rider-banner-icon
  • International
  • Coffee
  • Toast & Sandwich
  • Express Delivery

Cup Cantinery

Express
Rating 4.5 out of 5 stars, 100+ reviews
barışyolu cad 6
...r6/25/2026gerçekten enfes
...r6/23/2026Elinize emeğine sağlık, schlotzkys Türkiye’den çekilince sandviç yiyemez olmuştuk, bence bu açığı kapattınız, teşekkür ederiz
...r6/23/2026Rokası fazla balsamik sosu az seviyorum her seferinde öyle gönderiyorlar, ekmek hep çıtır malzemeler hep taze, iyi ki varsınız
...r6/23/2026Rustik ekmek büyük bir fark yaratıyor, sandviçim geldiğinde içine ceviz ve zeytinyağı ekliyorum, normalde yarım sandviçi yiyemem, hepsini yedikten sonra bile dahasını yiyebilirim o kadar lezzetli
...r6/23/2026Runner’s cup favori sandviçim, öyle ki başka bir şey deneyemiyorum
...u6/20/2026Ben bu sandviçin bağımlısı oldum, bozmayın lütfen
...I6/19/2026Nordie Sandviç ve ekmek şahaneydi. teşekkür ederim.
...y6/18/2026cok iyi lezzet
...n6/12/2026Keyifli
...l6/10/2026İçi dolu dolu lezzetli bir sandviçti. Özenliydi. Yanındaki soğuk kahveyi kurye dökmeden getirmiş onu da ayrı tebrik etmek gerek. Elinize sağlık.
...y6/7/2026Her detayında emek ve özen hissediliyor. Lezzeti ve hizmet kalitesiyle kesinlikle tavsiye edilir. 🤝
...k6/7/2026İçine malzemeleri koklatılmamış, yarısı boş olmayan şahane bir sandviç yedim sonunda. Taptaze ekmek ve malzemeler, leziz bir icetea ve güleryüzlü şeker kurye. Ellerinize sağlık
...I6/3/2026Buradan genelde Nordie Sandviç alıyorum. Ekmeği çok başarılı. İçerik şahane. Teşekkür ederim.
...r5/25/202615dakikada teslimat çok güzel ve doyurucu bir sandviç🫶🏻🫶🏻
...u5/25/2026lezzet harikaydi kesinlikle tekrar siparis verecegim
...n5/19/2026Aşırı iyiydi bayıldık elinize sağlık
...I5/15/2026Nordie Sandviç siparişi verdim. yine çok başarılıydı. sağolun.
...I5/14/2026Nordie Sandviç oldukça iyi
...r5/6/2026çok güzeldi porsiyonu da büyüktü çok beğendimm
...ı4/28/2026Elinize sağlık buranın müdavimi olduk zaten her zamanki gibi harikaydı notlara da çok dikkat ediyorsunuz fakat sizden ricam kalori ve besin değerlerini belirtirseniz çok güzel olur sporcular için ❤️
...n4/26/2026Patates kızartması ekleyin kardeşim menünüze her şey çok iyi
....4/25/2026kruvasana bayıldım, asla baymıyor ve tazeydi. sadece içindeki peynir miktarını az buldum. bunun dışında iyiydi.
...ı4/12/2026Çok güzeldi elinize sağlık bayılarak yedim her defasında olduğu gibi kuryeye de hızından ve kibarlığından dolayı teşekkür ediyorum 5 puan değil 1000 puan hak ediyor bu işletme
...n4/11/2026Çok beğendim menüye bir de ev yapımı patates kızartması eklerseniz bu sandviçlerin yanında güzel bir patates uçurur
...i4/11/2026Çok lezzetliydi
...s4/10/2026Ice tealeri de Runner’s Cup Sandviçleri de çok lezzetli ve kaliteli. Normalde bir mekan için yorum yazmaya uğraşmam ama bilinmeyi hak ediyorlar.
...I4/9/2026Nordie Sandviçinizi çok beğeniyorum.
...n4/8/2026Özenle hazırlamış olduğunuz kahvaltıya çok teşekkür ederim
...I4/8/2026Nordie Sandviç çok lezzetli ve doyurucu. Sezar Salata daha iyi olabilirdi. puan kırmayacağım.
...n4/4/2026Yediğim en taze sandviç ve kruvasandı. Kaliteli ve çok taze geldi umarım daha iyiye gidersiniz.
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday09:0020:00
Saturday,Sunday08:3019:00

Restaurant information

KEP Address: ozlem.butun@hs03.kep.tr

MERSIS number: .