rider-banner-icon
  • Burger
  • Döner
  • Kokoreç
  • Tost & Sandviç
  • Restoran Teslimatlı

Çoook Acıktım

3.8 üzerinden 5 yıldız, 15000+ inceleme
Ankara Cad. No:143/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...a20.06.2026AYDIN BEY İLGİSİNE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİZ
...a20.06.2026Aydın bey çok selamlar
...A14.06.2026Hızlı geldi..
...u01.05.2026Buranın kokoreçini yeni keşfettim, çok lezzetli
...K10.03.2026Güzeldi içi boldu hızlı geldi elinize sağlık
...t04.03.2026gayet güzel ve sıcaktı
...K27.02.2026Güzeldi elinize sağlık.
...K27.02.2026kokorecinizin lezzeti çok güzel tek eleştirim biraz fazla kurutuyorsunuz ona dikkat edin.İki siparişimin ikisinde de aynı şeyi hissettim.Elinize sağlık.
...m26.01.2026Biraz geç geldi haliyle sormuştu ancak lezzetli ve güzeldi
...z06.11.2025Başarılı lezzetli tavsiye ederim
...l12.10.2025Ellerinize sağlık, çok güzeldi. Ricamı da kırmadınız sağolun 💐
...N10.10.2025Harika
...N10.10.2025mükemmel
...N10.10.2025yıllardır sipariş veririm tek kelimeyle mükemmel
...N10.10.2025mükemmel
...k22.09.2025Kokorecleri genellikle sizden alıyorum harika yapıyorsunuz annem de beğendi baya kurye de iyiydi
...u18.09.2025bir çok işletmenın aksine daha güzel daha doyurucu daha ekonomik hızlı ve eksiksiz teslimat lezetin tek adresi %100 lezzet hayırlı işler dilerim
...A14.06.2026Patatesler soğuk geldi.. diğerleri iyiydi..
...K11.06.2026Dönerin tadı fena değildi biraz kuru buldum ama mantar ve kaşar birleşimiyle yenecek lezzeteydi elinize sağlık.
...K27.02.2026Döneriniz çok hızlı sıcak ve içi dolu dolu geldi fakat dönerin marinasyonunun yetersiz olduğu için tadının yavan kaldığını düşünüyorum.Dikkate alacağınızi düşünerek düşük puan vermek istemedim.
...t21.02.2026guzeldi elinize sağlık
...l15.07.2025tadı güzeldi ekmek bayattı
...t28.12.2025ayvalık tostu soğuktu, 3 çeyrek izmir kokareç söyledim kesinlikle içine koydukları kokoreç çok az hesapta dilim yapmışlar ama o kadar inceydi ki ancak çeyreke yeter yakışmadı size kokoreç
...N17.11.2025döner biraz kuruydu ketçap sıkılmamıştı notta belirtmeme rağmen eski lezzeti kaybetmeye başlamış
...ç27.08.2025tost iyiydi ama eksik geldi.
...t30.07.2025lezzeti hoşuma gitmedi
...n28.07.2025Et döneri pek beğenemedim.
...N28.07.2025Notlara hiç dikkat edilmemişti ve buz gibiydi, yediğim en kötü kokoreçti, midyeler güzeldi
...a08.01.2026Sütlaca fındık olsa daha da iyi olurdu
...t21.11.2025Patso ve döneri güzel tavsiye ederiz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Sunday00:0001:30
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59
Friday,Saturday00:0002:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Ümit Çamoğlu

Çoook Acıktım