rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Restoran Teslimatlı

Usta Pideci

KAPALI
3.7 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
GÜLBAHAR HATUN MAH. İNÖNÜ CAD. VARLIBAŞ AVM NO:18/91 ORTAHİSAR/TRABZON
...l06.05.2026çok lezzetliydi ve hızlı geldi
...l06.05.2026biraz kuru geldi ama hızlı geldi
...u08.04.2026on numara bir lezzet
...l06.04.2026çok lezzetliydi ve hızlı geldi
...L16.07.2025Kuşbaşılı kaşarlı pide siparişi verdim pide güzeldi patates kızartması da öyle ustanın ellerine sağlık.. tavsiye ederim
...n11.07.2025Beni kırmayıp istediğim gibi gönderdiğiniz için teşekkürler notunuzu aldım :)
...s10.07.2025kurye kardeşime özel bir teşekkürler
...s06.07.2025teşekkürler
...r24.12.2025güzel
...r17.12.2025soğuk geldi biraz sadece hizmet güzel
...I14.07.2025Sucuklu kaşarlı pide iyiydi ama kuşbaşılı pide de kuşbaşı yok denecek kadar azdı sebze yedik sadece. Onun dışında pidesi çıtırlığı gayet güzeldi.
...n11.07.2025pide güzel tamam ama içeceği niye sıcak gönderiyorsunuz buzdolabıniz çalışmıyor mu yoksa indirimli aldığım için mi sıcak gönderdiniz bu sıcakta bu içecek sıcak içilir mi pide zaten sıcak ins dşüşnr bz
...z30.03.2026siparişim eksik gönderildi, pide güzeldi ancak patates pek iyi sayılmazdı
...n23.02.2026Geç geldi
...ç02.07.2025Yiyemedim çöpe gitti
...ş30.07.2025Pidesi yenilecek gibi değildi aşırı kuruydu
...n11.07.2025Sipariş 1 saatte geldi, lahmacun küçücüktü, 4 lahmacunun yanında gelen meze sadece 2 adet limon 4-5 tane domates dilimi çok çok az da maruldu. Ayrıca lahmacunu yedikten sonra karnım ağrımaya başladı
...s21.06.2026Soğuk ve kötüydü
...k24.05.2026Bir yıldızı bile hak etmiyor lahmacun aşırı derecede küçüktü parama yazık yanında getirdiğiniz dalga geçer gibi limon da çok komik
...A21.05.2026Kuşbaşılı kaşarlı pide sipariş etmiştim ve et çiğdi. Korkunç bunca para alıp çiğ et yedirmeniz ne kadar özensiz olduğunuzun kanıtı. Bir daha asla sipariş vermeyeceğim. Önermiyorum.
...n12.04.2026Çok begenmedim lahmacunda et yoktu sadece domates iyi degil garnitur yok denecek kadar azdi
...k08.03.2026Herseferinde Aşırı tuzlu gelıyor yenmicek derecede tuzlu çok kötü paramıza yazık
...t01.02.2026Aşırı tuzluydu el kadar lahmacun u vardı trabzona yakışan bi lezzet değil ayrıca yeşillik olarak sadece maydonoz domates limon vardı onlarda küçük geldi kesinlikle önermem
...n13.12.2025Hayatımda yediğim en kötü pideden daha kötüydü. Tavsiye etmiyorum asla. Malzemesi çok azdı özellikle. Tadı da güzel değildi
...ı30.07.2025kuşbaşılı pidede lezzet veya tuz hiçbirşey yoktu. kötüydü
...r16.07.2025yaa gelmesi vss bişey değil çokk hızlı geldi fakatt lahmacun söymedim yemin ederim o kdr ufak kii 4 5 tanesi ancak 2 normal lahmacun gibi doyurur. bide iç harcı çiğdi. pişmemişt yerken miğdem bulandı
...ı07.07.2025Ben hayatımda böyle birşey görmedim resmen fındık lahmacun göndermişler verdiğim parayı helal etmiyorum 5 lahmacun istedim küçücük lahmacunlar dalga geçer gibi yazık kazancınız helalmi sanıyorsunuz
...P31.07.2025Aşırı kötüydü hele kıymalı o neydi gardaşım eski sevgilim mi hazırlaydı pideyi abartısız yarısı boş hamuru gözüküyor. Normalde ilk yiyişim değil burdan bu sefer böyle geldi. Mevkiide yakın ama soğuktu
...i30.07.2025Porsiyon çok küçüktü ve kıyma tadı gelmiyordu, içinde de göremeyeceğim kadar az vardı. Yanında gelen 2 dilim domatesi de sanırım kazara pakete attınız. Kısacası kötüydü 👎🏻👎🏻
...a25.07.2025Hayatımda bu kadar para verip hem bu kadar küçük be bu kadar kötü lahmacun yemedim yanındaki yeşillik dedikleride 4 dilim domates 3 tane maydanoz
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: tabgida@hs02.kep.tr

MERSIS No: 815003790200094

Satıcı Ticari Unvanı

TAB GIDA SANAYİ VE TİCARET ANONİM ŞİRKET

Usta Pideci