rider-banner-icon
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Crunchy Chickens

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 71 inceleme
Osmanağa Mahallesi Kazasker Sokak Detay İşhanı No:8/A Kadıköy/İstanbul (Kebapçı Deli Ömer)
...ş18.06.2026baya iyiydi
...n13.05.2026Sıcacık ve çıtır tavuk hayal edin! Diyeceklerim bu kadar. Elinize sağlık Burak Şef..
...r12.02.2026elilnize sağık
...l12.02.2026çok güzel kızartmışlar
...r10.02.2026çıtır tavukta on numara
...u08.02.2026Uzun zaman sonra yediğim en iyi çıtır tavuk elinize sağlık
...u25.01.2026Çok lezzetliydi, ellerinize sağlık.
...k12.01.2026Uzun zamandır bu kadar lezzetli tavuk yemedim bravo ama bir daha yemek sepetinden sipariş vermem 2 saatte geldi abartmıyorum dışı saklıyorum kuryeler onlarinmis bu arada hava gayet iyi bahane yok
...u27.12.2025Uzun zaman sonra yediğim en iyi çıtır tavuk diyebilirim patateslerde çok lezzetli elinize sağlık
...u24.12.2025Uzun zaman sonra yediğim en iyi tavuk ve çıtırdı gayet başarılı sıcak gelmesi içinde özenle paketlenmiş. Elinize sağlık
...r18.12.2025ilk kez sipariş verdim çok lezzetliydi artik favori mekan listeme eklendi inşallah bozmadan böyle devam edersiniz
...z17.10.2025favori Mekanım iyi ki varsınız
...n17.10.2025lezzet her zamanki gibi harika.
...k17.10.2025Her şey çok güzel ve güzel yapılmış 👌🏼
...i17.10.2025hem lezzet hem miktar olarak çok güzeldi, memnun kaldım 👍🏻
...y17.10.2025İkinci siparisim ve kesinlikle çok memnunum
...t16.10.2025Lezzetli ve kalitenin hijyenin hepsi bi Arada
...z16.10.2025özenli ve hızlı teslimat için teşekkür ederim. bundan sonra devamlı sipariş edeceğim bir firma oldu
...a16.10.2025Muazzam birşeydi
...n16.10.2025harikaydı elinize sağlık
...a16.10.2025Sıcacık ve harıka lezzetli ve zamanından once teslimat için tesekkur ederız
...z14.02.2026hızlı ve sıcak geldi lezzet olarak da gayet güzeldi hediye de geliyo çok tatlı💗💗
...ı26.12.2025Biraz uzun sürdü gelmesi ortalamanın üstü bi lezzet ama bayılmadım
...n23.12.2025Patates güzeldi fakat biraz soğuk geldi . Ekmeği kendiniz yaparsanız bence çok daha iyi olur . Fiyat , tavuğun pişmesi ve büyüklüğü çok iyi .Elinize sağlık
...k29.01.2026Tavuğun büyük kısmı kalın, pişmemiş,ağızda çatır çutur kemiksi his verdi.Soğuk ve patatesler de aynı şekilde soğuk ve lezzetsizdi.İndirimli diye de bu kadar kötü sunum,tat olmaz.Yiyemedim.
...k07.01.2026Yani yorumlara aldanıp söyledim tuhaf bir tavuktu içi kıkırdak gibi sert beğenmedim yarısını attım maalesef
...t16.04.2026Hayatımda yediğim en güzel kıkırdaklı haburgerdi yağın içine biraz patates düşmüş yağ bakımından çok zengin ve soğuk güzel patates kızartları
...l06.04.2026soguk patatesler ve cig tavuk yemek istiyorsaniz bi̇r numara
...m11.03.2026tavuk geldiğinde zaten bi garipti hepsini bitiremedim iki gün önce söyledim hala karım ağrısı çekiyorum çok kötü
...r23.12.2025Kıkırdak Burger yollamışsınız
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0622222611900001