- Dünya Mutfağı
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Express Teslimat
Mado
Mado Değerlendirmeler
...ü
Dün
Herzaman cok guzel ayrica ikram dondurma ve tatlis not gondermisler cok tesekkurler
...l
2 Gün Önce
ikram için teşekkür ederiz.
- Maraş Peynirli Su Böreği385 TL
- Maraş Peynirli Gözleme470 TL
...r
1 Ay Önce
5 yıldız az olur olması gerektiği gibi
...k
1 Ay Önce
Pahalı ama lezzetli
- Maraş Peynirli Su Böreği (500 gr.)555 TL
...r
1 Ay Önce
çok iyi
...r
1 Ay Önce
A kalite
...l
3 Ay Önce
Bayram misafirliğe almıştım, güzel paketli bir şekilde ve çok hızlı geldi. Zaten Mado klasiği ürünleri kalite tat her zaman çok iyi. Teşekkürler
- Maraş Peynirli Su Böreği (1 kg.)1.110 TL
- Sütlü Soğuk Baklava (500 gr.)1.140 TL
...z
3 Ay Önce
Supangle harikaydı. Sütlaç ve dondurma da güzeldi. Teşekkürler.
- Supangle410 TL
- Fırın Sütlaç365 TL
- Not availableMado Sade Dövme Dondurma (120 gr.)
...r
4 Ay Önce
çok iyi
...ğ
5 Ay Önce
Çok lezzetliydi, ayrıca hediye için teşekkürler
- Maraş Peynirli Su Böreği (1 kg.)1.110 TL
- Not availableEkler (1 kg.)
...r
6 Ay Önce
dört dörtlük
...y
6 Ay Önce
Kaliteden ödün vermeyen ender işletmelerden. Ayrıca ikramlar için çok teşekkür ederim.
...u
10 Ay Önce
Vişneli dondurmanızı çok seviyorum, o favorim. Onun dışında damla sakızlı, cevizli, antep fıstıklı, kestaneli, incirli şekersiz ve hurmalı şekersiz çeşitleriniz de tavsiyemdir.
...ı
4 Ay Önce
Ceviz ve fıstık oranının azlığına falan girmeyeceğim de ilk defa üstü bomboş güllaç servisi gördüm. İnsan yalandan 3-5 nar tanesi falan bari atar. Çok mu önemli diyebilirsiniz bence özen göstergesi.
...z
3 Ay Önce
Gelen güllacın üstü bomboş. Görsellerde çilek olduğu görülüyor tamam hadi mevsimi değil ama en azından nar koyulabilirdi.
...i
2 Ay Önce
Sucuklu kasarlı bazlama tost isterken yanında patates yazıyor ama patates gelmiyor. Cürük yeşillikle servis yapılıyor bilginiz olsun
...Ç
3 Ay Önce
Güllaç poşete akmış olarak ve üzerindeki süslemesi yapılmamış olarak geldi.
...k
7 Ay Önce
Sanki yağı kalitesizdi böreğin. Damağa yapışıyor. Bir kısmıda yanmaya yakın şekilde kızarmıştı. Daha önce aldığım bir börekti. Bilemedim neden böyle. Tereyağımı kullanıyorlar yoksa margarinmi yazsalar
...i
7 Ay Önce
Frambuazlı yerine çikolatalı gelmiş. Yoksa getirmeyin kardeşim!
- Not availableTrileçe
...e
1 Ay Önce
Olmayan ürün sistemde gözüküyor, üstelik sipariş 70 dk da gelebildi
...u
1 Ay Önce
Dondurma istedim gelmedi cevizli baklava istedim fıstıklı gönderdiler üstelik paranın tamamını da iade edilmiyor muhatap olabileceğim kimse bulamıyorum
...t
1 Ay Önce
Baya ozensiz ve lezzetsizdi. Ayvalik tostu diye sattikleri tost ayvalikla alakasi yoktu
...n
2 Ay Önce
Yanlış şipariş getirmişler
...k
2 Ay Önce
Çiğ köfte çok berbat kısır bu çiğköfteden daha güzeldir
...R
3 Ay Önce
Bir arkadaşıma göndermiştim ramazan hediyesi olarak bayat ve çok hafif ekşi olduğunu söylediler çok üzüldüm
...u
4 Ay Önce
yanlış sipariş geldi
...U
3 Ay Önce
3 tatlı söyledim bir tanesi geldi😂 cidden uygulamadan uygulamaya işletme muamelesi de değişiyor. Diğer uygulamaların birinden sipariş verdim ve bu ürünler geldi. Şaka gibi
...l
5 Ay Önce
Güllacı getirmeyeceksiniz madem neden satıyorsunuz aradığım zaman bizde öyle şey olmaz diyorsunuz yapamıyorsanız bu işi sektör değiştirin
...n
6 Ay Önce
Baklavanın yağı berbattı,güllaç olmadığını arayıp söylemediler.
...ş
1 Yıl Önce
börek ve soğuk baklava sipariş verdim. börek güzeldi ancak soğuk baklavanın sütünde sünme ve tadında acılık vardı. misafirlerime ikram etmek için istemiştim ve rahatsız olduklarını söylediler tadindan

