rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Mantı
  • Express Teslimat

AyşenCem Kayseri & Yöresel Lezzet

KAPALI
TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 5000+ inceleme
Cadde Bostan mahallesi Bağdat caddesi Nihat Kızıltan Sok 350- 1/2 Kadıköy/İstanbul*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r20.06.2026Hayatmda ilk defa yaglama yedim baya iyiydi
...ı08.06.2026Epeydir yediğim en güzel ve lezzetli özenli yaprak sarma ve içli köfte ..
...n05.06.2026Elinize sağlık
...p31.05.2026çok lezzetli.
...p26.05.2026etli yaprak sarma güzeldi.
...t23.05.2026Soslarıyla birlikte çok lezzetliydi.Tşkler.💐
...u23.05.2026Yemekler çok lezzetliydi. Teşekkür ederiz
...n20.05.2026Çok lezzetli.Ellerinize sağlık
...k02.05.2026Çıtır mantı çok yağlıydı fakat Kayseri yağlaması güzeldi.
...ş22.04.20265 yıldız ⭐️
...t02.04.2026Ilk yaglama siparisim ve manti ikiside cok guzeldi
...d30.03.2026Dolma harikaydı. Kayseri mantısı da baya güzeldi.
...l17.03.2026Porsiyon asiri buyuk 2 kisilik diyebilirim ve cok lezzetli elinize emeginize saglik
...E15.03.2026Her zamanki gibi lezzetli ve özenliydi. Teşekkürler.
...k10.03.2026Porsiyonlar gayet büyük ve doyurucuydu lezzet gerçekten güzeldi ellerinize sağlık
...r09.03.2026Yağlaması cok guzeldı ellerınıze sağlık
...n07.03.2026Çok lezzetliydi,elinize sağlık.Porsiyon biraz daha fazla olabilirdi.
...N06.03.2026Hepsi harika, üstün bir lezzet!
...l27.02.2026çok lezzetliydi ağır değildi bayıldım, elinize sağlık
...i24.02.2026cok lezzetli ve dolu dolu bir porsiyon.
...m22.02.2026Her zaman en iyisi
...y18.02.20261-2 tane turşu ekler misiniz demiştim fazla göndermişsiniz ama aşık oldum turşuya gerçekten harika ötesi ellerinize sağlık teşekkür ederim cömertliğiniz için çok sevindim💕
...s16.02.2026Her zamanki gibi çok lezzetli; doyurucu porsiyonda olmasını da unutmayalım. Teşekkürler👍👏
...l16.02.2026Kayseri mantınızı çok beğeniyoruz sosu da çok lezzetli.Sütlacınızın yoğunluğunu ve süt tadını çok seviyoruz, elinize sağlık
...t07.02.2026İlk defa yağlama yedim ve bayıldım mükemmel bi şeymiş. Elinize sağlıkk:)
...a03.02.2026çok lezzetli ve sıcak geldi çok teşekkür ederim
...y22.01.2026Her zaman mükemmel yağlama! Ellerinize sağlık
...y22.01.2026Bu kez kuzenime tatırdım o da müdaviminiz oldu. Şahanesiniz. Çok sevgiler
...n18.01.2026Etli yaprak sarması nefis!!!
...z18.01.2026ilk kez yaglama yedim. begendim. ileride yine siparis veririm
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: okanca@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0636062091500001