biftekli pizza her zaman çok sevdiğimiz pizza biraz hamuru incelmiş doyuruculugu bi tık sınıfta kaldı yinede teşekkürler
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Sizleri memnun etmek için çalışıyoruz, amacımıza ulaştıysak ne mutlu bize :) Afiyet olsun.
Gayet güzeldi hızlı geldi ve lezzetliydi porsiyonlar çok büyük
Kremalı Tavuklu Bazlama Sandviç
460 TL
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
1 Hafta Önce
Beğenmenize çok sevindik, teşekkür ederiz. Sıcacık ve lezzetli bir deneyim sunabildiysek ne mutlu bize. Afiyet olsun, her zaman bekleriz.
.
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
Memnuniyetiniz önceliğimizdir, afiyet olsun.
teşekkürler her zamanki gibi lezzetliydi
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Sizleri memnun etmek için çalışıyoruz, amacımıza ulaştıysak ne mutlu bize. Afiyet olsun.
süper
Not available
Coca-Cola Fırsatı (Kaşarlı Gözleme)
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Memnuniyetiniz önceliğimizdir, afiyet olsun.
Turkish Special Pizza tadı gayet iyi biraz yağlı ama yağlı olması daha güzel, çilekli mois de baya iyi beklediğimden daha güzel
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Merhaba; bu güzel yorumunuz ve bizleri tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sizlere en iyi hizmeti verebilmek için gayemiz efendim tekrar görüşmek dileğiyle sağlıklı günler.
favorimiz biftekli pizza çok iyi sagolun
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Beğenmenize çok sevindik, afiyet olsun. Güzel yorumunuz için teşekkür ederiz. Her zaman aynı lezzetle sizi bekliyoruz
pizzalariniz çok güzel ve doyurucu biftekli pizzaya bayılıyoruz teşekkürler Şefim
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Memnun kalmanıza çok sevindik, yine bekleriz afiyet olsun.
biftekli pizzanın da barbekü soslu tavuklu pizzanın malzemesi bol ve lezzetli 3 kişiye 2 pizza acayip doyurucu teşekkürler
Barbekü Soslu Tavuklu Pizza
490 TL
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Böyle güzel yorumlar bizi çok mutlu ediyor! Beğenmenize ve doymanıza sevindik. Afiyet olsun, her zaman aynı özenle bekleriz.
Siparis daha hizli gelebilirdi..
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
merhaba; kurye sistemlerimizi güncelliyoruz ve sizlere daha nezih ürün teslimatı için uğraşıyoruz efendim yakında çok daha hızlı ve güzel hizmet sunacağız yeniliklerimizi sizlerin isteği doğrultusunda kalıcı ve ya geçici yapacağız not aldık.
pizzanın gayet güzel severek sipariş veriyoruz. malaga biraz ufak gelmiş inceden daha iri oluyordu
Malaga Pasta (Adet)
400 TL
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Değerlendirme ve yorumunuz için teşekkür ederiz, bir sonraki siparişinizde görüşmek üzere afiyet olsun.
siparişim sıcak geldi tadı pişmesi iyi diyebilirim ancak ne çatal ne kaşık ne bi tuz ne ıslak mendil hiçbir şey koymamışlar bunu elimizle mi yiyeceğiz hadi elimizle yedik bi ıslak mendil bari koyun😄
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Siparişinizin sıcak ve lezzetli gelmesine sevindik, beğenmeniz bizim için değerli. Eksik gönderilen ekipmanlar konusunda geri bildiriminizi dikkate aldık, bu konuda daha dikkatli olacağız.
Ekmek bayat gibiydi turşu ben diğer soslar arkasında kalmış az sıkılmıştı patates ve salata güzeldi
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Merhabalar, ürünlerimiz en kaliteli tedarikçilerden günlük ve taze temin edilmektedir. Siz değerli müşterilerimizin siparişleri üzerine hazırlanmaktadır. İşletmemizde bayat ürün bulundurmadığımızdan emin olabilirsiniz.
Yemek harikaydı tatlı çok kötüydü. Yemeğin yanına bir dilim dahi ekmek konulmamıştı (unutulmuşsa sorun değil olur böyle şeyler ama bilerek konulmuyorsa büyük eksiklik)
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Damak tadınıza hitap edememek bizim için önemli bir geri bildirim. Lezzet konusunda sürekli iyileştirme yapmaya çalışıyoruz. Bir sonraki siparişinizde sizi daha memnun etmeyi isteriz.
künefenin şerbetinden ekşi bir tat geliyordu limon muydu emin olamadık. Peynirinin tadıda kötüydü.
alınan ücreti haketmediğini düşünüyorum. kaymakta kaymak tadı yok, bal kötü özellikle kruvasanda inanılmaz bir patates kızartma yağı tadı vardı. normalde yerdim fakat bir ısırık alıp bıraktım o kadar.
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Damak tadı kişiden kişiye değişebilir ancak beklentinizi karşılayamamış olmak bizi üzdü. Lezzet konusunda kendimizi sürekli geliştiriyoruz. Umarız bir sonraki siparişinizde size daha çok hitap eden bir seçenekle memnun edebiliriz.
Porsiyonu fotoğraftaki gibi değildi et ve tavuk çok azdı .Tabağın yarısı patlıcan ezmesi,yarısı patates püresi ile doldurulmuş kesinlikle bu et miktarına fiyatı fazla ve lezzeti çok iyi değildi
Porsiyon çok küçük
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Hafta Önce
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Ürünlerimiz hassas terazilerle ölçülerek hazırlanıyor ve gramajı her zaman standartlarımıza göre ayarlanıyor.
Bundan az olamaz ,yumurta nerede , çok zayıf
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
1 Ay Önce
Öncelikle bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ürünlerimiz müşterilerimiz tarafından oldukça beğenilmektedir. Bir dahaki siparişinizde tüm yıldızları alabilmek dileğiyle.
diyette olan bir insan için bu kadar az salata olmamalı altı üstü yeşillik yarım domates , yarım salatalık 2 yaprak nane az bir marul ekmek dahi verilmemiş sizi batırmaz. triliçe sütlü olur oda yok
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Damak tadı kişiden kişiye değişebilir ama beklentinizi karşılayamamış olmak üzücü. Lezzetimizi geliştirmeye devam ediyoruz, umarız bir sonraki siparişte tam not alırız.
Görselle alakası olmayan bir yemek geldi , görseldeki etten ziyade döner eti geldi , o da çiğdi , çiğnerken cırt cırt ses geliyordu anlatabiliyorumdur inşallah ,köz patlıcan iyiydi yoğurtsa ekşi
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Düşüncelerinizi dikkate alarak, hizmet kalitesini daha da iyileştirmek için gerekli adımları atacağız.
Kesinlikle tavsiye etmiyorum...
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Merhabalar, işletme olarak gelen yorumları inceliyor ve dikkate alıyoruz. Keşke tam olarak neyi beğenmediğinizi belirtmiş olsaydınız kendimizi geliştirmek isterdik.
Aşırı soğuk geldi tat olarak iyi
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Yaşanan gecikmeden dolayı özür dileriz, kurye operasyonumuzu geliştirmekte olduğumuzu paylaşmaktan mutluluk duyarız.
Künefenin altı pişmemişti
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Merhaba öncelikle bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ürünlerimiz pişmiş ve taze bir şekilde gönderilmektedir. Afiyet olsun.
Hayatımda yediğim en lezzetsiz karışık ızgaraydı.. Herşey birbirine girmiş paketin içinde ve soğuk yavan bir tadı vardı. Ekmek ve patatesler ıslaktı Bir yıldızı da teslimata veriyorum..
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Yaşadığınız olumsuz deneyim için üzgünüz. Karışık ızgaranın lezzet ve sunum olarak beklentinizi karşılamamasına üzüldük. Geri bildiriminizi dikkate alarak gerekli kontrolleri yapacağız ve tekrarlanmaması için süreci gözden geçireceğiz.
Çorba buz gibi geldi, köfteli wrap hem lezzetsiz hem de aşırı yağlıydı. Yorumları ciddiye almadıydım ama ciddiye alınacak gibiymiş.
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Damak tadı kişiden kişiye değişebilir ama beklentinizi karşılayamamış olmak üzücü. Lezzetimizi geliştirmeye devam ediyoruz, umarız bir sonraki siparişte tam not alırız.
berbattt yemek demeye bin şahit ister kargo çok hızlıydı tek puan ona
Çayyolu Cafe & Restaurant tarafından verilen yanıt
2 Ay Önce
Öncelikle bizi tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Ürünlerimiz müşterilerimiz tarafından oldukça beğenilmektedir. Bir dahaki siparişinizde tüm yıldızları alabilmek dileğiyle.
ızgara değildi gerçekten kuru ete pul biber döküp pisirmissiniz o kadar yavandı ki tadı normalde böyle değil yemekleriniz çok lezzetli olurdu sasirdim yakistiramadim
Patatesli yumurta istedim gözleme göndermişler rezalet
Görseldeki ürünler gelmedi. Gelen ürünler hem azdı hem de içerik bakımından kalitrsizdi. Beklediğim gibi bir tabak değildi. Tavsiye etmiyorum.