rider-banner-icon
  • Home-Made Cuisine
  • Rice
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Kuzenler Pilavcısı

Rating 4 out of 5 stars, 3000+ reviews
Yunus Emre Mah. Yunus Emre Caddesi No : 39/1*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...z6/20/2026nota dikkat ettiğiniz için teşekkür ederim kedimde bende afiyetle yedik🫶
...s5/25/2026Porsiyon fazlasıyla doyurucuydu
...z4/1/2026Lezzet konusunda çok iyiler
...r3/10/2026harika bir lezzet. ama kuryeler odamıza kadar getirmeli. ramazan ayında hem de öğrencilerin arasında fakültede elinde yemekle bir hocanın yürümesi hiç hoş olmuyor.
...g3/4/2026Çok güzeldi ellerinize sağlık
...n2/28/2026Güzel.
...r2/11/2026bu kadar lezzetli yapmayın her gün sipariş veresim geliyor :D
...t1/20/2026yediğim en güzel pilav ve kuru fasulye
...t1/6/2026güzel ve enfes
...t12/24/2025her zamanki gibi müthiş
...z12/3/2025Çok güzeldi ellerinize sağlıkk tek tercihimsiniz
...n11/29/2025herzamanki kuzenler anne lezzeti
...r11/29/2025Çok hızlı geldi. Porsiyonlar büyüktü ve tadı çok güzel.
...ç11/29/2025Her zaman olduğu gibi mükemmel ve doyurucuydu. Elinize sağlık
...n11/29/2025kuru cok iyidi pilav zaten tek
...u11/29/2025elinize sağlık
...y11/29/2025lezzetli ve doyurucu bir porsiyondu. hem tavuk hem pilavla dengeli bir öğün oldu benim için. sıcacık gelmesi de süperdi. küçük kızımda bende müdavimiyim.
...m11/29/2025ellerinize sağlık mükemmeldi gerçekten
...m11/28/2025Ellerinize sağlık
...k11/28/2025Gayet güzeldi sıcacık geldi güvendiğim tek adres
...r11/14/2025çok seviyorum çok lezzetli
...y10/29/2025Denizli'de tek tavuklu pilavın en iyisini burada yersiniz
...m10/19/2025Ellerinize sağlık çok güzeldi 👍🏻
...k8/29/2025Gayet güzeldi. Teşekkürler
...u7/9/2025çok güzeldi çok
...r7/8/2025harikaydı , çok lezzetliydi. sipariş notumu dikkate almışlardı, çok hızlıydı, çok güzeldi. :)
...e7/2/2025çok doyurucu ve çok güzeldi
...ş3/11/20261 puan kırdım çünkü ekmek göndermemişsiniz sonradan yolladınız ve yemekler buz gibi olmuştu haliyle küçük jestiniz için de tşk ederim
...n7/1/2025mikrodalgada ısıtılmış gibi kokuyordu tavuk
...k5/9/2026Çok beğendiğim bi yerdi ama bu defa hem ayran çok kötü kokuyordu hem de tavuk ekstra isteyip ödememe rağmen azdı ve onda da garip bir koku vardı
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday13:3023:30

Restaurant information

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Address: ceyhun.marim@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

Ceyhun Marim

Kuzenler Pilavcısı