rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Express Teslimat

Simitc

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Oya Sk. Tümer plaza no:7/1
...r03.06.2026siparişi vermemle kuryenin getirmesi 10 dakika sürdü ve herşey sıcacıktı 🙏🏼
...z27.05.2026Ek ürünlerle beraber gönderildi son derece memnun kaldığımız bir siparişti teşekkür ederiz🙏
...n18.05.2026Simit tost istediğimde söylediğim tek yer diyebilirim ayrıca hızlıca geliyor
...i15.05.2026Gözlemeler baya iyiydi
...z11.05.2026Simidi gerçekten mükemmeldi, önce yanlışlıkla çekirdekli simir istemişim sonra ek sipariş verdim ve dükkanı aradım. O kadar tatlı ve naziklerdi ki... bundan sonra tüm simitleri buradan söyleyeceğim
...ç10.05.2026Simitleri harika. Açmaları o kadar güzel değil
...ç01.05.2026Gelen simit “tas fırın” simidiydi. Son zamanlarda yediğim en lezzetli simitti.
...r30.04.2026Cok ama cok basarili
...n24.04.2026Çok güzeldi notlara da dikkat ettiğiniz için çok teşekkür ederim ☺️ 🙏
...ç05.04.2026Her zaman iyi
...k05.04.2026simitler çok sıcak ve tazeydi çok memnun kaldık
...ç28.03.2026Her zaman sicak ve taze
...r25.03.2026Sıcak taze ve hızlı
...ç24.03.2026Her zamanki gibi harikaydı
...l12.03.2026Simitler çıtır çok güzel. Başka hiçbir yerde bu çıtırtıyı bulamıyorum. Haftasonu kahvaltılarımın mutluluk kaynağı. Teşekkürler
...r08.03.2026Menemen efso
...t08.03.2026Gayet iyi 👏🧡
...n28.02.2026Her sey harika
...l21.02.2026Simitlerinizi çok seviyoruz. Çıtır çıtır harika. Elinize sağlık.
...ş26.01.2026Her ürününüze ayrı ayrı bayılıyorum
...ş25.01.2026Sıcacık ve iyi pişmiş şekilde geldi. Çok lezzetli.
...o15.01.2026dilim ezine peyniri eksikti!!!
...n22.12.2025çok iyi teşekkürler
...s18.12.2025Herseyi uygun fiyatlı güzel bi tek menemeni sıcak gelmiyor
...ş17.12.2025Bayıldım sıcacık çok güzeldi ellerinize sağlık
...l15.12.2025Bayıldık hepsi taze ve çok güzeldi elinize sağlık
...m09.12.2025Sipariş iyi hoşta kurye bi arasaydı keşke 15 dakika siparişi aradım nerede diye
...ç05.12.2025Hep mukemmel hep lezzetli hep sicak
...n05.12.2025Normalde gözlemenin peyniri simitinde cikolatası için sipariş veriyorum bol bol koyulduğu için ama son bi kaç seferdir dalga geçer gibi koklatmışlar para veriyoruz azizim bu son olsun.
...r02.12.2025Simit bildiğin ankara simiti bütün ürünler çok lezzetli. nutella diye nestlenin bir çikolatası geliyor.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday07:3017:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0770109213800001