rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Mr. Tatlı

4.3 üzerinden 5 yıldız, 68 inceleme
Şehit Cem Dilay Kerman Bulvarı 13/13
...z24.05.2026Her şey çok iyi ve tazeydi yapanların ellerine sağlık
...z19.05.2026İlk defa söyledim pankekleri müthişti ayrıca sosları da çok bol koymuşlardı yeniden sipariş vereceğim.
...n13.05.2026aşşırı lezzetliydi meyveleri ve çikolata sosu boldu.umarım bozmadan devam edersinizz elinize sağlık
...n28.04.2026çok iyiydi bayıldım sadece çikolatası biraz daha akışkan olsa süper olur
...ı15.04.2026Lezzet ve porsiyonu iyiydi
...Ğ12.04.2026ciddi anlamda odedigim. ucrete deydigini düşündüğüm siparis oldu. tum aldigim uruerin lezzeti yerindeydi. sadece bowl da birwz daha sos bekledim ama yine lezzetliydi
...ı08.04.2026Bekledigimden cok daha iyiydi gercekten beklentilerimi cok asti , dondurmasi zaten gercekten cok guzeldi ama magnolyasi gerek cilek miktari gerek cam kavanozla sunumu olsun cok iyiydi
...l04.04.2026gercekten cok guzel soyleyscek olumsuz hicbirsey yok
...k02.04.2026çok lezzetli bol malzemeli ayrıca ikram için ayrıca ❤Kesinlikle denenmeli asla vazgeçilmez.
...k01.04.2026Kesinlikle tavsiye ederim böyle lezzzet tazelik yok
...Z29.03.2026Spoonful da lotus mag da çok lezzetli ve tazeydi. Hemen geldi. Paketleme çok özenliydi. Elinize sağlık.
...z28.03.2026Aşırı iyiydi doluluğa bayıldım cidden tek önerim olabilir çikolatanın biraz daha kaliteli olması ama bu demek değil ki lezzetsiz asla aşırı lezzetli ellerinize sağlık
...a18.03.2026herşeyiyle tadı mükemmeldi tatlı krizlerine birebir
...n16.03.2026Kıyamam, Dün ikinci kez sipariş verdim. Bol malzemeli, taze ve inanılmaz lezzetliydi. Özellikle Antep fıstığı ve çikolata efsane. Kesinlikle tekrar söyleyeceğim. işletmeci de çok ilgili biri cidden..❤
...n16.03.2026italya'daymışım gibi hissettirdiğiniz için teşekkür ederim hee bu arada lütfen zam yapın o kadar lezzetli o kadar güzel ki bu paraya gerçekten böyle bir şey olamaz evde rahatsız olduk yerken :D :D
...l16.03.2026kelimenin tam anlamıyla harikaydı porsiyonu da buyuktu cok guzeldi bayıldım
...n09.03.2026Sosu ve meyvesi çok bol çok beğendim
...n07.02.2026Çok çok lezzetliydi kesinlikle herkese tavsiye ediyorum meyveleri taze çikolatası boldu kocaman bir kovaydı verdiğiniz paraya deyecek şekilde gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsinizzz
...m26.01.2026Bu sporu yapıyorsun ya
...r22.01.2026Büyük porsiyon ve güzeldi
...n13.01.2026ürün cok güzeldi kurye cok güleryüzlüydü kesinlikle tavsiyedir
...ş04.01.2026çok lezzetli ve porsiyon olarak büyük. notları dikkate alıyorlar. harika bir yer
...i02.01.2026bağımlısı olduk, porsiyon küçülmesin aşırıda zam gelmesin yeterli.Elinize sağlık 🥰
...ş27.12.2025porsiyon çokkk büyüktü ve çok lezzetliydi ancak kurye hiç geldim bıraktım diye aramadı, hadi aramasın, teslim edildi diye uygulamadan işaretlenmemiş bile. saatlerce bekledik burnumuzun dibindeki şeyi
...u23.12.2025Tatlılar görseldeki gibi, porsiyonları büyük, taze ve çook lezzetli. Elinize sağlık, teşekkürler
...Z12.04.2026Çikolatası aşırı yoğun. Beyaz kreması yok denecek kadar az.
...n06.06.2026Bazı çilekler bozulmuştu bozuk kısımların çok kötü tadı vardı, geri kalanı güzeldi.
...r05.12.2025abartmıyorum edirne de yediğim en iyi tatlıydı şiddetle öneririm paketleme vs de çok iyiydi tatlı yemek için ilk seçeneğimiz artık belli. hayırlı işler
...n14.05.2026Çok geç geldi
...n10.12.2025Sponfull söyledik resmen içine sadece nutella ve bayat keki koyulmuş çok kötüydü..
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:1523:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Demet ÇALIŞKAN

Mr. Tatlı