rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Express Teslimat

D&M Çikolata Durağı

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
MAHFESIĞMAZ MAH. 79019 SK. NO: 14 A ÇUKUROVA/ ADANA
...n05.06.2026Harika ötesi
...r16.05.2026Muhteşemdi! Gerçekten inanılmaz lezzetli! Ayrıca siparişle ilgili notumu dikkate alıp yazdıkları güzel not için de çok teşekkür ediyorum.
...r16.05.2026Her şey çok lezzetli, taze ve özenle hazırlanmış… Ellerinize sağlık…
...i23.04.2026Müthiş
...m17.03.2026Çok iyisiniz çok :)
...n08.03.2026Butik calisip islerini hakkiyla yapan insanlar , helalmolsun
...k27.02.2026Yahu Belçika çikolatasının güzelliğinden kafayı yicem hiç baymıyor muhteşem elinize emeğinize sağlık
...ı22.01.2026Çok güzeldi
...k18.01.2026cok güzeldi
...n09.12.2025Cok iyiler ya valla helal olsun
...n18.11.2025Notunuz için çok teşekkür ederim uzun zamandır yediğim en güzel tatlıydı meyvesinden çikolatasına çok kaliteliydi elinize emeğinize sağlık
...n15.10.2025Çok sevdiğim, kaliteli ürünlerle üretim yapan işletme, tavsiye ediyorum herkese.
...n12.10.2025ÇOK iyi
...n08.10.2025cok başarılı ve güzeldi herkese tavsiye ederim kaliteli ürünler.
...n07.10.2025muhteşemdi hepsi emeklerine sağlık bol kazançlar dilerim.
...a01.10.2025Tatlılar sıcacıktı ayrıca ikraminız için teşekkür ederimmm <3 çok iyidiiiiiiii
...i28.08.2025çikolatası daha yoğun olabilirdi
...n19.08.2025çok güzeldi porsiyonlar bayağa büyük tek kişi bitirmekte zorlandım ama bu sıcakta çok iyi geldi ellerinize sağlık
...r31.07.2025Brownie sıcacık, meyveler daha yeni dilimlenmiş , fındıklar bile tazecik, şefin özel formülüyle hazırlanmış Belçika çikolatası zaten yorumsuz, getiren kurye abi de güleryüzlü, daha ne olsunnn
...k25.07.2025Tadı efsane kesinlikle 5 yıldız. Sadece fiyatına göre gelen porsiyon bir tık az bence. Yerinde de yediğimden karşılaştırmayı rahatlıkla yapabilirim.
...r22.07.2025Bir tanesi bile yeterice doyuruyor fazlasıyla beni kesti,özellikle kırmızı orman meyveli brownie aşırı lezetliydi ama bihter tatlısını pek beğenemedik alttaki kremasından aşırı süt tadı geliyordu
...ı16.07.2025Her zamanki gibi harika harika harika, notlarımızı dikkate aldığınız için ayrı olarak teşekkürler :)
...N14.08.2025Tatlar güzeldi, sunum geliştirilebilir, teşekkürler
...i17.06.2026Porsiyon çok küçüktü. Meyve çok azdı.
...e01.06.2026Buz gibi muhallebi üstüne akışkan çikolata koyunca haliyle çikolata taş gibi olmuştu. Bu tatlıdan 3 defa yedim her seferinde porsiyon azalmıştı. Kabı baya küçültmüşsünüz fiyat da yüksek.
...e11.05.2026Pirayenin porsiyonu küçülmüş bu haliyle çok pahalı
...r08.05.2026Her zaman sipariş veriyorum bu defa çikolatası azdı
...i13.01.2026notları dikkate almıyorlar maalesef artık son siparişim bu başka da sipariş vermeyeceğim.
...r04.01.2026Çok küçük porsiyonlar
...k10.06.2026maalesef dondurması çok feci erimişti yenemeyecek şekilde idi çöpe attım, eriyeceğini düşünmemiştim ben ama keşke siz belli bir mesafeye dondurmalı olan ürünleri kaldırsanız kimse mağdur olmasa
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday10:3023:00
Saturday,Sunday10:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: