- Tatlı
- Express Teslimat
Chocolabs
Chocolabs Değerlendirmeler
...t
2 Hafta Önce
Bayıldım çok hafif 👍🏻
- Chocolabs Sarma (2 Kişilik)895 TL
- Chocolabs Sarma (Tek Kişilik)562 TL
...r
6 Ay Önce
aşırı güzel bir lezzet , hafif ve reflüm olmasına ragmen aksam her hangi bir ağrım olmadı, emeğinize sağlık, teşekkür ederiz. korkmadan, sipariş verebilirsiniz.
...a
9 Ay Önce
Kuryeye çok teşekkür ederim
...r
5 Ay Önce
Kruvasanın sadece üst kısmı çıtırdı sanki kremalı şekilde beklediği için alt kısmında hiç çıtırtı yoktu ve yumuşaktı içinin kreması ve çilek de azdı sipariş denilen vakitten daha geç hazırlandı
...Z
6 Ay Önce
2 kişilik sarmada malzemeler eşit dağılmamıştı. Bir taraf hamur yerken diğer taraf dolu dolu sarma yiyordu. Bir de sarmanın son noktasında hiç çikolata sos yoktu. Sadece krep halindeydi.
...n
8 Ay Önce
çikolatası belçika çikolatası gibi değildi. orta düzeyde tatlılarda
...k
7 Ay Önce
tadı çok güzel aşırı taze geldi çikolatası da donmamıştı 👍🏻🙏🏻🙏🏻
- Mini Maşuk420 TL
...n
4 Hafta Önce
Sarma söyledim fakat darmaduman geldi...
...r
3 Ay Önce
ücretini biraz daha makul tutabilirsiniz başka insanlarında sipariş verebilmesi için
- Chocolabs Sarma (2 Kişilik)895 TL
...R
4 Ay Önce
Çok güzel ve lezzetli ama aşırı pahalı olmuş ürünler çok üzücü.
...z
2 Hafta Önce
Devamlı sipariş verdiğim yer fakat bu sefer gelen ürün rezaletti içi pişmemiş hamur gönderilmişti resmen o kadar bekleyip sonucun hayal kırıklığı olması üzücü
...r
2 Hafta Önce
Kreması eksımıstı asla yiyemedım
...i
2 Ay Önce
Yamuk yumuk dağılmış çikolatası donmuş özenmiş bi paketti öncelikli sipariş vermemize rağmen gecikme oldu tam bir fiyasko
...K
4 Ay Önce
Bitter çikolatayı işaretlememe rağmen sütlü çikolata gönderilmiş inanılmaz alerjim var insan öldürmeye kadar gider
...n
6 Ay Önce
Berbat yanındaki cookie yanık ve minicik sarmaya da biraz çikolata dökseydiniz keşke onun da tadı kötüydü muhallebili ekmek gibi bişi
...ş
8 Ay Önce
2 kişiye göre porsiyon çok az lezzet olarakta bu fiyata göre düşük
...ı
8 Ay Önce
resim eklesemde gosterebilsem, waffle ile maç yapmışlar sanki iade ettim, para iadesi istedim, lezzeti ile ilgili bir fikrim yok ama gelen şey yenilecek durumda iç açıcı değildi.
...u
2 Ay Önce
Önceden severek sipariş verdiğim bir yerdi, ancak son 4 dür iyice mahvettiler. Artık yapan kişi mi değişti el mi değiştirdi anlam veremediğim bir özensizlik son siparişimdi…
...ç
8 Ay Önce
Ürünü bir açtım içeride resmen Takla atmış her parçası bir taraftaydı yemeden attım paketleme daha düzgün olmalı ve mağduriyetim giderilmeli

