rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Sıkma Köy

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
77002. Sk. 1/A 291
...a20.06.2026Yeni bir yemeğin bulunuşu insanı, yeni bir yıldızın bulunuşundan çok daha mutlu kılar. Böyle lezzetli bir işletmeyi bulduğum için çok mutluyum elinize sağlık en yakın zamanda tekrardan…
...z19.06.2026Çok güzel çıtır ve lezzetliydi
...n14.06.2026Lezzeti servisi harikaydı ellerinize sağlık ikram içinde teşekkürler 🥳💫
...m13.06.2026İkram lokumunuz için teşekkür ederiz. İlk siparişimizdi çok beğendik bundan sonraki siparişlerimiz de sizi tercih edeceğiz.
...ç03.06.2026Gayet lezzetliydi
...z31.05.2026cok lezzetliydi elinize sağlık kaşarı bol du fakat sucuk biraz daha konulabilirdi
...ş19.05.2026ailece bağımlı olduk sayenizde teşekkür ederiz cümlemize
...ş18.05.2026şiddetle denemenizi tavsiye ederim bütün elemanların ellerine sağlık
...ş16.05.2026lezzeti süper lezzetliydi kuryeniz acayip hızlıydı tekrarını istiyorum ve teşekkürlerimi sunuyorum
...r06.05.2026Çok lezzetliydi hızlı geldi teşekkürler
...a02.05.2026Hepsi çok iyi sadece ayranımı yollamayı unutmuşsunuz onunda ücretini ödedikten sonra fark ettim dikkat ederseniz bir dahakine sevinirim kuryede iletişim numarası olmadığı için iletişime geçemedik
...l24.04.2026Sıcacıktı elinize sağlık tekrar sipariş ederim🤌🏻🤌🏻🤌🏻
...t23.04.2026şahaneydi. ikram olan çikolatalı sıkma da harikaydı.
...ı21.04.2026Çok beğendim gerçekten çok lezzetliydi kesinlikle tavsiye ederim
...n17.04.2026yemekler cok guzel cok basarili ellerinize saglık
...N13.04.2026süperdi
...z09.04.2026Çok naziklerdi içine hediye olarak çikolatalı sıkma koymuşlardı ve çok lezzetliydi hepsi ellerine sağlık
...r02.04.2026Annemin yaptığı gibi lezzetliydi hepsi bide ikramları vardı çok tatlılar artık hep burdan söyleyeceğim kahvaltıya
...i27.03.2026Çok iyi özellikle çikolatalı sıkması
...r22.03.2026elinize sağlık gayet güzeldi
...k18.03.2026Lezzeti harikaydı porsiyon olarak da mükemmel gayet doyurucu malzeme tam yerindeydi teşekkür ederim ikramınız ve nota dikkat edip hazırladığınız için teşekkür ederim evimizin vazgeçilmez adresi oldunz
...ı18.03.2026Sıkmalar sıcacıktı, porsiyon doyurucu, küçük jestleri mutlu etti belli ki işletme müşterisine değer veriyor.
...n12.03.2026Çok güzeldi lezzeti ellerine sağlık
...k11.03.2026Lezzeti harikaydı sürekli sipariş etme sebebim gerçekten ellerinize sağlık
...n10.03.2026Gerçekten mükemmeldi içi dolu dolu ve sıcak geldi
...k10.03.2026Normalde çok yorum yapmam ama böyle ince düşünceli şeylere bayılırım. Hediyeniz için çok teşekkür ederim. Ayrıca sipariş çok hızlı geldi ve sıkmalar çok güzeldi. Elinize sağlık. Hayırlı ramzanlar❤️
...ş09.03.2026Hızlı teslimat yanında ikramlık göndermişler teşekkürler hamileyim çok iyi geldi :))
...k05.03.2026Tostunuza bayıldım harikaydı…İçindeki malzemesi olsun yanında gönderdiğiniz turşu olsun gayet lezzetliydi elinize sağlık Tek adresimsiniz😍
...r18.02.2026bu yagmurda hızlı geldi
...c03.02.2026cok lezzetli ydi elinize saglik. kurye kardeşinde emegine saglik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:0016:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: hatice.kucukkaya@hs01.kep.tr

MERSIS No: