rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Express Teslimat

Nazende Ev Yemekleri & Kahvaltı

TESLİMAT
4.4 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Üniversite Cd. 4aa
...u22.06.2026menemen sıcacık geldi. ekmek tazeydi. ilk defa soğanlı menemen yedim güzeldi. elinize sağlık.
...e21.06.2026Sıcacık geldi dolu doluydu ekmek ve yanındakiler de teşekkür ederiz
...ı20.06.2026Ellerinize sağlık. Benim için tam anlamıyla ziyafet
...ı19.06.2026Tek kelimeyle nefis. Ellerinize sağlık
...ı18.06.2026Elleriniz dert görmesin. Emeğinize sağlık
...ı17.06.2026Her zaman mükemmel. Sanırım bir ara trollerin saldırısına uğramışsınız yoksa bu lezzete 1 puan vermek için insanın dilinin pas tutmuş olması gerekir.
...k11.06.2026Çok lezzetli paketleme çok iyi, sunum çok güzel, elinize emeğinize sağlık.
...k10.06.2026Muhteşem efsane çok çok teşekkür ediyorum elinize emeğinize yüreğinize sağlık çok lezzetli malzeme kalitesi süper yoğurt ve sos ayrı geldi çok sevdik sizi,ikramlar için ayrıca teşekkür ediyorum.
...k10.06.2026Gerçekten tadı lezzeti süperdi sıcacık geldi sütlaç gerçekten anne sütlacı çok çok teşekkür ediyoruz elinize emeğinize sağlık; akşam kaçta kapatıyorsunuz bilmiyoruz kuru fasülye menü alacağız.
...n10.06.2026Annem yapmış gibiydi 🥹❤️ ellerinize sağlık teşekkürler
...ı06.06.2026Müthiş bir kahvaltı oldu. İlave patates kızartması için çok teşekkür ederim.
...ı05.06.2026Her yönüyle mükemmel
...ı03.06.2026Eliniz emeğiniz ömrünüz yettiğince dert görmesin. Benzersiz bir lezzet.
...r03.06.2026elinize sağlık her şey çok güzeldi 💖
...ı26.05.2026Ne diyebilirim mükemmelsiniz
...ı26.05.2026Elinize sağlık
...ı25.05.2026Elleriniz samimiyetle dert görmesin. Geçen köy kahvaltısı söyledim Hepsini toplasam sizdeki omlet ve patates kızartması yapmaz. Üstelik bu kahvaltı çok daha pahalı olduğu halde.
...u23.05.2026Elinize sağlık Kasap sucuğunu bekliyoruz 😀😀
...u22.05.2026Her şey aşırı lezzetliydi çokkk teşekkür ederim elinize emeğinize sağlık 🙏☘️
...ı16.05.2026Gerçekten harikulade . İnsan kebaptan daha lezzetli patates kızartması tatmak isterse burayı mutlaka denemeli.
...u16.05.2026elinize sağlık teşekkür ediyoruz sucuğu kasap sucuk istiyoruz birdahakine :)) kolay gelsin
...ı09.05.2026size nasıl teşekkür edilir bilemedim. Elinize sağlık
...ı08.05.2026elleriniz dert görmesin
...ı07.05.2026Ne kadar nefis elinize sağlık.
...u06.05.2026Çok lezzetli ve ince düşünceli bir esnaftır. Hastaydım ve lezzetli çorbasıyla iyileştim. Mercimeği de tavuk çorbası da ayrı güzeldir.
...n06.05.2026Anne eli değmiş gibi. Elinize sağlık. Lezzet, paketleme, yan ürünler. Hepsi efsane. Bol satışlarınız olsun inşallah
...r01.05.2026hem çabuk geldi hem sıcak geldi porsiyonu da büyüktü ellerinize sağlık
...ı19.04.2026Elleriniz dert görmesin
...ı12.04.2026Eline sağlık emeğine sağlık İnanılmaz derecede nefis son derece lezzetliydi
...ı09.04.2026Elinize sağlık Son derece doğal olduğunu yerken hissedebileceğiniz yiyecekler geliyor.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday08:0021:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: