rider-banner-icon
  • Ice Cream
  • Breakfast & Börek
  • Coffee
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert

Bereket Unlu Mamülleri

Express
Rating 3 out of 5 stars, 100+ reviews
Kötekli Mah. Sıtkı Koçman Cad. No:90/1
...p5/29/2026menemenin yanında ekmek gönderiyolar benim gibi alıklık yapip bide yaninda ekmek söylemeyin🤦‍♀️ ama menemen güzeldi gerçekten kuryede çok nazikti
...l2/27/2026ayyy menemen çok lezzetliydi ilk tadına baktim sicacikti bayadır boyle güzel kahvaltı yapmamıştım kıymalı kol böreği beni çocukluğuma götürdü annem sabahları uyandırıp fırına gönderirdi aynı o tat
...n12/6/2025Ürün taze, güzel ve zamanında geldi. Teşekkürler Bereket Unlu Mamülleri
...c12/4/2025bir tane mum istemiştim maşallah kiliseye dikilen mumlar gibi üfle üfle bitmez.. tam aradiğım şey mum göndermemişler diye tepinmesinden kurtuldum ufaklığın çok çok iyi oldu.. teşekkür ederim... 😁😁
...z9/30/2025Boyoz biraz sıcak olabilirdi ama çok güzel
...t7/16/2025Simitler sıcacıktı bayıldık
...ı7/8/2025esimin dogum günü icin pasta istemiştim. not yazdirdim icine. eksiksiz yazilmisti. cok tesekkur ederim ilginiz alakaniz icin.
...k7/16/2025Kağıt ya da plastik tabak yokmuş malesef arayıp sormuştum, bu düzeltilebilir. Pasta malesef yamulmuştu gelene kadar ama kurye arkadaş yine de çok kibardı. Pasta idare ederdi.
...n2/26/2026Boyozleri cok güzel bayılıyorum ama yanında kahvaltıda ne zaman ekmek sipariş etsem kapkara yanmış ekmek geliyor keşke biraz ösem gösterilse ekmek konusunda
...a9/26/2025Soguktu
...k8/22/2025su böreğinin peyniri çok iyi değil
...k8/22/2025tatalilari iyi değil diğer ürünler güzel
...c11/15/2025herşeyiniz çok iyi.. simitler özellikle gevrek ve taze..
...z10/5/2025Boyoz sıcak olabilirdi
...m11/9/2025özel notum vardı, hassas bir şekilde teslim edildi. çok teşekkür ediyorum
...I10/30/2025SICACIK VE ÇOK HIZLI GELDİ
...c10/1/2025ara ara kahvaltı yanında çocuklara ekstra olarak börek simit vs alıyorum hiç mi hiç sorun yaşamadım... gayet leziz. böreklerde tabi saatine göre taze kalmayabilir biz ısıtıp yedik çokta güzeldi.. :)
...r9/7/2025Maşallahı var
...r3/3/2026Sabah açılışta sipariş vermeme rağmen bayat gibiydi
...u11/24/2025Pasta gayet güzel görünüyordu ama maalesef üst yarısı yana devrilmişti biraz daha dikkatli getirilebilirdi
...n10/11/2025boregim soguktu onun disinda sorun yok
...u10/3/2025normalde ürünleri güzel ama siparişimiz eksik getirildi iletişim no bulamadığımız için boşuna paramız yandı
...n9/9/2025Sarıyer böreği iyileştirilebilir
...R5/15/2026kaşarlar acıydı , ya bozulmuş ya da kötü bi yerden alıyolar ya da dışarıda beklettiler
...n4/17/2026Gelen baklavanın görselle alakası yoktu GÖRÜNÜŞÜ VE ADETİ ! Arayıp anlattım, GÖRSELE GÖRE GÖNDERMİYORUZ GRAMAJ VE CEVİZLİ OLMASI YETERLİ açıklaması yaptılar! O zaman neden menü var! Yazıklar olsun
...n3/24/2026Eksik ürün yolluyorlar
...ç3/21/2026Sulu baklava göndermişsiniz…
...l2/24/2026Ürünlerin hepsi soğuk olmasını geçtim eski ürünleri göndermişler yiyemedik kendimde bu işi yaptığım için eski olduğunu anlayabiliyorum gerçekten çok kötüydü hepsi duruyor
...a2/22/2026Kaymak istedim göndermediler gelen ürünleri insan kafasına vursan insanın kafasını kıracak şekilde sanırım 3 4 günlük bayat ürün göndermişler kesinlikle tavsiye etmiyorum
...K2/14/2026Bozuk ekşimiş sütlacı yiyelim diye yollamışsınız. böyle şeyler yapmazdınız.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0022:00

Restaurant information

KEP Address: bereketgidaltdsti@hs01.kep.tr

MERSIS number: 0385151017200001