rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Helvacı Yakub Efendi

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Hoşgör Sk. 2C
...z08.06.2026Gayet lezzetliydi.İki gün üst üste sipariş verdim.2 kadın girişimcinin açtığı bir dükkanmış.İyi kazançlarınız olsun.Çay ikramı için teşekkürler.
...i08.06.2026Teşekkürler
...z08.06.2026Çok lezzetliydi teşekkür ederim
...r08.06.2026Kesinlikle tavsiye ediyorum.
...u07.06.2026Gerçekten çok güzeldi. Helva sipariş edeceksem sadece buradan söylüyorum rakiplerinden çok önde ❤️❤️❤️
...r07.06.2026helva gayet güzel elinize sağlık bi dondurmayı pek beğenemedim
...n06.06.2026Lezzeti harikaydı, hızlı geldi! Asla ağır değildi ve kadife gibi kıvamı vardı. İkram çayınız için de çok teşekkür ediyorum. Kadın elinin değdiği her şey çok güzel, 2 kadının ise daha da güzel ♥️
...i05.06.2026Helva dondurma ikilisi çok güzel. Elinize sağlık. ♥️
...t05.06.2026Şeker oranı gayet başarılı çok şekerli değil ve tadı güzeldi daha büyük porsiyon ürünler görmek isterim bununla beraber
...n03.06.2026Gerçekten lezzetli ve çok tatlı bir işletme hediyeniz ve notunuz için teşekkürler
...ş02.06.2026Anlık gelen tatlı isteğimi bastırdı. Lezzetliydi. Elinize sağlık küçük hediyeniz için teşekkürler.
...a02.06.2026Çok güzeldi hızlı geldi
...ı01.06.2026bir cok helvaci denedik fakat favorimiz burasi oldu. gonderdikleri not ve cay ikramlari cok tatliydi. siparisler eksiksiz ve zamaninda geldi. tesekkur ederiz! :))
...r01.06.2026Çok lezzetli ellerinize sağlık
...ğ01.06.20262 girişimci kadının emek verdiği ekmek tekneleriymiş. İşinizi sevgiyle yaptığınız çok belli. El yazınızla yazdığınız not çok içten ve yolladığınız çay ikramınız çok samimi. Teşekkürlerimi iletiyorum..
...a31.05.2026cok iyii
...n26.06.2026harika
...v26.06.2026begendim
...r26.06.2026Çok güzeldi, teşekkürler.
...r25.06.2026Ellerinize salik cok iyiydi tadi fiyati
...n24.06.2026Çok güzeldi bayıldık
...a24.06.2026Sizleri yeni keşfettim ciddi söylüyorum eve ilk defa irmik tatlısı söylüyorum ve böyle güzel geleceğini düşünmemiştim o hafta 3 defa sipariş verdim sizlerden güzel notunuz bana ulaştı okudum teşekkürl
...L24.06.2026Elinize emeğinize sağlık çok güzeldi helva paketlenmeside çok başarılıydı
...ç23.06.2026Helva çok güzel ve lezzetliydi çay için teşekkür ederim
...k22.06.2026Çokk mutlu oldum sizden sipariş verdiğim için mükemmel paketleme tatlıda çok güzel çay ikramı çok tatlıydıı bol kazançlar diliyorum 💖�
...n21.06.2026İkramlarınız için çok teşekkür ederim. Helva çok lezzetliydi.
...a21.06.2026bu tip helvacılar arasında en iyisi bence
...n20.06.2026tatlılık açısından sade-beyaz çikolatalısı en dengelisiydi bizce ama genel olarak hepsinibeğendik. dondurmayla birlikte tüm tatlar gayet ferahtı. emeğinize sağlık bol kazançlar diliyoruzz 👏💫
...ş18.06.2026Küçük ama çok lezzetli, mide yakan alternatifleri gibi değil. Dondurma bazen kaya kadar sert geliyor bekliyoruz mecburen.
...r17.06.2026bu kadar beklemiyodum. müthiş hızlı ve lezzetli, teşekkürler.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday00:0001:00
Monday,Friday11:3023:59
Tuesday11:4523:59
Wednesday,Sunday12:3023:59
Thursday,Saturday12:0023:59
Saturday,Sunday00:0002:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: ece.ozgul@hs09.kep.tr

MERSIS No: