rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Delivery

Samsun Pide

Express
Rating 3.4 out of 5 stars, 5000+ reviews
Mimar Sinan Cad. No:186/1 Ataşehir (Barbaros Mah.)*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...y4/14/2026Bir samsunlu olarak Ümraniye de yediğim en güzel pideydi yapan ustanın ellerine sağlık ayrıca ikramınız için teşekkür ederim.
...r12/10/2025öncelikle merhaba uzun zaman sonra yediğim eniyi mantıydı ellerinize sağlık teşekkür ediyorum çok güzeldi mükemmeldi annemin mantığından sonra en güzeli buydu sıcak ve zamanında teslimat yapıldı
...y12/6/2025Her zaman ki gibi bol malzemeliii çıtır çıtır sıcak bir şekilde geldi çok teşekkür ederim ellerinize sağlık bol kazançlarınız olsunnnnnn
...z11/16/2025Geçenki kıymalı pideyi beğenememiştim fakat bu çıtır karışık pide çok çok iyiydi elinize emeğinize sağlık.
...ş10/5/20253 gr kavurma koymuşsunuz biraz fazla olmuş mazallah dükkan batar
...ı9/22/2025güzel görünüyordu bestaya aldığım için lezzetini bilmiyorum görüntü mükemmel. E hani tursusuda vardı bunun ....yokki ..
...r8/27/2025joker indirimli olmasına rağmen malzemeden kısılmamış . pişimi güzeldi . beğendim, yapan ustanın eline sağlık
...r8/17/2025kıymalıpidenize bayıldım teşekkürler
...r8/16/2025ellerinize sağlık zamanda ve sıcak teslimat yapıldı bir kaç keredir sipariş verdim gayet memnun kaldım bunda sonra daimi Müşterinizin teşekkürler
...r7/2/2025teşekkür ederim bir kaç yoruma bakarak tereddütle verdim ama güzel ve lezzetliydi
...r7/1/2025ilk defa sipariş verdim gayet güzeldi ellerinize sağlık
...r6/28/2025ellerinize sağlık güzeldi
...i12/27/2025turşular gelmedi, 2 kutu pide teslim edildi
...e9/14/2025Kuşbaşılı kaşarlı söylediğimizde fena değildi ancak kavurmalı kaşarlıda çok az kavurma bulunuyordu ve belki taşıma aşamasındandır bilmiyorum ancak hamuru çok sertti bayatlamış gibiydi.
...r9/5/2025İlk siparişimde aradığım pideciyi buldum demiştim ta ki ikinci siparişe kadar inanılmaz tuzlu bir pide geldi yiyemedik
...r7/29/2025Aslinda hersey guzel, pidelerin ic harci da baya guzel, et lezzetli iyi et, ama hamurunu sevemedik, biraz tuzlu, tatsiz ve sert, acaba kullanilan unda mi sıkıntı var.,. Hamur lezzetlenirse 5 yildiz
...r7/10/2025Kuryeniz çok kibardı, teşekkür ediyorum.
...n12/5/2025Kıymalı pide menunuzun fotografında acık pide var ama gelen pide kapalı pide. yanlışlık mı umarsamazlık mı bilemedim..
...k9/30/2025Pide geldi fakat altını yakmışlar kusura bakmayın begenmedim
...ç4/11/2026Pideyi yakmışsınız yiyemedik
...r4/2/2026Köfteler iyi pişirilmeden gönderilmiş, içleri çiğdi.
...e12/24/2025Kayış gibi, buz gibi bir pide geldi. yazıklar olsun verdiğim paraya
...n12/12/2025pide soğuk, küçük ve lezzetsiz. birde zahmet olacaktı keske pideyi dilimleseydiniz.
...ç9/30/2025Kavurmalı kaşarlı pide söyledim ama bu kadar mı vasat olur! Kaşar bir kere kaşar değil kesinlikle sanırım beyaz peynirdi kavurma deseniz üstüne adeta incecik bir tabaka halinde rendelenmiş gibi. 👎👎
...y9/18/2025Hakımı helal etmiyorum. 500 tllik pidenin yanına en az iki biber koyulur onu da geçtim Katmerin içinde 1 adet bile fıstık yoktu yeşil olan hiçbir şey yok sadece hamur ve yağ Ayıptır.fotoğrafı mevcut.
...r9/17/2025gunahkar pide siparisi verdim kusbasi sucuk yumurta kasar domates biber yaziodu onun yerine ispanakli sucuklu pide gondermisler😂
...n8/12/2025Çok kötüydü, lezzetsizdi. Bir an önce bitsin diye dua ettim. Çok açtım yine de bitiremedim bir noktada
...n8/7/2025Kıymalı pide değil soğanlı pide yedim hemde bembeyaz bir pide
...n8/5/2025kıymalı pideye biber koyulmamasini rica etmistim koyulmus. hayatimda yedigim en tuzlu kıymaydı verdiğiniz paraya değmez.
...n10/25/2025Kıyması çok az ve tadında bir anormallik hissettim. Maalesef yarısından sonrasını bitiremedim yenmeyecek kadar kötüydü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3022:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: nebahat.kutlay@hs01.kep.tr

MERSIS number: .