rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Seçkinler Restaurant

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
KARAÇULHA MAH. ATATÜRK (KRC) BLV. MUSTAFA KESTİRMECİ NO: 135 İÇ KAPI NO: A FETHİYE/ MUĞLA
...k16.06.2026güzeldi secenklerde kavurmalı seceneğide olsa daha güzel olur
...n02.06.2026Lahmacun çok iyi dönerde iyi
...ş02.06.2026Siz bu işin vakkosu guccisinizzz 🤝🧿
...ş02.06.2026Herşey cok güzel özenli temizdi🤍
...r15.05.2026ellerinize sağlık
...A23.04.2026Gayet lezzetliydi
...n17.12.2025pide ezik şekilde ve çok az geldi çorbaların tadında bir gariplik vardı hiç lezzetli değildi
...a02.12.2025Tavuk çorbası harika
...a02.07.2025Siparişim sıcacık geldi ve çok lezzetliydi. Kuryeye de hızı ve kibarlığı için teşekkürler.
...K20.02.2026soğan olsun işaretli salata soğansız gelmiş ama sorun daha dikkatli olunabilir
...n15.06.2026Dönerinizin eti çok üzgünüm ama koku olarak benim yiyebileceğim bi et değildi
...n17.01.2026salata çok kötüydü künefenin şerbeti diğer bütün ürünlere akmıştı ve tadınızı bozmuştu
...n10.09.2025Devamlı sipariş veriyorum bugün gelen et döner ne kadar ufaktı
...n13.08.2025Ağır bi koku vardı etlerin rengi yarısı kırmızı yarısı siyahtı daha önce öyle gelmiyodu ordan sirke sarımsakta koymamışlar
...ş16.01.2026yanına karabiber koymalarını da söyledim fakat gönderdikleri paketler boştu.
...r25.12.2025Pizzada sosis yoktu ve lahmacunları dürüm yapılmasını istedim evet dürüm yapılmış ama iç malzemesi yok gibiydi kıyma tadını alamıyorsunuz. Yedik ama bir daha tercih etmem.
...a02.12.2025Yemek lezzetli ama sonra çok rahatsız ediyor çok yağlı
...r14.09.2025tavuk döner dürüm çok lezzetliydi ama doyurucu değildi önceden dürüm daha büyük ve dolu geliyordu. tadı damağımda kaldı ama doymadım :)
...n07.08.2025Gelen en kötü pizzaydı ortasına biraz malzeme konmuş kenarları baya boş kuru hamur altıda yanık üstü kuru sos yok hamurda sos olurdu ustamı değişti anlamadım
...n11.06.2026Domatese alerjim var açıklamayada yazdım içinde olmasın diye saolsunlar koymuşlar çöp oldu yemek
...u07.06.20262. çeşit salata istiyoruz ve ikiside aynı aynı gönderceksiniz neden ayrı isimlendiriyorsunuz
...l18.05.2026Kesinlikle uzak durulması gereken bir işletme
...k03.05.2026Ne zaman yesem içinden mutlaka birsey çıkıyor ne yediğimin hiç önemi yok 1-2 sene önce yerinde gidip yemiştim o zamanda çıkmıştı dışına önem vereceğinize biraz hijyene önem! Foto koyabilsem keske
...l22.04.2026siparişlerin hiçbiri 1.5 porsiyon değildi
...r08.04.2026bir lt kola söylüyorum küçük teneke kola gönderiyorlar
...n09.01.2026Yazılan notu dikkate alın diye not yazıyoruz berbatti her şey kurye de dahil
...k29.12.2025tavuk corbasinin icine tavuk koymayi unutmussunuz.... hasta oldugum icin siparis verdim tavuk yoktu icinde .resmen 1 2 parcacik.
...s21.11.2025kelle paça siparişinde sirke sarımsak yok 👎👎👎
...n18.10.2025Makarna eksik geldi, madem göndermeyeceksiniz o zaman ona göre ücret alın arkadaşım. Ayrıca bu kadar kötü da tavuk doğranmaz.
...a22.08.2025Tamamen eksik geldi. Lahmacun faturada var ama pakette yoktu. 1,5 çöp şiş ise 1 geldi. Tadı da kötüydü baharatlı bol yağlıydı.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:0023:59
Sunday10:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: