- Express Teslimat
Özsüt
Özsüt Değerlendirmeler
...n
4 Ay Önce
tatlının bir numarası
...i
5 Ay Önce
YA BU NEDİR? SERVİS MUHTEŞEMDİ. PROFİTEROL BİRAZ TATSIZDI AMA DONDURMA VE KAYMAKLA AKTI GİTTİ. AĞZIMIZ TATLANDI ELLERİNİZE SAĞLIK
...r
7 Ay Önce
Babam BA YIL DIIIIII
...I
8 Ay Önce
tavuk göğsü kazandibi 👍İkisi bir arada başka bir yerde de bulamıyorum
...n
3 Ay Önce
verilen ücrete göre pastalar çok küçüktü ama lezzetine bir şey söyleyemem içecek inanılmaz lezzetli
- Not availableRed Berries Frozen
...n
4 Ay Önce
Fırın sütlaçın son kullanma tarihi bugünmüş. Kimse son kullanma tarihi bugün olan birşeyi almak istemez. Yani dolaba koyup yarın farketseydim tarihi geçmiş ürün satmışlar diyecektim. Dikkatli olalım
- Profiterol366 TL
- Asansör630 TL
...u
10 Ay Önce
ürünleriniz güzel ancak bu sıcakta fazla dolaştığı için ısınmış krema erimiş
...ı
6 Ay Önce
kara orman pastası dondurucudan çıkmış ve gönderilmiş belli ki aradığımız lezzeti bulamadık malesef ; halbuki ücretleriniz de pahallı yaptığımız ödemeye karşılık lezzet talebimiz karşılanması gerekir
...k
7 Ay Önce
özsüt kaliteyi bozmuş nerde o eski kara orman fıstık
...r
11 Ay Önce
Antep fıstıklı olsun demiştim ek ücret ödememe rağmen antep fıstığı yok
...N
2 Ay Önce
Merhaba özsütünn aynası sipariş verdim trio geldi o değil 6-8 kişilik sipariş verdim şaka gib 4-6 kişilik pasta gönderip 1 dilim cheesecake göndermişsiniz!
...r
5 Ay Önce
Getiren arkadaş gayet kibardı. Özsüt pasta diliminin küçüklüğünü göŕünce şok geçirdim
...n
5 Ay Önce
6 kişlk pasta ve ekmk kadayıfı siprş ettik kapıda kartla ödeme seçtik. Telefonla arayıp kadayıfın kalmadığı söylendi. Bende bunun supangle koyabilirsiniz dedim.Ancak gelen yalnızca 2 adet fırın sütlaç
...ş
7 Ay Önce
Gerçekten gönderdiğiniz siparişin keşkül olduğunu dusunuyorsaniz bu işi bırakın derim..Bildiginiz muhallebi dicektim ama onla bile alakası yok.Lutfen hakaret olarak algilamayin mutlaka sizde yiyin
...a
7 Ay Önce
Ozsut tarafından mumlar gönderilmedi. Akşam mahvoldu
...k
8 Ay Önce
siparişi için eklediğim not dikkate alınmadı, sürpriz olacaktı ve ne yazık ki dümdüz bir pasta olarak gitti, kendilerine telli hatlardan ulaştığımda çözüm sunmadılar.
...s
9 Ay Önce
Pastalar bayattı
...a
9 Ay Önce
beklecigim gibi olmadı tam bir hayal kırıklığı üç dilim pasta aldım biri yarimdi digerleride gelişi güzel koyulmuş dağılmak üzereydi ilkdi ve son oldu
...ş
1 Yıl Önce
lezzetsiz ve tatsız.

