rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Pidem

KAPALI
TESLİMAT
3.7 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Kültür Mh Merkez No:116 İstanbul Cd Krem Park AVM içi K 3-23*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...r24.06.2026Hizli ve sicak geldi yemegim tesekkur ederim
...a18.06.2026ikramınız için çok teşekkür ederim tadı çok güzeldi çok beğendim iyi çalışmalar
...n16.06.2026Hızı ve sorunsuz geldi paketleme özenliydi tadı güzeldi teşekkürler
...u13.06.2026Tatlı notunuz ve ikram turşu için teşşeklürler💗. İlk benim açtığıma dair etiketi, paktlemesi iyiydi. Uzak gelmesine rağmen sıcak gelmişti
...n05.06.2026turşu için teşekkür ederim gerçekten lezzetliydi çok kısa sürede geldi
...r04.06.2026Pidenız lahmacunuz gercekten cok guzeldı �paketlemenızde ole
...n04.06.2026Yemeğim oldukça lezzetli, gösterdiğiniz özen için çok teşekkür ederim :)
...e02.06.2026Kuryenin tavırları biraz yersizce nahoş
...u30.05.2026Bütün pidemler için önerim karışık pideyi bence böyle yapmayı bi tarafı kaşar kıyma ayrı yapmayın bir yapın karışık pide dediğin bir olur ama yinede güzeldi
...z25.05.2026çok hızlı geldi gayet güzeldi
...n23.05.2026İlk defa sipariş verdim ve 10 üzerinden 1000 veriyorum yemek sıcacık geldi 15 dk içinde siparişim geldi çok hızlı ve çok iyi
...l22.05.2026Her zamanki gibii sorunsuz sıcak geldi paketleme servis çok iyidi özenilmişti turşu ikramları ayrı bi jest di tabiki her zaman tercih ettiğim bi lezzet aksi bi durum hiç yaşamadım
...a19.05.2026Lahmacunların tadı çok güzeldi fakat 2 tane değil de tek lahmacun kadardı toplamı. Yani aşırı küçüklerdi.
...n15.05.2026hızlı ve sıcak geldi elinize sağlık
...Z15.05.2026ellerinize sağlık
...ş12.05.2026Tadında bir lezzet. Ne fazla yoğun ve boğucu, ne de az veya doyumsuz. Tam ayarında. İnce ve orantılı.
...r10.05.2026Çok iyi ve sıcak geldi lezzetliydi
...n07.05.2026İlk defa böyle güzel paketleme görüyorum aşırı özenliydi ben çok beğendim yemeklerde güzeldi çorba sıcacık geldi ikram turşu göndermişler onun yerine tatlı olabilirdi (ironi) �
...n05.05.2026HARİKAYDI
...c05.05.2026Tadı 10 numaraydı hızlı geldi yanında gönderilen lerinlerde tadı güzel ve tazeydi
...y05.05.2026Gayet şık paketlenmiş ve sıcak geldi gayet de doyurucu 5 yıldızı haketti.. teşekkürler
...a27.04.2026paketleme harikaydı
...r24.04.2026herşey çok güzeldi elinize sağlık
...n24.04.2026Bu nasıl porsiyonlamadir ya harika. Sadece pide soğuk geldi ama lezzetliydi. Yemeğim gizli geldi. Kurye kibardı :)
...T17.04.2026Pide efsaneydi ayrıca yanında gönderilen hediye içinde teşekkür ederim
...n16.04.2026lezzet ve malzeme miktarı gayet güzel ayrıca gelen turşu da sert ve gayet lezzetli
...n15.04.2026Çok yerden sipariş etmişimdir ama bu denli kaliteli paketleme ve servis şekli görmedim.Gerçekten önem verildiği belli oluyor.Bol kazançlar dilerim
...i12.04.2026Lezzet gayet güzeldi fakat çorba eksik geldi
...i09.04.2026Siparişim elime ulaştığında çorba ve pide sıcacıktı. Paketlemesi oldukça güzeldi ve üzerlerindeki notları Cok beğendim. Hayırlı kazançlar diliyorum. Şahaneydi ellerinize sağlık 🥰
...z05.04.2026Malzemesi gayet yeterli ve boldu
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3021:30

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: pidem@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0729053413100293