- Pizza
- Restaurant Delivery
Pasaport Pizza
Pasaport Pizza Ratings & Reviews
...i
3 weeks ago
harika, doyurucu, dilim patates bolca
...k
1 month ago
mükemmel lezzet
...r
3 months ago
Nazilli de yediğim en güzel içi en dolu pizza
- 1 Alana 1 Bedava Büyük Boy Pizza899,90 TL
...r
6 months ago
Sufle harikaydı herkese tavsiye ederim akışkan yoğun bi tat vardı
- Soda (20 cl.)49,90 TL
- 2 Sufle + 2 Algida Maraş Cup319,90 TL
...n
3 months ago
chedar sosu almıstım gelmemis
- Siesta (Büyük)819,80 TL
- Parmak Çıtır Patates149,90 TL
- Çıtır Lezzet Topları (10 Adet)179,90 TL
- Sufle169,90 TL
...ş
10 months ago
Pizza
- Mantarlı & Sosisli (Büyük)729,80 TL
...m
2 months ago
daha lezzetli olabilirdi yinede TSK ler
- 1 Alana 1 Bedava Büyük Boy Pizza899,90 TL
...u
8 months ago
İdare eder
...a
8 months ago
nazillinin en lezzetli pizzasi kesinlikle asiri hızlı teslimat. cok tesekkur ederiz elinize sağlık
- Carnaval Pizza (Büyük)829,80 TL
...ç
11 months ago
Hamurun kalınlığı malzemeleri kıvamında, tadı mükemmeldi öyle direk sos tadı değil olması gerektiği gibiydi, hızlıydı, ayrıca alerjisi olan cocugu için çok dikkatli ve önemseyerek hazırladılar,
...ı
11 months ago
Sipariş hızlı ve sıcak geldi malzemesi bol lezzetliydi teşekkür ederiz
- Mix (Büyük)819,80 TL
...r
11 months ago
Ellerinize sağlık çok güzel ve lezzetliydi hoşgeldin Nazilli’ye pasaport pizzaa
...l
10 months ago
soguk geldi kurumustu hamuru ve peyniri
...u
Yesterday
Son zamanlarda yediğim en kötü pizzalardandı. pizza bize geldiğinde tepetaklak olmuştu pizza fiyatı uygundu ama uygun olması pizzanın çok kötü bir tadı olacağı anlamına gelmemeli
...l
3 months ago
Nöbetten çıkmışım bütün gün uyumuşum uyanınca şöyle pizza yiyim dedim o ne pızza Buz gibi geldi dedim heralde erzurum soğugunu yaşıyoruz nazillide hemen hava durumuna baktım niye bu kadar soğumuş diye
...n
3 months ago
Usta baska meslek düşünmeli, pizza boyle bir sey değildi.
...U
4 months ago
eğer kaşarlı ekmek yemek istiyorsanız güzel bir restorant hem d*minostan kötü pizza yapıp hemde daha pahalıya nasıl satabiliyorlar anlamadım. büyük boy mix söyledik orta boy kaşarlı ekmek geldi.
...i
11 months ago
ürün soğuk geldi
...z
7 months ago
Aşırı soğuktu ve hiç lezzetli değildi verdiğimiz paraya yazık
...r
8 months ago
Siparişim çok soğuktu. Kuryeden mi restorandan mı kaynaklanıyor bilmiyorum.
- İdeal Menü699,90 TL
...k
10 months ago
bir büyük bir küçük pizza siparişi verdim hamurlar normal olarak seçildi ve maalesef incecik hamurlu hiç doyurucu olmayan pizzalar geldi.rakiplerinizin çok gerisinde kaldınız
...u
9 months ago
pizza buz gibi geldi. Tadını felan alamadım büyük boy pizza o fiyatlara bu kalite bir daha söylemem.
...i
10 months ago
Çok köyüydü ketçap mayonez bile koyulmamş , küçücük patates 120 tl parasını haketmiyor. Pizzanın her türlüsünü yiyen biri olarak asla fiyat performans değil.
...u
10 months ago
Carnaval pizza söyledim markette satılan hazır pizzalara benziyordu malzemeler pişmemiş gibiydi
...l
10 months ago
malzemeler kalitesiz geldi market pizzalarından farkı yok gibiydi



