- Döner
- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Bilal Kebap & Lahmacun & Pide
Bilal Kebap & Lahmacun & Pide Değerlendirmeler
...m
4 Gün Önce
fazladan biber rica ettik ve sağ olsunlar isteğimizi kırmadılar kebaplarına söyleyeck birşeyim yok zaten tamamıyla leziz
- Adana Kebap490 TL
...r
3 Hafta Önce
Herkese teşekkür ederim elinize sağlık beğendiğim ve severek yemek yediğim restorantır
- Tavuk Şiş450 TL
...y
1 Ay Önce
Çok başarılı 5⭐️ pide işini harika yapıyorlar lahmacunlari da 🤌🤌🤌
- Kıymalı Pide420 TL
- Kuşbaşılı Pide490 TL
...T
1 Ay Önce
sonunda güzel beyti buldum
- Beyti Sarma Kebap580 TL
- Coca-Cola Zero Sugar (33 cl.)80 TL
...T
1 Ay Önce
lahmacun süperdi, elelrinize sağlık
- Lahmacun280 TL
...l
1 Ay Önce
Çok iyiydi
- Beyti Sarma Kebap580 TL
...ş
1 Ay Önce
Pidenin 1 numarası
...m
3 Ay Önce
elinize sağlık süperdi, kuryeye teşekkür ederiz
...ç
4 Ay Önce
Lahmacun sipariş ettim süperdi elinize sağlık
- Lahmacun280 TL
- Sütaş Ayran (1 L.)130 TL
...r
4 Ay Önce
Lahmacunu da beytiyi de çok beğendik, bundan sonra buradan devam.
- Beyti Sarma Kebap580 TL
- Lahmacun280 TL
...n
5 Ay Önce
Her şey çok lezzetli. Ama keşke kuryeniz biraz daha iletişime açık olsa. Ne teşekküre cevap verdi ne kolay gelsine. Bir sağolun bile demedi. Belki kötü günündedir diye düşünmek istiyorum.
- Adana Kebap490 TL
- Tavuk Şiş450 TL
- Sarıyer Cola (33 cl.)80 TL
...k
1 Hafta Önce
3 porsiyon kanat sipariş ettim ,içlerine 3 yaprak kanat 3 kanat parçası toplamda 6 şar parça koyup göndermiş ,Normalde enaz porsiyon 8 parça yaprak kanat oluyor ,ve doğru düzgün pişmemiş çorba gibi ge
...Ç
4 Ay Önce
Yemek bence performansa göre pahalı
...n
8 Ay Önce
fotoğraf koyabilsem koyardım döner dediğin Yaprak yaprak olması gerekirken sizin gönderdiğiniz ufalanmış etin dibi kalmış gibiydi gerçekten kuş yemi desem yeridir geç gelmesini geçtim ama kötüydü de
...k
11 Ay Önce
pilav güzeldi tavukların dışı pişmiş içi çiğdi kanat istedik kanattan çok but geldi künefeninde şerbeti hiç yoktu evde yaptığım tost gibiydi
- Pepsi (1 L.)130 TL
...c
1 Yıl Önce
Tavuk kanat sipariş edecekseniz yarısı buttu bilginiz olsun. 3 tane kanat vardı geriye kalan but. Et döneri kayış gibiydi. Beğenmedik malesef
- Pepsi (1 L.)130 TL

