rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Boston Drink & Dessert

3.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
KARSIYAKA MAH. GAP VADİSİ BLV. NO: 28 A HALİLİYE/ ŞANLIURFA
...n14.06.2026Restoranın tek sorunu notlara dikkat etmiyor olması onun dışında harikaydı
...l10.10.2025Kurye çok hızlıydı çok teşekkür ederim
...i08.09.2025Kalite. Gayet başarılı.
...m07.09.2025siparişler karışmasına rağmen krizi iyi yönettiğiniz için teşekkürler
...i20.10.2025Beklediğimizden erken geldi. İlk defa sipariş verdik, yorumlar biraz tedirgin etmişti. Lakin ben sorun göremedim. Beğendim.
...ş07.03.2026çikolatası çok azdı çok kuruydu pankekleri meyveleri de çok azdı
...z09.05.2026Gayet hızlıydı teşekkürler
...n18.04.2026Ürünler sıcak ve özenli geldi teşekkür ederim
...ç12.09.2025çok uzun sürede geliyor
...r24.11.2025Seçimlere dikkat edilmiyor sütlü çikolata seçmeme rağmen bitter koymuşlar 2 dir aynı hata yapılıyor
...ç10.10.2025KURYE BENDEN BI KERE DAHA PARA CEKTI KAPI ONUNDE IKI KERE ODEMIS OLDUM
...i17.06.20261,5 saat sonra gelen siparişin tadı gibi siparişleriniz olsun...
...ş15.04.2026Boston normalde çok iyi ama Urfa şubesinden neyi sipariş ettiysem pişman oldum. Resmen tarifin dışına çıkıyorlar. Islak kekli tatlı sipariş edersiniz size bisküvili tatlı gönderirler.
...ş26.03.2026ekstra sütlü çikolata istememe rağmen gelmedi 2 defadır aynı şey başıma geliyor küçücük çikolataya 160 lira istemeyi biliyorsunuz bari göndermeyi de bilin basic cup'a gelecek olursak çikolata çok azdı
...ç12.02.2026ürünler donmuş bir şekilde geld spoonful donmuş yemek için kırmak lazım önce sebastian çikolatası bile donmuş dökülmüyordu ilk defa sipariş verdim bir daha da vermem ürünler taze değil hiç güzel değil
...n25.02.2026hayatımda yediğim en kötü tatlıydı bit kaşıktan fazla yiyemedim, böyle bir markanın urfaya şube açtırması çok saçma markayı rezil ediyorsunuz asla bir daha sipariş vermem
...ş30.11.2025Çok kötü asla tercih etmeyin waffle ekmeği bayattı, basic cup cok ıyı gerısı bos
...n13.02.2026Bütün çikolatar açılmıştı ve akmıştı kruvasanlar sert ve bayattı
...t13.02.2026Yazik verilen paraya ve zahmete içinde cikolatayi öyle bir gezdirmisler ustune geçen seferde soyledigimiz sipariste de buna benzer bir durum yasandi hiç tavsiye etmiyorum cebinize yazik
...n12.02.20261.5 saat sonra teslimat geldi
...a10.02.2026meyveler güzel ve tazeydi fakat paketin içindeki waffle kruvasanlar vs aşırı bayat ve kuru geldi
...z31.01.2026Sipariş 1 saat 45 dakikada geldi. Waffle buz gibiydi, ambalaj yetersizdi ve kartona yapışmıştı. Malzeme çok azdı, özensiz hazırlanmıştı. Beğenmedim.
...ş21.01.2026Çok kötü
...ı25.11.2025Berbat geldi
...z08.11.2025Hayatınızda görüp görebileceğiniz yiyip yiyebileceğiniz en kötü waffle idi. Bir lokmasını yer yemez geri çıkardım, paramı da böylece çöpe attım. Bilmiyorsanız yapmayın kardeşim bu kadar zor değil.
...Z15.10.2025Ürünler bayat her defasında not düşmeme rağmen asla dikkate alınmıyor.kurye baya hızlı ilgili kurye arkadaş tan dolayı 5 yıldızı ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️buraya bırakıyorum .
...ç11.10.2025Tadı hiç güzel değildi ve göründüğü gibi gelmedi tavsiye etmem
...k28.09.2025Waffle ı küçük kutuya koyarak göndermişler.ürün e uzaktan bakınca türlü ye dönmüş gibi bir görüntü vardı.gerçekten servis kötüydü.bir daha asla sipariş vermem.
...t16.09.2025Tatlıların gelmesi 1,5 saat sürdü. Mag diye gelen şeyin hiç malla alakası yoktu. Krema ve muz vardı sadece. Spoonfulda çok kötü servis yapılmıştı hepsi birbirine karışmıştı.
...a10.09.2025Evimiz restorana çok yakın olmasına rağmen 1 saatten fazla bir sürede yolladılar. Yapılan seçimlere de dikkat etmemişler. Tatlının sadece üzerinde biraz çikolata var altlar kupkuru.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0292106769300001

Satıcı Ticari Unvanı

DENİZLİ FSM TURİZM GIDA SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ

Boston Drink & Dessert