rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Meze
  • Express Teslimat

Sultan Anne Ev Yemekleri

TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 82 inceleme
Gültepe Mahallesi Dernek Caddesi No : 15A Kağıthane / İstanbul
...i08.06.2026Sıcak ve lezzetli geldi yaklaşık 1 saat sürmesine rağmen
...r28.04.2026harika çok lezzetli yemekler sıcak geldi teşekkürler
...r09.04.2026The bread was delicious and soup and the food as well
...p13.03.2026Yemekleri çok lezzetli ve başarılı müdavim olacağım sanırım :)
...i01.02.2026Çok güzeldi fiyatı uygun olduğu halde herşey harika
...n19.12.2025muhteşemdi elinize sağlık
...n04.12.2025Kolay kolay yorum yapmam o tavuk tandır neydi öyle muazzam bir lezzett ellerinize sağlık ekmek unutulmuş bu arada
...t09.07.2025Süper ötesi mükemmel, özellikle gönderdiğiniz ikram için çok teşekkür ederim mutlu olduk sizdeyim artık ☺️🌹👍🏻
...ç29.01.2026Keşke yolladığınız çacıkları kontrol etseniz de ekşimiş ürün yollamasanız...
...n28.01.20261’er porsiyon Kuru Fasulye ve pilav söyledim. İkisi de soğuk geldi. Pilav porsiyonu çok küçük. O fiyata o kadar az olmamalı. Kuru fasulyenin porsiyonu yeterliydi, kötü de değildi ama tadı tuzu yoktu.
...k23.11.2025kurufasulye cok ezilmis suyu az,catal kasik yoktu icinde
...s23.06.2026sunum ve paketleme için gösterdiğiniz özeni keşke lezzet için de gösterseniz. etler yenilemeyecek kadar taşlaşmıştı katır kuturdu.
...l30.01.2026Yemeğim eksik gönderildi
...r18.10.2025Paketleme ve kurye iyiydi teşekkürler. Sizden ricam lezzetlere bir bakın lütfen özellikle şehriye ve mücvere, çok lezzetli değil fabrikasyon gibi. Hayırlı işler.
...i22.06.2026Üç farklı ürün söyledim servis istedim servis gelmedi peçete ıslak mendil gelmedi tad olarak ise normal
...u19.06.2026nohut tas gibi yazik parasina
...k15.06.2026Çorba eksi patates püresi bir kaşık bile yenmiyor maalesef ve ekmek hiç yok ekstra aldığım da yok
...r09.04.2026mücver söyledim yanında minik köfte halinde yanık geldi tadı çok kötü görseldeki gibi yemek gelmedi
...r26.03.2026Çok kötüydü… Hayatımda yediğim en kötü fasülye idi..
...n25.03.2026Kuru fasulye ekşimiş ,içli köfte buz gibi ve bayat yiyemeden çöpe gitti parama yazık oldu bir daha buradan sipariş vermem .
...l16.03.2026 Ekstra ekmek istedik bunun için para alıyorsunuz normal ekmeği bile göndermemişsiniz
...,03.03.2026hayatımda yediğim en kötü yemek olabilir hepsi dökülmüş pilav 2 kaşık ekmek yazıyor ama yok paketleme yapan ilk defa yapıyor gibi bu yorumu umarım dikkate alırsınız
...t27.02.2026Kötü fasulye, kötü bulgur pilavı yenecek durumda değiller.
...z01.02.2026Siparişim eksik geldi şaka gibi atom siparişi de vermiştim halbuki
...N18.12.2025Tadına bakın, şekeri var mı, kıvamına bakın olmuş mu, irmik helvasından soğudum, helal bir kazanç değildi, çöpe döktük. Ya geliştirin, yada yapmayın.
...r28.11.2025İkinci kaşıkta koca bir taş çıktı. Lezzetlerde hiç güzel değil. Yayla çorbası kesmiş. Domates çorbası bi acayip. Pilav üstü kurudan koca bir taş çıktı.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday11:0021:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0734065280500016