rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Uzak Doğu
  • Restoran Teslimatlı

Nushiza Noodle & Sushi

4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
1209/1. Sk. 13
...z21.06.2026Siparişim hızlı teslim edildi. Çok lezzetli ve tazeydi. Sosları da kendileri hazırlıyormuş. Diğer ürünleri de en kısa zamanda deneyeceğim.
...n05.06.2026Harikaydı, yediğim en güzel suşilerdendi, paketleme ve lezzeti mükemmeldi.
...m31.05.2026Harikaaa
...u31.05.2026Değerlendirmemi dikkate aldığınız için teşekkürler memnun kaldım
...z07.05.2026Gimbap harikaaaaa 😍🤍👏🏻
...m05.05.2026Herşey çok güzeldi ve çok tazeydi. Birçok yerde sushi yedim bence lezzet olarak yarışır.En yakın zamanda restoranda da geleceğim çok merak ediyorum.
...m22.04.2026sushilerin içindeki malzemeler çok tazeydi. çok beğendik. tavuklar çıtır çıtırdı sıcacık geldi. hepsi çok lezzetliydi. Elinize sağlık gerçekten umarım böyle devam eder teşekkürler.
...z14.04.2026gebze'de bu kadar iyi noodle, bu kadar iyi ramen yapabildikleri için çok teşekkür ediyorum. yıldızlı 5 puan.
...m08.02.2026Çok sıcak ve aşırı lezzetliydi. Elinize sağlık. Kurye de kibardı
...n17.03.2026fiyat performans gayet iyi.
...r13.03.2026Çok güzeldi parasının hakkını veriyo
...m12.03.2026uzakdoğu mutfağını seven biri olarak burada ilk kez denedim. lezzet olarak soslarin dengesi filan çok başarılıydı.sushileri çok tazeydi. fiyat performans olarak benden tam not aldı. Gebzeye iyki gelmş
...ç25.02.2026Tavuklu noodle sparişi veriyorum tadı yerinde,lezzeti.Daha önce de sushilerini denemiştim,zincir restoran mutfaklarından daha başarılı buldum.Elinize sağlık:)
...m05.02.2026Gerçekten bayıldım, özenle paketlenmiş ve lezzetleri çok güzeldi. İstanbul'da ki bir çok uzakdoğu restorantına göre hem fiyatları hemde lezzetleri şahaneydi. Çok çok tavsiye.
...ü03.02.2026Hepsi sıcak ve kaliteli lezzetle geldi. İkramınız çok inceydi.
...m22.01.2026For a moment, i felt like i was back in my country :)) i really liked it.everything was wonderful.
...l18.01.2026Sıcacık noodle getirdiğiniz için teşekkür ederim
...l16.01.2026Hayatımda yediğim en en en iyi ramendi. En kısa zamanda gelip yerinde diğer yemekleri de deneyimleyeceğim. Şefin ellerine sağlık iyi çalışmalar dileri
...r13.01.2026Karlı havada sıcacık geldi. Noodlenin soslarına bayıldım. Teşekkürler
...t09.01.2026Muhteşem bir yer çok lezzetli
...u30.12.2025Elimize sağlık çok güzeldi
...n27.12.2025Sipariş çok özenli hazırlanmış, hızlı ulaştı. Lezzeti de çok güzel elinize sağlık bundan sonra hep sipariş vereceğim❤️
...n24.12.2025Yemek hızlı ve sıcak geldi . Lezzeti de güzeldi .
...n17.12.2025İzmite gitmeye gerek yok gebzeye gelmiş süper
...l14.12.2025kaliteniz bozmadan lütfen böyle devam çok kaliteli ve lezzetliydi
...r12.12.2025öncelikle ikram için teşekkür ederim noodle bir kişilik yazıyor ama çok rahat iki kişi doyar her şey çok güzeldi elinize sağlııık
...m11.12.2025Çok iyiydi ama keşke biraz daha öğrenci dostu olsa:)
...n08.12.2025 İkramınız için teşekkürler . Tadı güzeldi . Noodle doyurucuydu . Ellerinize sağlık
...r08.12.2025Tavuk dışında her şey iyiydi. Elinize sağlık :)
...ı26.11.202510 numara
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday12:0022:00
Friday,Saturday,Sunday12:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Oğuz selman Malkoç

Nushiza Noodle & Sushi