- Kebap & Türk Mutfağı
- Restoran Teslimatlı
Seyhan Kebap
Seyhan Kebap Değerlendirmeler
...N
2 Hafta Önce
Kebabı her zaman çok güzel. Çiğ köftesini başarılı bulmadım ama kebabı, tavuk şişi çok başarılı.
- Adana Dürüm450 TL
...s
2 Ay Önce
müdavim olduk teşekkürler çok güzeldi
- Adana Dürüm450 TL
...s
2 Ay Önce
Nota dikkat edilmişti çok güzeldi ikramlar için ayrıca teşekkürler
- Adana Dürüm450 TL
...m
2 Ay Önce
çok güzel ve sıcak geldi teşekkür ederim
...M
3 Ay Önce
Çok lezzetliydi, Tavsiye ederim harika 👍
...v
3 Ay Önce
ilk defa buradan sipariş verdim çok beğendim aşiri lezzetli sıcak geldi bide harbi harikaydı ellerinize emeğinize sağlık
...m
4 Ay Önce
Ellerinize sağlık çok lezzetliydi.
- Mercimek Çorbası200 TL
...ı
4 Ay Önce
Sıcak geldi lezzetliydi teşekürler.
- Mercimek Çorbası200 TL
...ş
4 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi. yemekler lezzetliydi. teşekkürler
- Mercimek Çorbası200 TL
...n
4 Ay Önce
Hızlı teslimat lezzet taze
- Künefe400 TL
...ı
4 Ay Önce
Adana kebap enfesti..tavsiye ederim
- Adana Dürüm450 TL
...a
7 Ay Önce
Çok lezzetliydi ellerinize sağlık.tavsiye ederim
- Adana Dürüm450 TL
...c
7 Ay Önce
çok lezzetli favori restorant teşekkürler.
- Urfa Dürüm450 TL
...ı
8 Ay Önce
Hem sıcak hem lezzetliydi. süpersiniz 🙏
- Adana Kebap Acılı600 TL
...c
8 Ay Önce
Tebrik ederim çok başarılı. Ellerinize sağlık
- Urfa Dürüm450 TL
...I
11 Ay Önce
4 dürümden 1 i unutulmuştu ama çok hızlı şekilde eksik ürün getirildiği için yinede 5 yıldız. Lezzetler güzel hep sıcak teşekkürler
- Izgara Köfte600 TL
- Adana Dürüm450 TL
...ı
11 Ay Önce
sıcacık geldi ellerinize sağlık.
- Mercimek Çorbası200 TL
...k
3 Hafta Önce
yanında verilen çiğköfte bozulmuştu. arkadan sirke gibi ekşi ekşi bir tat ve koku geliyordu ama sağlık olsun gece 1 de vermistim siparişi, belki taze çiğköfteleri yoktur.
...I
10 Ay Önce
Kuzu şiş dana olabilir aksi halde bu kadar sert olması normal değil. Ya çok pişirildi ya yanlış gönderildi. Diğer siparişler çok iyiydi.
- Mercimek Çorbası200 TL
- Tavuk Şiş600 TL
- Izgara Köfte600 TL
...R
10 Ay Önce
Kebap iyi ama yanındaki ürünler maalesef
- Adana Kebap Acılı600 TL
...i
10 Ay Önce
Köfte urfa kebap için hazırlanan eti köfte gibi sıkıp ızgarada pişirmişsiniz. Madem öyle köfte seçeneğini kaldırın lütfen. Çünkü gerçekten kötüydü. Diğer herşey güzeldi teşekkürler
...n
11 Ay Önce
Lavaşını ve etini pek beğenmedim
...ı
10 Ay Önce
sıcacık geldi ve çok lezzetliydi ellerinize sağlık 🙏
- Adana Dürüm450 TL
...l
3 Ay Önce
gereksiz fazla soslu ve baharatlıydı dürüm mide ağrıtıyor yarısını anca yiyebildim çorba güzeldi
- Mercimek Çorbası200 TL
- Coca-Cola (33 cl.)95 TL
...u
5 Ay Önce
Ürün soğuk geldi
...z
8 Ay Önce
Etleri kokuyordu ve tadı gerçekten çook kötü yazık verilen paraya
- Ayran (30 cl.)80 TL

