rider-banner-icon
  • Seafood
  • Restaurant Delivery

Oltada Balık

Rating 4.1 out of 5 stars, 20000+ reviews
Kültür mah ulusoy cad no:57/B*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r6/17/2026Ürünler gayet taze ve lezzetliydi teşekkürler.
...k6/16/2026çok iyiydi ama salata taze değil sanırım 2-3 günlük
...n6/14/2026Hamsi güzeldi salatada iyiydi bi tık fazla olsa salata dahada müko
...h6/12/2026Güzeldi, lezzetli ve taze
...k6/11/2026Süper
...k6/10/2026Çok iyi ellerinize sağlık
...g6/4/2026harıkaydı salata efsane
...I6/2/2026Mükemmel hemde unsuz pişirdi adam böyle lezzetli balık hiç bir yer de yemedim elinize sağlık efendim
...n5/26/2026çok güzel ve başarılı
...t5/6/2026lezzetliydi
...l5/1/2026Çok iyiydi çok beğendim tazeydi Herşey
...ş4/29/2026Elinize sağlık çok beğendim
...s4/18/2026Çok lezzetliydi ailecek bayıldık
...e4/17/2026.
...z4/10/2026Hamsı de mıdyede taze ve lezzetlıydı.
...y3/15/20261KG hamsiye iki ekmek iki yeşillik az. Gelen ekmeğe zaten 500gr hamsi sığmaz 250gr için uygun ekmek zaten salata gerçekten yetersiz. Şunu arttırın artık.
...ç3/13/2026Balık olarak tek tercih ettiğim yer ellerinize sağlık
...y3/2/2026kesinlikle balıklar çok lezzetli fakat biber turşusu daha fazla olmalı
...a3/1/2026Hepsi çok güzeldi
...n2/27/2026taze ve lezzetli ikinci siparişim bebegim içinde en güvenilir adres teşekkür ederim
...r2/23/2026ellerinize sağlık Antalya'da ilk defa lezzet budur tazelik budur sadece salata biraz daha bol olabilir ama mükemmeldi kurye teşekkürler notları dikkate aldığı için
...z2/21/2026Sıcak ve hızlı geldı. Lezzetlıydı.
...n2/17/2026lezzet ve hız harika , on numara ürünleriniz var sadece naçizane ufak bir tavsiye, levrek ızgara yerine levrek fileto ızgara derseniz ona göre sipariş fazla verilebilir diye düşünüyorum :) teşekkürler
...a2/13/2026cok güzeldi teşekkür ederim
...y2/8/20261 kg hamsiye o yeşillik az ortalama 250 gr kişi başı derseniz gönderdiğiniz salata 2 değil 4 olması lazım kısmayın bir şeylerden roka koyma havuç turp pancar rendele daha uygun mevsimi tam.
...r2/7/2026Evdekinin aynısı
...n1/31/2026elinize sağlık çok lezzetli ve tazeydi balık bebeğime gönül rahatlığıyla yedirdim teşekkür ederim🙏🌸
...r1/31/2026MUH TE ŞEM Dİ❤️
...r1/24/2026MÜKEMMEL,LEZZETLİ VE MUHTEŞEM Dİ NOTU DİKKATE ALDIĞINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ 😊İYİ ÇALIŞMALAR DİLERİM 🙏
...y1/20/20261kg hamsiye gelen yeşillik yeterli değil. Onun dışında her zaman olduğu gibi çok güzel. Elinize sağlık
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number:

Legal Name

Kadir Şahin

Oltada Balık