rider-banner-icon
  • Döner
  • Express Teslimat

Cadde Katık

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Gazi Mustafa Kemal Cd. No:15
...ç26.05.2026Kurye çok kral adamdı çok memnun kaldım maaşında zam falan yapın bence
...n12.05.2026devamlı sipariş veriyorum lezzeti mükemmel çok hızlı da geliyor ellerinize sağlık
...e01.05.2026döner çok ekşi ve tavuk bile yoktu ama idare eder doyurucu
...n30.04.2026çok hızlı geld hem cok sicak hemdei lezzetliydi kuryede sağolsun bebeğim uyanmasin diye zile basmadi
...e25.04.2026Beyendim güzeldi
...r15.04.2026hızlı ve sıcak tam istediğim gibi
...r15.04.2026hızlı ve sıcak tam istediğim gibi
...T09.04.2026kaçtır erkenden getiriyorlar sıcak sıcak teşekkürler
...n22.03.2026yemek sepetinden gelen siparişler aşırı kötü oluyor kuryenin seyahat zamanına denk geliyorum herhalde işletmeyi arayıp sipariş vermek daha mantıklı 5-10 dk ya sıcacık ve çıtır bir şekilde geliyor
...n19.03.2026Cok güzell çok lezzetli
...z07.02.2026Güzel sıcak geldi sarımsak sosu biraz daha fazla olabilirdi elinize sağlık
...ğ02.02.2026Sıcak ve lezzetliydi. Düşülen not dikkate alınmıştı.
...a30.01.2026süper lezzet 👍👍 sıcacık
...I26.01.2026ÜST'TE GÖRÜNMESİ İÇİN 5 YILDIZ VERDİM KÜÇÜK VE DOYUMSUZ KESİNLİKLE KUTU KOLA BOYUNDA VE DAHA İNCE YAZIK
...y21.01.2026Her zaman ki gibi demenin mutluluğunu yaşatıryorlar 🫠
...ç10.10.2025her zamanki lezzet
...ş20.02.2026Gayet memnun kaldım kuryeci kardeşim e teşekkür ederim
...i17.09.2025içinde turşu yoktu, normalde içinde turşu olurdu diye hatırlıyorum o yüzden 1 puan kırdım onun dışında gayet hızlı ve sıcak gelmişti elinize sağlık
...s26.05.2026açıklamaya çocuk uyuyor zile basmayın notu eklememe rağmen defalarca zile basıp kapıyı yumruklayan bu arkadaşın amacını anlamış değilim. kapıya bırak yazıyor orda lütfen şu siparişi alırken bı OKUYUN
...n13.05.2026döner güzeldi ama notları dikkate almıyorlar
...ş12.05.2026Patatesler çok kötüydü onun haricinde idare eder dürüm ıslanmış geldi içecekle de aynı poşete konulmuştu
...t20.03.2026tadı baya iyiydi akıp gidiyor zurna aldım ama doymadım malzeme al
...n13.12.2025Süper Menü'de tavuk döner yazıyor fakat et döner geldi daha dikkatli olunuz onun haricinde kötü bir yanı yok
...i17.08.2025kuryeye 10 yıldız olsa 10 yıldız verirdim gayette hızlı geldi ama maalesef dürümün içinde turşu yoktu?
...n23.06.2025güzeldi fena degildi
...u31.05.2026resmen sos içtim ve kopmuş geldi bitirmedim turşu koymuş hallerimiydş bu 1 tane vardı sadece
...r30.05.2026Gerçekten bu kadarda kötü olamaz. Ne sos ne cheddar ne et döner ne de lavaş. Hamur içine patates ve salçalı sostan ibaret küçücük hamur parçası. İsraf maalesef
...r23.03.2026dürümün paketlenmesi kötü geldi dürümler ezilmiş bir haldeydi
...ı25.10.2025fiyatinin karşiliği olduğunu duşunmuyorum porsiyon inanilmaz yetersizdi ve dürümün içi bommboşdu ciddi anlamda tavuk harici bir sey yoktu
...p20.05.2026özensiz hazırlanmıştı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0001:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: