rider-banner-icon
  • Köfte
  • Express Teslimat

Cızbız Tencere Köftecisi

KAPALI
TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 97 inceleme
Ertuğrul Mahallesi Muhtarlığı, hüseyin pehlivan cad 20/a
...r03.06.2026köftenin kralı
...a30.05.2026Köftesi gayet lezzetli fakat mercimek çorbasına biraz daha az un katarsanız daha iyi olur.Daha çok un çorbası yedim gibi
...k28.05.2026Ellerinize sağlık
...i26.05.2026sıcak ve lezzetli. teşekkürler
...r12.05.2026Siparişler hiç gelmeseydi daha iyiydi ve taş gibiydi köfteler yeşillikler bayat yorumum öne çıksın diye 5 yıldız verdim
...304.05.2026tertemiz lezzetli
...n28.03.2026gerçekten müthiş elinize sağlık
...u19.02.2026tesekkür ederim
...m05.02.2026Hızlı ve sıcaktı, köfte lezzetli ve çok güzel özenliydi herşey, elinize sağlık.
...z02.02.2026Yemeksepeti ya da benzer bir uygulamadan söylediğim en keyifli yemekti. Hava 1 derece olmasına rağmen, yemeği restoranda yemişim gibi sıcak ve lezzetliydi. Elinize Emeğinize sağlık
...ı29.01.2026Hızlı, sıcak, doyurucu ve lezzetli👍 Bir yemek siparişinden başka ne beklenir ki..
...n17.01.2026Hep aynı standart hep güzel çorba
...m15.01.2026tekirdağda ilk defa eve verdiğim yemek siparişi beni çok memnun etti..gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz..cızbız köfte dürüm kaşarlı efsane
...ç13.01.2026hızlı teslimat ve güler yüzlü kurye ikinci kez aldım ve çok memnunum teşekkür ederim
...ç30.12.2025çok lezzetli köftesi var gerçekten kurye kardeşime teşekkür ederim adresi bilmiyordum küçük tarifle hemen buldu yağmurda getirdi ona ayrıca teşekkür ediyorum kuryenizin kıymetini bilin
...ç06.12.2025Keşke 3/4 köfte ekmek alsaydım ya da olsaydı diyebiliyorum, gayet lezzetliydi. Hiç yorum atacağımı düşünmezdim, yeşilliğinize havuç rende de ekleyip renklendirebilirsiniz teşekkürler umarım bozmazsını
...ı03.11.2025Çok güzeldi beğendim tam sokak lezzeti eski usul güzel 👍🏼
...u10.10.2025ellerinize sağlık harika bir tencere köftesi yedim sayenizde
...n17.01.2026Tadı gayet güzel
...s08.05.2026Zaninda ve çok sıcak geldi lezzetli teşekkür ederim
...ç23.10.2025Çorbasına tereyağı azdı tereyağı olsa renkten de anlaşılırdı köftenin yanında pilav porsiyonu azdı ama köftesi lezzetliydi (7/10) sadece köftede kıyma oranını arttırmaları gerekiyor. Ayran unutmasalar
...ı17.04.2026başarılı ama köftenin yanında turşu biber falan olsa daha güzel olur .
...i07.05.2026Kaşarlı dürüm söyledim ekmek arası normal geldi
...k04.04.2026Ayranı neden pet şişeye koyup gönderdiniz. Hijyen kurallarına uyduğunuz konusunda şüphelerim var. Başka birinin su şişesini bana göndermediğinizi nereden bilebilirim. İçemedim Ayranı güvenemedim.
...k17.01.2026Soslu köfte bu paraya değmez pilav lapaydı mercimek çorbası idare eder
...i06.06.2026Not yaznama rağmen kurye okumamış. Zile basma kapıya bırak seçmeme açıklamaya bebek uyuyor yazmama rağmen hem aşağıdan zile bastı hem de kapıya vurdu bebeğim uyandu
...u05.04.2026ekmek yesiligin suyundan ıslanmış ve koftelerfe çok lezetsizdi
...n16.11.2025eyvallah köfteniz vs güzel ama 5 köfteye bu para nedir yahu.pilav vs torpilli ama köftecisiniz siz.yazık maliyetler belli bu fiyata kampanyalı bile alsa insanlat pahalı
...ş25.12.2025Çorba ve köfteden sonra saatlerce midem bulandı hijyen kurallarına ve taze üretime uyduğunuzu düşünmüyorum. Tekrar tercih etmem. Ayrıca köfteler aşırı küçük ve alakasız. Aldığınız paranın hakkını veri
...ç24.10.20254 tane ufacık köfteye 400 tl verdim size değil kendime cok kızıyorum
Monday00:0001:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0023:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0003:00
Sunday12:3023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: mehmet.alkan.20@hs0l.kep.tr

MERSIS No: 0616087554900001