rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Kahvaltı & Börek
  • Kahve

Crepello

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Evliya Çelebi Caddesi, Evliya Çelebi Cd Kuzey Yakası B3 Blok Giriş kat 5A-38
...r15.05.2026Tek kelimeyle harika. Verdiğiniz hizmet için teşekkürler.
...z27.03.2026⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...a06.03.2026Çilekli kek söylemiştim ya o kadar iyiki anlatamam. Pastanın dışındaki o pastacı kreması çok lezzetli. Bazı kişiler için belki fazla şekerli gelebilir ama vanilyalı tatlıları sevenler bence bayılır.
...n25.01.2026kesinlikle deneyin, tatları harikaaa. Gerçek kullanıcı olarak söylüyorum. Sadece peynirini bir tık arttırabilirler.onun dışında avokadosu vs muhteşem
...r03.01.2026Kahve sıcak değildi kruvasan güzeldi
...i24.12.2025notlara tamamen dikkat ettiler, hatta notta belirttiğim şey ellerinde olmayınca kendileri de fişe not yazmışlar. harikasınız ama kahveniz hala ÇOK kötü. yanık espressoyla latte yapmayın nolur. lütfen.
...r18.12.2025Sıcak taze ve çok güzeldi
...l12.12.2025Her şey çok yerinde ve iyiydi teşekkürler
...Z27.11.2025Çok kısa sürede sıcacık geldi. Servis lezzet hepsi çok güzel. Teşekkürler.
...n17.10.2025Tadı gayet güzel verilen paraya kuruşuna kadar değiyor.
...t21.11.2025Kruvasanı çok iyiydi
...n15.10.2025Parasının hakkını sonuna kadar veriyor. Kuryeleride gayet hızlı getirdi 10/10.
...u16.09.2025Çok güzeldi normalde beş yıldızlı yorumlara itibar etmem ama bu sefer bu restorana ben beş yıldız veriyorum kruvasan çok çıtır ve lezzetliydi yumurtası çok hafif ve yumuşaktı teslimat çok hızlıydı tşk
...n13.09.2025Tek eksiği fiyatı. Çok lezzetli taptaze ve büyük porsiyon.
...k07.09.2025Дубай круассан был шикарен 😍
...a20.08.2025caprese kruvasan favorim daha önce böylesini yemediniz bağımlısı olunuyorr
...n25.07.2025very delicious and delivered quickly I recommend 👌
...i14.07.2025Hafif lezzet
...i02.09.2025değişik ve orjinal bir ürün fikri ama kruvasan çok taze değildi, beklemekten biraz kuruyup yumuşaklığını kaybetmişti. onun dışında özeniniz için teşekkürler.
...n19.04.2026Önceki özen yok,avokado olgunlasmamıs semsertti,yumurta yanmış kokuyordu,domateslerin içi yeşillenmiş,yeşillikler kocaman gelişigüzel koparılmıştı. Kısacası fiyasko
...r09.04.2026avokafo cok sertti olgunlasmamis
...r13.02.2026Ürün fotoğraftaki gibi meyvesiz olarak geldi açıklamada ise seçeceğiniz meyve ile olarak belirtilmişti hamuru kötü değil lezzeti yeterliydi zamana uyumlu olarak teslim edildi
...u25.01.2026İçi güzeldi evet ama kruvasanı kötüydü. Yani buram buram vanilya kokusu ve tadı vardı. Bu tuzlu bir sandviç vanilyalı kruvasan neden kullanırsınız ki? Midemi bulandıracak kadar yoğun tat ve koku vardı
...z03.12.2025cikolatasi çok azdi. bu paraya bu kadar çikolata çok saçma..
...i14.08.2025kruvasanda malzemeler çok taze ve kaliteliydi ama güzelim ürünün içine konan sos koca bir eseri berbat etmiş. acılı ekşili mayonez nedir? lattenin de kahvesi yanmıştı. sütlü yanık kahveydi ne yazık ki
...r31.07.2025İdare eder.
...n24.07.2025Sosu beğenmediğim için koymayın demiştim ama yine de koymuşlar
...K22.08.2025Hızlı teslimat ve kurye çok beyefendi idi teşekkürler crepello
...z28.03.2026kruvasani sabah sipariş etmeme rağmen taze gibi değildi.
...i22.08.2025Yedim ama pek beğenemedim. Tatlı bi ekmeği vardı. Tatlı ekşi karışık bi tat geliyordu. Pek güzel değildi. Geliş süresi normaldi.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:1523:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: kuzeyyakasi@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0601102412300001