rider-banner-icon
  • International
  • Patisserie & Bakery
  • Dessert
  • Express Delivery

Mado

CLOSED
Express
Rating 4 out of 5 stars, 1000+ reviews
Mutlukent Mah 2432.cadde no:97 B-3/B-4 Ümitköy*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ü6/24/2026Herzaman cok guzel ayrica ikram dondurma ve tatlis not gondermisler cok tesekkurler
...l6/23/2026ikram için teşekkür ederiz.
...r5/21/20265 yıldız az olur olması gerektiği gibi
...k5/15/2026Pahalı ama lezzetli
...r5/15/2026çok iyi
...r5/11/2026A kalite
...l3/27/2026Bayram misafirliğe almıştım, güzel paketli bir şekilde ve çok hızlı geldi. Zaten Mado klasiği ürünleri kalite tat her zaman çok iyi. Teşekkürler
...z2/28/2026Supangle harikaydı. Sütlaç ve dondurma da güzeldi. Teşekkürler.
...r2/23/2026çok iyi
...ğ1/21/2026Çok lezzetliydi, ayrıca hediye için teşekkürler
...r12/18/2025dört dörtlük
...y12/17/2025Kaliteden ödün vermeyen ender işletmelerden. Ayrıca ikramlar için çok teşekkür ederim.
...u8/12/2025Vişneli dondurmanızı çok seviyorum, o favorim. Onun dışında damla sakızlı, cevizli, antep fıstıklı, kestaneli, incirli şekersiz ve hurmalı şekersiz çeşitleriniz de tavsiyemdir.
...ı2/25/2026Ceviz ve fıstık oranının azlığına falan girmeyeceğim de ilk defa üstü bomboş güllaç servisi gördüm. İnsan yalandan 3-5 nar tanesi falan bari atar. Çok mu önemli diyebilirsiniz bence özen göstergesi.
...z2/27/2026Gelen güllacın üstü bomboş. Görsellerde çilek olduğu görülüyor tamam hadi mevsimi değil ama en azından nar koyulabilirdi.
...i4/5/2026Sucuklu kasarlı bazlama tost isterken yanında patates yazıyor ama patates gelmiyor. Cürük yeşillikle servis yapılıyor bilginiz olsun
...Ç3/12/2026Güllaç poşete akmış olarak ve üzerindeki süslemesi yapılmamış olarak geldi.
...k11/22/2025Sanki yağı kalitesizdi böreğin. Damağa yapışıyor. Bir kısmıda yanmaya yakın şekilde kızarmıştı. Daha önce aldığım bir börekti. Bilemedim neden böyle. Tereyağımı kullanıyorlar yoksa margarinmi yazsalar
...i11/20/2025Frambuazlı yerine çikolatalı gelmiş. Yoksa getirmeyin kardeşim!
...e5/3/2026Olmayan ürün sistemde gözüküyor, üstelik sipariş 70 dk da gelebildi
...u4/30/2026Dondurma istedim gelmedi cevizli baklava istedim fıstıklı gönderdiler üstelik paranın tamamını da iade edilmiyor muhatap olabileceğim kimse bulamıyorum
...t4/30/2026Baya ozensiz ve lezzetsizdi. Ayvalik tostu diye sattikleri tost ayvalikla alakasi yoktu
...n4/19/2026Yanlış şipariş getirmişler
...k4/15/2026Çiğ köfte çok berbat kısır bu çiğköfteden daha güzeldir
...R3/1/2026Bir arkadaşıma göndermiştim ramazan hediyesi olarak bayat ve çok hafif ekşi olduğunu söylediler çok üzüldüm
...u2/14/2026yanlış sipariş geldi
...U3/20/20263 tatlı söyledim bir tanesi geldi😂 cidden uygulamadan uygulamaya işletme muamelesi de değişiyor. Diğer uygulamaların birinden sipariş verdim ve bu ürünler geldi. Şaka gibi
...l1/21/2026Güllacı getirmeyeceksiniz madem neden satıyorsunuz aradığım zaman bizde öyle şey olmaz diyorsunuz yapamıyorsanız bu işi sektör değiştirin
...n12/8/2025Baklavanın yağı berbattı,güllaç olmadığını arayıp söylemediler.
...ş6/30/2025börek ve soğuk baklava sipariş verdim. börek güzeldi ancak soğuk baklavanın sütünde sünme ve tadında acılık vardı. misafirlerime ikram etmek için istemiştim ve rahatsız olduklarını söylediler tadindan
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0022:00

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address:

MERSIS number: 0622054738800016