rider-banner-icon
...a5/22/2026sürekli söylüyorum rahatsız etmiyor yağları
...a5/22/2026güzeldi ellerinize sağlk
...K5/7/2026Bu işletme gerçekten de harika güzel insanlar ile birlikte çalışıyorlar. Hem ürünleri kaliteli hem notları okuyup dikkate alıyorlar hem vaktinde ve sıcak taze yetiştiriyorlar hemde hiç kırmayıp ikram
...t4/24/2026Hediyeler için teşekkürler
...z4/22/2026Kahvaltıları muazzam çırpılmış yumurtaları çok başarılı genel olarak çok iyi bir işletme
...a4/21/2026hersey cok guzeldi ayrica ikramlar icin cok tesekkur ederim
...a4/15/2026⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...y4/10/2026Hem lezzetli özenliydi
...t4/9/2026Kahvaltı hazırlama derdine son verdiren mekan . Omletleri pişileri menemeni hepsi çok lezzetli ve sıcacık geliyor . Tatlı ikramınız da şahaneydi . Teşekkür ediyoruz
...ş4/2/2026Sürekli güneş kahvaltı evinden kahvaltı söylüyorum. Her şey çok iyi çok lezzetli sadece ikram olarak hep yeşillik geliyor :D içi çikolata dolgulu kurabiyemsi şeyden görmek isterdim yine de teşekkürler
...z3/28/2026Son 1 aydır her şey çok lezzetli ve taze geliyor. Sürekli sipariş ediyorum. Elinize sağlıkkk
...a3/27/2026pişiler çok lezzetliydi ayrıca ikram içinde teşekkür ederim.
...e3/4/2026ikramınız için çok teşekkürler, enfes olmuş limonata
...r2/18/2026gerçekten özenle hazırlanmış taptaze bowl yedik inanılmaz güzeldi ürün dengesi harikaydı teşekkürler
...u1/4/2026Her seferinde ilk tercihim burası. Sıcak, lezzetli, temiz. Çok güzel bir şekilde paketlenmiş, içerisinde minik not ve ikram da bulunuyor. Pazar çalışanın halinden pazar çalışanlar anlar :) teşekkürler
...k12/26/2025sıcak geldi ve lezzetli. teşekkürler
...n11/3/2025çok lezzetli ve sıcacık geldi.
...r9/25/2025pişiler sicak ve lezzetliydi
....9/23/2025Özellikle notlarımı dikkate almaları çok hoşuma gidiyor kahvaltıları çok lezzetli kesinlikle 5 yıldızı hak ediyor.
...ğ9/15/2025avokado eskiden sos halinde pürüzsüzdü öyle daha güzeldi. keike yine öyle yapsanız onun dışında her zamanki gibi çok lezzetli. falafele bayılıyorum
...i9/12/2025Kahvaltı siparişi verilebilecek en iyi yerlerden biri, yemekler lezzetli, temizlik çok iyi, paketleme güzel, porsiyonlar doyurucu.
...N9/10/2025lezzetli hızlı sıcak ve özenli servis veriyorlar. ellerinize sağlık ayrıca ikram için de teşekkür ederim.
...u9/8/2025Temiz ve lezzetliydi gerçekten
...ş8/8/2025😋😋
...a8/6/2025Ellerinize sağlık herşey çok lezzetliydi ikramınız için teşekkürlerrrrr💗
...ı8/2/2025Lezzetli ve paketleme güzel ayrıca ikramları için teşekkürler
...n7/25/2025Çok tatlı bir notla her şey sıcacık geldi. Hamilelikten dolayı haşlanmış yumurta yiyemiyorum sağolsunlar avokado sosu eklemişler :)
...n7/18/2025Pişiler her zaman sıcacık geliyor. İkram olarak limonata göndermişler. Çok teşekkürler. Harikasınız.
...n7/18/2025Her şey çok lezzetliydi. Çok teşekkür ediyorum.
...l7/14/2025Merhaba ikramınız ve güzel notunuz için teşekkür ederim 🌸
Sunday03:4504:00