rider-banner-icon
  • Breakfast & Börek
  • Pizza
  • Express Delivery

Yaren Gözleme

Express
Rating 3.8 out of 5 stars, 100+ reviews
1620/14. Sk. No:60
...N6/5/2026Gözleme de katmer de çok iyiydi
...l11/27/2025Orta boy pizza sipariş verdim bayat ve taş gibiydi bir denemek için bir ısırık aldım çiğneyemedim ücret iadesi de yapmadılar hiç bir şekilde aradım ulaşamadım da sipariş verip paranızı çöp etmeyin
...N5/19/2026Hiç bu kadar iyi gözleme yememiştim porsiyonu da büyük baya doyurucuydu
...ç11/4/2025Fazla pişmiş yanıktı
...t3/29/2026Bu kadar güzel beklemiyordum artık her şey bir garip olduğu için. Sıcak sıcak geldi bitiremedim buzdolabına attım soğuk bile yedim her hali ayrı güzeldi elinize sağlık
...r3/14/2026Ellerine sağlık çok güzel ve sıcaktı herkes denesin mutlaka
...m12/29/2025Bütün notlar dikkate alınmıştı lezzeti harikaydı teşekkürler :)
...s12/20/2025Sıcak ve yaşı çok güzeldi
...t11/29/2025sıcak ve özenle paketlenmiş lezzette yerindeydi elinize sağlık
...n10/22/2025Sıcacık ve aşırı lezzetli bir ev gözlemesi yemek istedim ,ellerinize sağlık çok güzeldi.
...ı10/19/2025Kuryenizi beklettiğim için özür dilemek istiyorum sanırım kızdı 5 dakika demişti 7 dakika sonra gidebildim yağmur yağıyordu yurttan hemen çıkmak zor olabiliyor umarım görür
...n10/18/2025Pazar kahvaltımızın vazgeçilmezi oldu artık bu gözlemeci eline sağlık
...r10/7/2025Elinize sağlık çok lezzetli ve çok güzeldi
...n9/16/2025Sıcacık ve büyük geldi sade katmer harika
...K6/4/2026Neredeyse hiç kaşar yoktu ve aşırı karabiberliydi beğenmedik!
...ı8/26/2025Biz hanımla hep sizden siparis veriyoruz. annemin yaptıkları gibi. Hem lezzetli hem porsiyonu büyük. elleriniz dert görmesin.
...k5/10/2026Kaşar tadı hiç yoktu
...e1/18/2026Tavsiye ederim ince ve ucuz...
...ğ1/15/2026ıspanaklı kaşarlı söyledim sadece ıspanaklı geldi Ayrıca gözleme hamuru hiç pişmemiş resmen hamuru geldi
...ş7/26/2025İçinin malzemesi, siparişin hızlı gelmesi güzeldi ancak sanırım saçtan kaynaklanan ağır yanık kokusu ve acısı vardı gözleme yanık değildi ama. Saçtan sinmiş muhtemelen o acı tat yüzünden yiyemedim :(
...k3/22/2026Ben sucuklu gözleme istemiştim bana gelen salamlı
...n3/17/2026pişmemiş gözleme, kaşar sadece bir parçasında birikmişti
...r12/23/2025Kaşarlı gözleme yerine peynirli gözleme göndermişler üstelik peynir kötü kokuyordu.
...e12/20/2025Siparişi ayran ile verdim ve siz ayranı yollamadınız ?
...u10/21/2025Hic malzeme yoktu icinde resmen bombos hamur yedik
...u10/21/2025Herhalde kasar peyniriniz bitmisti, bunun baska bir aciklamasi olamaz. Uc gozlemede de kasar peynirine ulasamadik… sadece yufka yedik. Icecekler zaten unutulmus, tam fiyasko
...n10/6/2025Cok kotuydu. Kay yillik yag kullaniyorsunuz bilmiyorum ama hepimizin migdesini bozdu. Ustune bir de tarihi gecmis fanta gondermissiniz.
...r11/9/2025puana aldanıp sipariş verdim fakat hayal kırıklığı yaşadım. yanmıştı ve tuzu fazlaydı. Ayrı ayrı ödeyeceğimizi ve pos cihazı getirmelerini not olarak eklememe rağmen dikkate alınmadı, tek kişi ödedi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0023:59

Restaurant information

KEP Address: ayse.dumanli@hs01.kep.tr

MERSIS number: