- Balık ve Deniz Ürünleri
- Express Teslimat
Şahin Balık Restoran
Şahin Balık Restoran Değerlendirmeler
...z
1 Ay Önce
Elinize sağlık çok lezzetliydi
- Hamsi (1 kg.)495 TL
...m
2 Ay Önce
ilk defa söyledim fiyatına göre çok bol malzeme konulmuş ve sıcak geldi ellerinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Hamsi250 TL
...Ş
3 Ay Önce
ilk kez balık siparişi veriyorumyok böyle bir lezzet😃
- Palamut (İthal)400 TL
...ç
4 Ay Önce
Elinize emeğinize sağlık
- Mercimek Çorbası200 TL
- Yarım Ekmek Arası Hamsi250 TL
...ç
5 Ay Önce
Elinize emeğinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Hamsi250 TL
...a
8 Ay Önce
Çorba çok güzek içindeki malzemelerim miktarları yeterliydi yanında verilen ekmek de gayet yeterliydi, hemen sıcacık geldi ellerinize sağlık teşekkürler
- Balık Çorbası250 TL
...e
8 Ay Önce
mezgit şipariş ettim. olağanüstü güzeldi elinize sağlık
- Yarım Ekmek Arası Mezgit250 TL
...z
9 Ay Önce
Mükemmel gerçekten
...n
7 Ay Önce
Çıtır levrek siparişim 6 parça olarak geldi geri kalanı patates.Verdiğim paraya degmeliydi. Onun dısında balık ekmek güzeldi Tskler. Hayırlı işler
- Yarım Ekmek Arası Palamut (İthal)250 TL
...ğ
8 Ay Önce
Yaaa inanılır gibi değil. Dışardan yemek söyleyip de yanında EKMEK olmaması nedir. Balığın yanında ekmek gelmedi inanabiliyormusunuz. Niye ekmek göndermediniz. Nasıl bir mantık. Olmadı ayıp yani.
- Hamsi Kızartma400 TL
...y
3 Hafta Önce
Balık eh işte ama salata komedi yanına bari limon koysaydınız
...l
1 Hafta Önce
Karidesler temizlenmemişti yiyemeden çöpe gitti.
...e
1 Hafta Önce
kaç yıllık restoran pişirmeden balık gönderiyor bu kadarda olmaz ayıp denenbişey var sadece ismi kalmış yılların balıkçısının yememde yedirmemde kimseye iyi günler
...e
1 Ay Önce
berbat
...l
3 Ay Önce
yanmiş şekilde geldi
...y
4 Ay Önce
Kusura bakmayın ama bir daha asla ve asla sipariş vermem öyle berbat bir koku daha poşeti açar açmaz hepimiz çekildik paketin başından midemiz bulandı. Hepsi çöp oldu
...k
5 Ay Önce
yani 800 lira verdim ahtapot dıye sözde içine az ğarca koyulmuş ayıp ya
...ş
5 Ay Önce
Özel hamsi tava porsiyonu bu kadar az olmamalı
...n
6 Ay Önce
resimde 2 tane gözüken palamut 1 tane bile değil yarım geldi resmen
...ç
7 Ay Önce
Yıyemeden çöpe attım berbat
...l
9 Ay Önce
Çok koymuşsunuz ye ye patladık
...k
9 Ay Önce
Şahin balıkçık maalesef asla bir daha sipariş vermem o kadar az balık küçücük balıklar lezzeti de hiç iyi değil berbattı
...ş
9 Ay Önce
İnsan 1 parça ekmek koyar iş yerine sipariş verdiğimizi belirtmemize rağmen ekmek göndermiyoruz diyorsunuz hayatımda gördüğüm en kötü servis

