z22.01.2026döner çiğ geldi
...z21.09.2025Baharatı aşırıya kaçmıştı ve ekmek çok taze değildi ama eski usül olması içinde yeşillik olması güzeldi
...a19.09.2025Geleneksel ekmek arası tavuk döner bekledim fakat içerisinde marul yoktu. Ekmek tazeydi, tavuk fena değil.
...z28.04.2026Rezalet
...i23.04.2026Yanmış lavaş kurumuş döner ile farkınız ortada.
...ş21.04.2026Kalmış lavaş ısıtılmış ve inanılmaz yanmıştı tuttuğum an parçalandı her parçası içindeki patates soğuktu yiyemedim yani.Soğuk geldi .Döner ekmek içinde domatesde yazıyor domates yoktuvesossuzdu.
...e18.03.20261 saate yakın sürede geldi onu geçtim döner buz gibiydi lezzeti yoktu tavuk yok denecek kadar azdı onuda geçtim özellikle dükkanı aradım yarı kart yarı nakit dedim pos cihazı getirmemiş kurye
...n18.02.2026Ürünler soğuk geldi ve pilav tam pişmemiş
...n15.02.2026sipariş 1,5 saattir gelmedi kurye 50 dakikadır yolda göstermesine rağmen. ben de en sonunda arayıp iptal ettim alıcaksanız bu şubesinden almayın kurye yola çıkmasa da yola çıktı diyip kandırıyorlar
...k30.01.2026Çok beklettı bizi
...n23.01.2026Çok geç ve soğuk geldi
...n23.01.2026Buz gibi geldi
...ي17.01.2026Tavuk miktarı çok azdı, ben 170 gram istemiştim. Ayrıca tavuk yanmıştı ve sandviç de iyi değildi. Pişman oldum, ücreti 320 lira çok pahalı.”
...t14.10.2025Ürün de özellikle turşu belirttim koyulmamış ve lavaşı hamur gibiydi midemi bozdu acillik olduk gece gece lütfen özenli ve temiz çalışın
...y19.09.2025ÇOK KÖTÜ !!! çok aç olmama rağmen 2 ısırık alabildim .Bu işi gerçekten yapmayı bilenler yapsın ayrıca lavaşıda görseldeki gibi değil .paranıza yazık olmasın
...z28.08.20251 bucuk saate 2 dürüm getiremediniz buz gibi kup kuru lavaş bol sos diyoruz lastik gibi lavaş içine koydukları patatesle tavuk patateste çiğ turşu biberi fazla.isteriz.hiçkoymazlarİŞİNİZE SAYGNZ OLSN
...z19.08.2025Hayatımda böyle abuk savul bir şey yememiştim, teşekkürler.
...n09.12.2025Çok kötü döner yerine deri yiyorsun tadı da güzel değildi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0845064583400001

Satıcı Ticari Unvanı

XL Gıda Otomotiv İnş. Nak. San. ve Tic. Ltd. Şti.

Döner XL Çaybaşı