rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Express Teslimat

Shakespeare

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Alpaslan mah. Eşref Bitlis Bulvarı No:10/301*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n10.06.2026Gayet lezzetli ve doyurucu ikram içinde teşekkürler
...a24.05.2026Noodle sıcacıktı, porsiyon gayet doyurucu idi, yanında çikolatalı ıslak kek göndermişler hediye olarak çok teşekkür ederim 🥰
...n19.05.2026Yanında gönderdiğiniz ikram tatlı içinde çok teşekkür ederim makarna da harikaydı ve dolu dolu
...a28.04.2026Salata çok güzeldi yanında hediye tatlı göndermişler teşekkür ederim
...n10.04.2026Belirtilen zamanda özenli paketleme ve güzel tatla salatam elime ulaştı. Yanında ikram olarak güzel bir kek göndermişler, bu ince düşünce için de ayrıca teşekkür ederim. 🤍
...k15.03.2026Sadece çorba istedim yanına makarna ve peynirli ekmek de yollamışlar. Özellikle ramazanda hep bu şekilde yaptılar. Çok nahifler gerçekten. Ayrıca çok da lezzetli. 🫠
...l05.02.2026Lezzeti,sıcaklığı çok çok iyiydi restoranlarında nasıl geliyorsa aynen öyleydi. Porsiyon çok büyük çok doyurucu. İkram olarakta browni göndermişler çok teşekkürler
...n03.01.2026Tek kelimeyle harikaydı.
...N23.12.2025İkramınız için teşekkürlerr çorba her zaman ki gibi harikaydı.
...n23.11.2025Kurye ne kadar saygısız !!!
...ş15.11.2025Makarna sıcak ve lezzetli geldi, ayrıca ikramınız ve güzel notunuz için teşekkürler
...z13.11.2025Çok zarif bir işletme çorbalarını çok beğeniyorum ve her siparişte bir ikram gönderiyorlar teşekkür ederim
...z08.11.2025Çorbalar şahaneydi ve sıcacıktk. Ayrıca sarımsaklı ekmek göndermişler çok inceler (:
...r02.11.2025Hamburger bu memleketin en güzeli yanında gönderdiğiniz pasta için teşekkürler san sebastian efsane olmuş
...s01.04.2026Sarımsaklı ekmek diye 300-400 liraya sattığınız şey gerçekten fiyasko Mantar çorbası güzeldi sıcak geldi ama ekmek neden göndermediniz anlayamadım. İkram için sağolun ama bayattı
...n10.09.2025muazzam tavsiye ederim
...r19.09.2025yemek lezzetli idi ama görsel çok kötüydü ve sos yoktu diyette olan biri icin görsel çok önemli lütfen daha dikkatli özenli olun
...n10.09.2025Aynı tarifi diğer şubelere göre bu kadar lezzetsiz yapmayı nasıl başarıyorsunuz?
...n20.04.2026Vinegret soslu olması gerekirken, sossuz saman gibi geldi salata. Ayranlar açık paketlenmiş ve dökülmüştü.
...r08.04.2026Üzgünüm bu paraya kötü tad
...i30.03.2026Kinoa kısır söyledik küflü avokadoluydu kısır oldukça azdı marulla doldurulmuştu rezildi
...i12.02.2026Çorba su gibi geldi berbat tı 🤦🏻‍♀️
...r22.01.2026porsiyon azdı ve lezzetsizdi
...ı04.11.2025Catal ve bicak koymamislar malesef
...r24.10.2025İlk defa bir yere yorum yapıyorum , normalde çok beğendiğim bir restoran, makarna da lezzetliydi ama yemek paketin içine yan konulduğu için pakete dökülmüştü yani bu nasıl bi saygısızlık anlayamadım
...n20.10.2025o kadar yağlıydı ki ... yerken zorlandım tabağı eğdim yağı süzdürdum , marullar pörsümüstü ,kaparilerin üzeri barlanmıştı . . sadece somonun pişme derecesi iydi o kadar .
...n29.09.2025cheesecake yüzeyi yanıktı ve çikolata sosu tadı çikolata değil direk kakao gibiydi
...ş24.09.2025Kötüydü 1.5 saat sonra geldi
...ı11.07.2025Yeşillikler koyulaşmış bozulmuş geldi. Avakado kararmış olgunlaşmamış geldi. Severek yediğim salatadan soğudum.
...N26.06.2025Çok geç geldi ve özensiz hazırlanmıştı. Kurye geç gelmesinin nedenini de siparişimin çalınmış olmasından kaynaklı olduğunu söyledi hiçbir şey anlamadım tavsiye etmiyorum
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Saturday,Sunday10:0021:45
Friday10:1521:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0897044158700014