rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Slices of The World Pizza

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Bostanlı Mah. 2011 Sk. No:8/A
...l17.06.2026Pizzacımız :) Her zamanki gibi harikaydı!
...a26.04.2026Çok beğendim.
...r09.04.2026Uzun zamandır yediğim en keyifli pizzaydı. Sıcak ulaştı çok teşekkür ederim
...i24.03.2026Çok memnun kaldım favorim sarımsaklı ekmek bu işi yapıyorsunuzzz🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
...n24.03.2026çok lezzetli sicak ve hizli geldi
...r07.03.2026Süper
...l08.01.2026Lezzetinden asla ödün vermiyor pizzalar, hamuru tek başına bile çooook lezzetli, pizza deyince siz :)
...N07.01.2026Her zaman güvenilir, ailemizin pizzacısı.
...t30.12.2025Churos gerçekten harika
...N11.12.2025pizza oldukça lezzetliydi
...n06.12.2025pizzaları sepete eklerken işaretlenmesi zorunlu seçenekler yüzünden pratikçe sipariş veremiyoruz. Normal hamuru varsayılan yapıp, zorunlu seçtirtmeyebilirsiniz belki? Bir tavsiye sadece,elinize sağlık
...l28.11.2025Mükemmeldi, pizzalar da kızartma sepeti de sıcacık geldi, lezzet efsane...
...l18.11.2025Muhteşemdi hepsi, pizzaların tadına doyamadık, en kısa zamanda tekrarlayacağız siparişi :) Çıtırlar da ayrı efsaneydi, çok teşekkür ederiz her şey için :)
...i31.10.2025Her zaman hazırladığınız sıcacık lezzetli pizzaları afiyetle yiyoruz teşekkürler
...a14.10.2025Gayet başarılı ve lezzetliydi 👌🏻
...t14.10.2025Çok iyi 👌
...i13.10.2025Minik bebişkolarımın en sevdiği pizzacıııı
...n23.09.2025değerlemeye yansımadım ama pizza soğuktu patates kızartması sıcak olunca insanın kafası karışıyor sğğuk pizzada peynirer hamur çöküyor
...t08.09.2025Lezzetli ve malzemesi boldu.Teşekkürler
...n30.08.2025hayatımda yediğim en iyi pizza
...z23.08.2025Çok lezzetli tavsiye ederim
...n19.08.2025Sıcacık geldi ve lezzetliydi teşekkürler.
...A12.08.2025Sıcak geldi ve çok lezzetliydi. Özellikle patateslerinizi çok seviyorum. Kullanılan ketçap mayonez markası da en sevdiğimden.Sadece bu kez pizza motorun çantasında kaymış olacak ki şekli bozuktu biraz
...s29.07.2025teşekkürler cok lezzetliydi
...K14.09.2025Genel olarak güzeldi
...n01.09.2025Lezzetliydi seviyorum
...a29.08.2025Başarılı
...ç25.02.2026Yorumlara inanıp sipariş verdim. Soğuk geldi. Bu fiyata malzemeside azdı. Beğenmedim
...n19.12.2025Peynirli atıştırmalık yoktu, unutulmuş.
...a13.12.2025Güzeldi ama pizza gelene kadar soğumuştu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: slcbstgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0772156589800001