- Köfte
- Express Teslimat
Çapa Goralı
Çapa Goralı Değerlendirmeler
...ı
3 Hafta Önce
Çok iyi
- Sosisli Sandviç125 TL
- Mercimek Çorbası120 TL
...n
2 Ay Önce
kurye arkadaşa teşekkür ederim ben bi engelliyim kapıya geldiğnde bi miktar beklettin ve anlayışı için çok teşekkür ederim
...n
3 Ay Önce
Ellerinize sağlık
- Ayvalık Tostu350 TL
- Beyaz Peynirli Tost165 TL
- Patates Kızartması (150 gr.)120 TL
...u
5 Ay Önce
Kumru başka olay burda
...a
6 Ay Önce
servis çok iyiydi çok efendi bir genç. yemeklerin sıcak gelmesi mükemmeldi! İlk kez bir patso'yu sıcak ve dolu yiyebildim :)
- Coca-Cola (33 cl.)100 TL
- Yarım Ekmek Kaşarlı Tost125 TL
- Islak Hamburger140 TL
- Patso Sandviç175 TL
...a
7 Ay Önce
beklentimden çok daha iyi sıcak ve bol malzemeliydi ustanın ellerine sağlık
- Amerikanlı Kumru Sandviç450 TL
...r
8 Ay Önce
Harbi doyurucu yorumlara aldanmayın. İlk deneyimim burası tavsiye ederim.
- Ayran (33 cl.)70 TL
- Goralı Sandviç195 TL
- Islak Hamburger140 TL
- İzmir Kumru Sandviç420 TL
...n
11 Ay Önce
Çok güzeldi patso😋
...u
6 Gün Önce
Normalde çok severek yerdim fakat ekmeği hamur gibi olmuştu ve malzemelerin biraz daha pişmeye ihtiyacı vardı
- Ayvalık Tostu350 TL
...k
2 Ay Önce
Lezzet fena değil ama notları hiç dikkate almıyosunuz 😒
- Sucuklu Tost125 TL
- Patates Kızartması (150 gr.)120 TL
- İzmir Kumru Sandviç420 TL
...u
2 Ay Önce
Sosisli aşırı iyiydi, ayvalık tostu da genel itibariyle iyiydi fakat ekmek bayat gibiydi
- Sosisli Sandviç125 TL
...u
3 Ay Önce
Ayvalık tostu gayet güzeldi sosisi daha bol olabilirdi adına yakışacak şekilde,ıslak hamburgerin etini de ekmeğini de beğenmedim.sıcak ve ortalama bir hızda geldi
- Ayvalık Tostu350 TL
...l
11 Ay Önce
Her şey güzel Lakin Patatesleri biraz dinlendirip öyle Ekmeğin arasına koyun aksi takdirde hamurlaşıyor tekrardan elinize sağlık
...Ç
3 Hafta Önce
eskisi gibi malzemesi bol değil patatesler çok kötü
...r
3 Ay Önce
Harika ya.
- Goralı Sandviç195 TL
- Mercimek Çorbası120 TL
...k
1 Hafta Önce
lipton içecek istedim gelmedi
...h
2 Hafta Önce
dolaptan çıkarılıp yollanmış gibiydi yiyemedik
...N
1 Ay Önce
Allah böyle işletmeyi Allah'a havale ediyorum
...e
2 Ay Önce
Malzemeden kaçmamislar fakat Gorali’sandwichde hic mi hiç tat yoktu. Goraliyi orijinal gorali’dan yemek gerektiğini bir defa daha gördüm. Gelen kurye guler yüzlu biriydi.
...n
6 Ay Önce
Paketleme sıfır içindeki malzemeler dağınık tat sıfır
...i
10 Ay Önce
Yediğim en kötü ıslak hamburger olabilir, ıslaklığı çok az, sosu yok gibi, birdaha asla burdan söylemem
...z
10 Ay Önce
ıslak hamburgerin tadı çok kötüydü çiğ salça tadı geliyordu yemeden attım çöpe
- Sosisli Sandviç125 TL
...l
11 Ay Önce
Notlara asla dikkat edilmiyor

