rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

İkizler Cafe & Restaurant

3.3 üzerinden 5 yıldız, 4000+ inceleme
Güzelyurt Mah. 80.yıl bulv.*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k09.06.2026Şu memleketti en güzel firma gerek yemek kalitesi gerek bonkörlüğü Herşey tam on numara
...n04.04.2026ricamı kırmamışsınız çok teşekkür ederim ve fazladan ikram koymuşsunuz çok teşekkür ederim elinize sağlık
...r21.12.2025Döner kusursuzdu. Çok memnunum her sipariş ettiğimde. En geç 15 dk da geliyor süper.
...r22.11.2025Çok lezzetliydi, ellerinize sağlık. Büyük ve doyurucuydu.. Kurye de çok hızlıydı.
...r04.08.202510 numara 5 yıldız
...ğ26.07.2025pidelerinin lezzeti çok güzel . Sipariş söz veriler sürede geldi sıcak geldi.Gayet güzeldi. Teşekkür ederim
...n26.05.2026gayet iyi
...ş06.06.2026 Döner güzel de lavaş yanmış bir şekilde geldi ve yanında turşu koymamışlar turşusuz döner mi yenir
...ı29.04.2026Ayranı büyük söyledim yine küçük geldi
...r30.01.2026normalde çok güzel olurdu ama bu sefer boş soslu seçmeme rağmen cok kuru geldi. salçalı sos biraz daha olmalı. tavuğunu falan seviyorum güzel
...n07.11.2025Lezzet olarak güzel ama şu lavaşı kesinlikle yakmayın yiyemiyoruz
...r08.07.2025Lavaşı aşırı kuruydu. Hep parçalandı, yiyemedim..
...l06.05.2026Lahmacun ya buzluktan çıkmış yada günlerdir beklediği için kıymasında ekşi bi tat vardı.çok soğuk geldi.Hamuru desen ince pizza hamuru gibi kalındı. Gözleme güzel ve gariptirki lahmacuna inat sıcaktı
...ş25.03.2026tavuk yanmıştı ve tat olarak çok kötüydü 2 ısırık aldım kalanını yiyemedim o kadar paraya böyle hizmet hiç yakışmıyor öğrenciyiz ve karnımızı doyurmak için aldığımız restoran bile böyle yapıyor.
...z21.11.2025Teslimat çok kötü evimle cafe arası motorla yaklaşık 5 dakika ama yemeğimi sipariş ettikten 2 saat sonra yedim normal değil lezzeti zaten normal
...ı13.11.2025mantı hiç pişmemişti ve kiymasinda bir tatlı aroma vardı
...k27.09.2025Tost çok kötüydü resmen kuru ekmek yedik ve geç geldi döneri idare ederdi
...r29.04.20261.5 saatte geldi tadı idare eder ama Lahmacun çok küçük 1 karıştı verdiğimiz paraya değmez
...z04.04.2026Lavaş bayat denecek kadar sert ve tatsız , akşam saatlerinde sipariş vermenizi önermem bol sos seçmemize rağmen yine az koyulmuştu , olsa da yesem demem
...i17.01.2026Yemek çok geç geldi ve aşırı rahatsız edici kokuyordu ekmeği çok sertti kıymalı pide ise çok acıydı kıymasıda güzel değildi
...k01.12.2025Pizza çok kuru hatta kırılmayacak kadar sert. Pide kutusu içerinde sıcak pide üzerine dilimlenmiş ıslak domates herhangi bir muhafaza olmadan konmuş. Pideler hamur olmuş yapışmış. Maydonoz filan yok.
...ı30.10.2025Bu şeyleri lahmacun diye nasıl gönderdiniz bayattı resmen kokuyordu yiyemedim attık yazık rezalet
...t20.10.2025Patatesler pişmemiş çiğ tavuk dürümün altlarına doğru kapkaraydı
...l24.04.2026Lavaş yanmış kapkara mı desem, bardak istememize rağmen gelmemesi mi desem, turşu olmaması mı desem, midemi mahvetti mı desem, ne desem bilemedim ama her geçen gün bozuyor. 600 liramı çöpe attım.
...i06.10.2025Kıymalı pidenin yarısını unutmuşsunuz sanırım :) hayatımda birçok yerden pide sipariş ettim bu kadar küçük bu kadar az pide görmedim. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim
...m17.09.2025Çok geç geldi
...n06.09.2025bukadar kötü olamazdı beton gibi geldi üstelik 1 saate geldi
...k20.08.2025hayatimda bu kadar kötü bir kıymalı pide görmemistim 1 dilim bile yiyemedim köpeklere verdim
...i19.07.2025tokken verin 1 saati geçiyor 1km yakınında olmasına rağmen
...n19.07.2025rezalet bi pide acemice yapılmış bir daha sipariş vermiyecem
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:4523:59
Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: daniye.taskin@hs01.kep.tr

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Daniye Taşkın

İkizler Cafe & Restaurant