- Döner
- Restoran Teslimatlı
Hatay Katık Döner
Hatay Katık Döner Değerlendirmeler
...h
1 Ay Önce
Çok güzel ve lezzetliydi bayıldım ellerinize sağlık
...i
3 Ay Önce
Güzel ve doyurucu hız ve lezzet konusunda+10
- Katık Tavuk Döner Dürüm170 TL
...n
3 Ay Önce
elinize sağlık çok güzeldi
...v
3 Ay Önce
Elinize sağlık çok güzeldi ve hızlı geldi
- Katık Tavuk Döner Dürüm170 TL
...A
1 Ay Önce
dürüm güzel de ekmek arası kötüydü
...n
9 Ay Önce
Döner soğuk geldi onun dışında teslimat hızlıydı.
...l
10 Ay Önce
lezzet harika ,
- Mega BBQ Soslu Tavuk Döner Dürüm210 TL
...a
1 Ay Önce
1 saatten uzun sürede geldi. ürünü hazırlayıp bekletmişler buz gibiydi tavsiye etmiyorum. Kurye kardes 2 dakikaya ordayım diyipte 10 dakika bekletme bizi 10 dakikaya ordayım de ona göre bizde alalım
- Ayran (27 cl.)50 TL
...k
5 Gün Önce
mega bbq dürüm deniyor ama gerçek ismi small olabilir. hem soğuktu hemde doyurucu değildi.
...t
2 Hafta Önce
Ömer'in kör annesi meliha daha başarılı bir hizmet verebilirdi doyuruculuk az bu kadar beklemenin üstüne en azından yenilebilecek birşey bekledik hata etmişiz personel utanmasa durmaztavsiye etmiyorum
...m
2 Hafta Önce
Çok kötüydü sakın söylemeyin açsanız hiç söylemeyin zaten gelene kadar açlıktan kırılırsınız
...m
2 Hafta Önce
Hiç beğenmedik geldiğinde buz gibiydi 50 dk dan fazla da gelmesini bekledik açsanız sakın sipariş vermeyin gelene kadar imanınız gevrer
...k
3 Ay Önce
3 senedir severek yiyodum ama 3 defadır rezalet geliyo sos yok ekmek kotu soslu doneri sossuz yedim nota yazmama rağmen teşekkürler
...k
5 Ay Önce
restorant kapali oldugu halde ödeme aldi.
...t
2 Hafta Önce
elimize çok geç geldi hazırlanması adeta saatler sürdü karnınız tokken sipariş vermenizi tavsiye ederim mega durumu yaklasij 2 parmak kalınlığında yine karniniz tokken siparis vermeniz tavsiye edilir
...n
1 Ay Önce
başka bir sektör denemeniz vatan millet adına daha hayırlı gibi
...n
8 Ay Önce
çok kötü tadı içine birşey atmıyorlar tadsız tuzsuz yapıyolar almayın.
...n
8 Ay Önce
çok kötüydü birde tantuni yerine tavuk döner gönderdiler.tavsiye etmiyorum
...l
11 Ay Önce
içinde eti bulamadım ilk ve son sipariştir
...ş
10 Ay Önce
Bir saat YİRMİ dakikada geldi kurye ayakkabılığa bırakmış kapı koluna bırakmak yerine :D tek kurye çalıştırıyorsanız gece sipariş kabul etmeyin.
...ü
11 Ay Önce
döner çok yagliydi sipariş çok geç geldi hiç lezzetli değildi

