rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Mado

TESLİMAT
4 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Koru Mah. 2432 Cad. No: 192/Z01 Arcadium AVM Çankaya/Ankara*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ü24.06.2026Herzaman cok guzel ayrica ikram dondurma ve tatlis not gondermisler cok tesekkurler
...l23.06.2026ikram için teşekkür ederiz.
...r21.05.20265 yıldız az olur olması gerektiği gibi
...k15.05.2026Pahalı ama lezzetli
...r15.05.2026çok iyi
...r11.05.2026A kalite
...l27.03.2026Bayram misafirliğe almıştım, güzel paketli bir şekilde ve çok hızlı geldi. Zaten Mado klasiği ürünleri kalite tat her zaman çok iyi. Teşekkürler
...z28.02.2026Supangle harikaydı. Sütlaç ve dondurma da güzeldi. Teşekkürler.
...r23.02.2026çok iyi
...ğ21.01.2026Çok lezzetliydi, ayrıca hediye için teşekkürler
...r18.12.2025dört dörtlük
...y17.12.2025Kaliteden ödün vermeyen ender işletmelerden. Ayrıca ikramlar için çok teşekkür ederim.
...u12.08.2025Vişneli dondurmanızı çok seviyorum, o favorim. Onun dışında damla sakızlı, cevizli, antep fıstıklı, kestaneli, incirli şekersiz ve hurmalı şekersiz çeşitleriniz de tavsiyemdir.
...ı25.02.2026Ceviz ve fıstık oranının azlığına falan girmeyeceğim de ilk defa üstü bomboş güllaç servisi gördüm. İnsan yalandan 3-5 nar tanesi falan bari atar. Çok mu önemli diyebilirsiniz bence özen göstergesi.
...z27.02.2026Gelen güllacın üstü bomboş. Görsellerde çilek olduğu görülüyor tamam hadi mevsimi değil ama en azından nar koyulabilirdi.
...i05.04.2026Sucuklu kasarlı bazlama tost isterken yanında patates yazıyor ama patates gelmiyor. Cürük yeşillikle servis yapılıyor bilginiz olsun
...Ç12.03.2026Güllaç poşete akmış olarak ve üzerindeki süslemesi yapılmamış olarak geldi.
...k22.11.2025Sanki yağı kalitesizdi böreğin. Damağa yapışıyor. Bir kısmıda yanmaya yakın şekilde kızarmıştı. Daha önce aldığım bir börekti. Bilemedim neden böyle. Tereyağımı kullanıyorlar yoksa margarinmi yazsalar
...i20.11.2025Frambuazlı yerine çikolatalı gelmiş. Yoksa getirmeyin kardeşim!
...e03.05.2026Olmayan ürün sistemde gözüküyor, üstelik sipariş 70 dk da gelebildi
...u30.04.2026Dondurma istedim gelmedi cevizli baklava istedim fıstıklı gönderdiler üstelik paranın tamamını da iade edilmiyor muhatap olabileceğim kimse bulamıyorum
...t30.04.2026Baya ozensiz ve lezzetsizdi. Ayvalik tostu diye sattikleri tost ayvalikla alakasi yoktu
...n19.04.2026Yanlış şipariş getirmişler
...k15.04.2026Çiğ köfte çok berbat kısır bu çiğköfteden daha güzeldir
...R01.03.2026Bir arkadaşıma göndermiştim ramazan hediyesi olarak bayat ve çok hafif ekşi olduğunu söylediler çok üzüldüm
...u14.02.2026yanlış sipariş geldi
...U20.03.20263 tatlı söyledim bir tanesi geldi😂 cidden uygulamadan uygulamaya işletme muamelesi de değişiyor. Diğer uygulamaların birinden sipariş verdim ve bu ürünler geldi. Şaka gibi
...l21.01.2026Güllacı getirmeyeceksiniz madem neden satıyorsunuz aradığım zaman bizde öyle şey olmaz diyorsunuz yapamıyorsanız bu işi sektör değiştirin
...n08.12.2025Baklavanın yağı berbattı,güllaç olmadığını arayıp söylemediler.
...ş30.06.2025börek ve soğuk baklava sipariş verdim. börek güzeldi ancak soğuk baklavanın sütünde sünme ve tadında acılık vardı. misafirlerime ikram etmek için istemiştim ve rahatsız olduklarını söylediler tadindan
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0022:00

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi:

MERSIS No: 0622054738800016