rider-banner-icon
  • Pide & Lahmacun
  • Express Teslimat

Kardeşler Lahmacun

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Limonluk Mah. 9. Cadde No: 20 A
...d07.04.2026harika bir lahmacun mükemmel ellerinize sağlık 😍🤍😊😊
...n07.04.2026elinize saglik
...t03.04.2026Gayet özenli bir şekilde hazırlanmıştı,hamur inceliği de kusursuzdu
...k03.01.2026Yılladır değişmeyen lezzet on numara 15 senedir yiyorum yemeksepetinde olduğunu yeni fark ettim şiddetle tavsiye ediyorum sıcak geldi
...k23.12.2025Muhteşemdi🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶🫶💋💋💋💋🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
...i17.12.2025On numara, eti pişirimi her şeyi çok iyi
...e03.09.2025lezzeti gayet başarılı, ancak paketleme için tek değil de 2 kağıt kullansanız daha iyi olabilir, bu haliyle terleme yapıp yırtılıyor o tek kağıt
...k22.08.2025Çok güzeldi sıcacık ve hızlı gelen taze yiyecekler için teşekkür ederiz👏👏👏💙🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿
...y16.08.2025Paket servis olarak da çok güzeldi. Lahmacun hakikaten eski Mersin lezzetini veriyor. Alternatifi yok bence.
...l10.08.2025Mersinde teksiniz, hatta Türkiye’de.Uzak diye be zamandır gelemiyorduk.Yemeksepetinde görünce hemen sipariş verdik.Ellerinize sağlık.Paketleme kutuya yapılırsa lahmacunların formu bozulmaz
...k04.08.2025Çok lezzetliydi .Yesillikler güzel yıkanmış Teşekkür ederiz.Yalniz porsiyon görseldeki ile aynı değil bilginiz olsun
...L04.08.2025Sadece Mersin değil Türkiye’nin en iyi Lahmacuncu abartısız elinize sağlık
...i02.08.2025Bir şey demeye gerek yok enfesti
...u31.07.2025Gayet lezzetli
...n31.07.2025ellerinize sağlık
...e30.07.2025Mükemmel bir lahmacun artık favorim kesinlikle burası .. asla kokmuyor ve aşırı lezzetli. kurye arkadaş da güleryüzlüydü ve çok hızlıydı.
...z26.07.2025gayet güzel ve başarılı
...N26.07.2025Lahmacunlar sıcacık ve çok güzeldi çok iyiydi ellerinize sağlık kurye arkadaşta çok iyiydi hızlı geldi
...ş26.07.2025son zamanlarda yediğim en güzel lahmacundu. sıcacık ve lezizdi. bundan sonraki favorim sizsiniz. elinize emeğinize sağlık.
...z25.07.2025zamanında ve sıcak geldi. Lezzeti gayet güzel. Elinize sağlık
...t23.07.2025Harika
...m22.08.2025Salçası fazla geldi biraz onun dışında lezzetli
...t19.08.2025kardeşler pide her zaman olduğu gibi güzeldi
...z11.08.2025tuzu fazla geldi ama genel kalite güzel
...v05.08.2025Her ikisi leziz idi , ama paketleme rezalet malesef ürünlerin yapısını bozuyor lahmacunu anlarım ama pideyi bile kağıda sarılı göndermeniz hiç hoş olmamış . Kutu pakete geçmenizi öneririm
...ş30.07.2025paket içinde tuz peçete ıslak mendil maalesef yosadece sipariş var
...r28.07.2025Pideniz çok iyi, lezzetli, sıcak geldi.Elinize sağlık başarılısınız.Lezzet tazelik mükemmel.Ancak 3.Sınıf plastik tabak, kasap kâğıdı desenli geri dönüşüm kâğıdına sarılmış bir servis kabul edilemez.
...n12.08.2025ACİLİ İSTEDİM ACİSİZ GELDİ BİRDE AYRANİ UNUTMUSLAR ONUN DİSİNDA LAHMACUNU GUZELDİ
...n09.08.2025acılı istedim hepsi acısız geldi, et kokuyordu.
...r01.04.2026çok yağlıydı üzgünüm
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:0019:30
Saturday,Sunday09:0019:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: