- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Faruk Güllü
Faruk Güllü Değerlendirmeler
...Ü
2 Ay Önce
Gerçek malzemeden yapılmış gerçek lezzet elinize sağlık
- Not availableCevizli Sarı Burma (500 gr.)
- Sütlü Nuriye (500 gr.)830 TL
- Not availableRumeli Tulumbası (1 kg.)
...n
3 Ay Önce
Annem ve babam için sipariş vermiştim. Cok beğenmişler.
...r
3 Ay Önce
Hızlı teslimat. Lezzetli tatlılar. Çok teşekkür ederim.
...k
3 Ay Önce
Çok iyiydi , elinize sağlık
- Not availableRumeli Tulumbası (250 gr.)
- Not availableRumeli Tulumbası (500 gr.)
...R
4 Ay Önce
Çok lezzetliydi. Ne çok yumuşak ne sert, tam kıvamında.. şerbeti gayet yeterli..
- Fıstıklı Şekerpare (1 kg.)900 TL
...ğ
6 Ay Önce
İyi
- Fıstıklı Baklava (250 gr.)565 TL
- Fıstıklı Şöbiyet (250 gr.)675 TL
- Fıstıklı Soğuk Baklava ( 250 gr.)525 TL
...ç
8 Ay Önce
Ekler bitmişti arayıp kibarca söylediler yerine tavuk göğsü gelmişti güzeldi
- Fıstıklı Midye Baklava (250 gr.)715 TL
- Burma Kadayıf (250 gr.)595 TL
- Osmanlı Şerbeti (75 cl.)270 TL
...k
10 Ay Önce
Lezzet 10/10 hız 10/10 kalite 10/10
- Fıstıklı Baklava (500 gr.)1.125 TL
...l
10 Ay Önce
Soğuk baklava lezzeti mükemmeldi
- Not availableRumeli Tulumbası (500 gr.)
- Fıstıklı Soğuk Baklava (500 gr.)1.050 TL
...u
2 Ay Önce
Hayal kırıklığı.
...k
2 Ay Önce
3 adet geli Tarttim kutu ile 237 gram kutusuz 183 ve tadi da ortaydi fotograflari mevcut
...N
11 Ay Önce
Fiyat haric her sey okey.
...n
5 Ay Önce
Ne ağzı da ağır bir tat bırakıyor ne mide yakıyor.
- Not availableRumeli Tulumbası (1 kg.)
...n
6 Ay Önce
Öncelikle işletmeniz çok ince ve anlayışlı eksik ürünü arayarak hallettiler ilgilendiler hava şartlarından kurye geç geldi ancak bu çok normal en önemlisi can ilginize çok teşekkür ederim 🩷
- Bülbülyuvası (500 gr.)810 TL
- Fıstıklı Şöbiyet (500 gr.)1.350 TL
...a
1 Hafta Önce
Ürünler bayattı.
...ç
1 Ay Önce
Bugün çikolatalı ekler sipariş verdik. İçindeki kreması ekşimiş ürün gönderilmiş.700 tl çöpe gitti.
...n
5 Ay Önce
pahalı ve kötüydü
...i
7 Ay Önce
Beklemiş muhtemelen çok kötüydü
...r
11 Ay Önce
Bu kadar kötüsünü görmedim. Şaşkınlık içindeyim. Burma kadayıf nerdeyse yanacakmış rengi çok çok koyu tadı kötü. Fıstıklı baklava bayat ve şerbeti sanki sonradan üstüne atılmış gibi. Tulumba da kötü

