rider-banner-icon
  • Patisserie & Bakery
  • Express Delivery

Acıbadem Pasta & Cafe & Fırın

Express
Rating 3.4 out of 5 stars, 62 reviews
Petrolyolu Caddesi NO 357
...ş6/18/2026Pasta çok taze, paketlemesi özenli ve sipariş notuna son derece önem verildiği için ayrıca teşekkür ederim. Bol bereketli satışınız olsun
...z3/5/2026Tek buradan tatlı sipariş veriyorum şahane
...i2/6/2026Özellikle kurye arkadaşa teşekkür ederim
...l1/29/2026Kurye kankam iyiydi
...a1/21/2026Baklava sanki yeni fırından çıkmış gibi sıcacıktı ekler gerçekten çok güzeldi teşekkür ederim
...n12/29/2025pasta cok taze ve lezzetliydi dogumgunu icin aldim herkes memnun kaldi diyer aldigim tatlilarda hepsi iyidi memnundum,yine burdan siparis veririm uygun fiyta kalabalik misafir agirladim hic yorulmadan
...u12/14/2025Her siparişimi özenle hazırlıyorlar. Bir İzmirli olarak Bombası Çelebi ile yarışır.
...r12/5/2025çok taze ve lezzetli çok teşekkür ederiz.
...z11/24/2025çok güzel
...n10/18/2025her şey çok güzeldi.Ellerinize sağlık
...k5/18/20268 tane kaşarlı susamlı poğça sipariş ettim ama 4 tane istediğim poğçadan gönderildi açma istememiştim susamış kaşarsız poğça istememiştim farklı poğça göndermişsiniz üzüldüm
...n11/5/2025MALZEMELER GÜZEL TAZE GELDİ , PAKETLEME KÖTÜ
...n11/12/2025üste çıksın diye 5 yıldız verdim. ilk defa, sizden aldığım bir pasta bu kadar bayat. benim için hayal kırıklığı yarattı.
...n4/9/2026Sipariş edilen görseldekinden bambaşka bir şey geldi tadına bakmadım ama görsel yanıltıcı onun dışında kart yazısı yazılmış teşekkür ederim.
...k5/23/2026kurumuş içindeki muzlar kararmadan siyaha dönmüş artık misafirlerime ikram için sipariş verdim ama hiç iç açıcı olmadı
...i5/16/2026Yanlış sipariş geldi çikolatalı ettik çilekli göndermişsiniz
...r4/9/2026teşekkür ederim. çok güzel şekilde geldi
...n10/29/2025Kaşarlı istemiştim sade poğaça gönderilmiş. Pastalar maalesef bayattı ve çilekler çürük kokuyordu.
...y2/27/2026Hiç beğenmedim bayattı bide ağır bi kokusu vardı bozuk gibi
...ş2/14/2026Gelen pasta dağılmış ayrıca yanlış pasta gelmiş
...L1/13/2026sipariş ettiğim pasta ile hiç alakası olmayan pasta geldi. ve kırık ve düşürülmüştü.
...n1/1/2026ÇİLEKLİ PASTA GÖZÜKTÜĞÜ GİBİ DEĞİL, İÇİNDE 1 TANE FALAN ÇİLEK VAR. MUM VE MAYTAP KOYMALARINI RİCA ETMİŞTİM HİÇBİR ŞEY KOYMAMIŞLAR. GELİRKEN TÜM PROİTEROL DÖKÜLMÜŞ, HER ŞEY MAHVOLMUŞ. 1.5 SAATTE GELDİ.
...z12/19/2025bayat ve görseldeki olmayan pasta geldi
...i12/14/2025Ben doğum günü için pasta siparişi veriyorum gönderdikleri pasta vaffle ayrıca not doğum günü notu yazdım ve mum istedim hiç bir isteğim olmamış
...ı11/18/2025Ekler ve profiterol sipariş ettim....Malesef bu kadar kötüsünü yememiştim...
...u11/2/2025Beyaz cilekli pasta istedim kakaolu pasta geldi zaten kakaolu pasta istesem oyle siparis ederdim. Bayatti pasta trilce guzeldi ama keki sertti biraz
...y11/2/2025Pasta ekşi çıktı. hem doğum günü rezil oldu hem para çöpe gitti mağduriyetimin giderilmesini istiyorum
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 1234567890