rider-banner-icon
  • Burger
  • Dünya Mutfağı
  • Tost & Sandviç
  • Express Teslimat

Maestro

KAPALI
TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Cumhuriyet Mah. Soğanpazarı Cad. No:23
...u24.06.2026Çok lezzetliydi ancak porsiyon biraz küçüktü doymadım :)
...n23.06.2026keşke 6 yıldız olsa da 6 yıldız verebilsem. mükemmel. ellerinize sağlık
...t22.06.2026yedigim en leziz ve en sicak wrap olabilir
...l20.06.2026Aşırı iyi
...n19.06.2026yemekler sıcak ve taze. içecekler buz gibi soğuk. insan başka daha ne ister ki? cennetten düşen ilk restoran tanesi maestro ya teşekkürler :)
...n19.06.2026tek kelime ile mükemmel. emeğinize sağlık. her seferinde sıcak ve lezzetli
...t19.06.2026yedigim en leziz ve en sıcak wrap diyebilirim
...n18.06.2026yemekler sıcak ve lezzetli. bu seferlik puan kırmıyorum lütfen kolayı soğuk gönderin çok sıcak geldi. ellerinize sağlık teşekkür ederiz
...n18.06.2026Normalde pek yorum yazmam ama uzun zamandır sipariş veriyorum ve hala aynı kaliteyi koruyabiliyorlar. Sahiplerinin ve şeflerin eline emeğine sağlık.
...a17.06.2026çok güzelsiniz…
...n14.06.2026Sonunda sipariş için aradığım yeri buldum. Her şey çok sıcak ve lezzetliydi elinize emeğinize sağlık.
...r08.06.2026tek kelime harikaydı tadı
...ş05.06.2026Bütün menüleri müthiş 🤩 Fav restoranım 🫶🏻
...u03.06.2026Sakarya nın en lezzetli mekanı , yaptıkları her yemek şahane
...y02.06.2026Bayilarak siparis verdigim bir yer acik oldugunu gorursem direkt buradan soyluyorum ama bazen kapali gozukuyor yemek sepetinden kaynakli sanirim bu, keske diger uygulamalara da eklense bu restoran
...z25.05.2026Tavuklu Wrap çok lezzetliydi. Notlar dikkate alınmıştı. Burger de arasında nugget gibi olan bir tavuk vardı. Ekmeği ve içerisinde ki ürünler tazeydi
...ş22.05.2026Yediğim en kaliteli wrap. Uzakta olmama ragmen sıcak ve hızlı geliyor 10/10000 ⭐️⭐
...A22.05.2026Biraz planlama saati dışında ancak sıcacık geldi lezzeti yerindeydi
...ş21.05.2026Ne zamandır kapalısınız görünce çok sevindim elinize sağlık 💖💖
...u21.05.2026Güzel
...r19.05.2026bu zamana kadar tavuklu wrap söylüyordum, çünkü yediğim en güzel wrap diye. bu sefer sucuklu kaşarlı bazlama tost ve buda çok iyidi. tavsiye ederim
...l12.05.2026Yemekler gerçekten harika, hızlı ve sıcak. 10 puan olsa 10 puan verirdim
...a09.05.2026Çok beğendim sıcacık geldi hızlı ilgili esnaf çokkkkk tşk ederim
...k06.05.2026Çökertmesi mükemmel 👍
...u06.05.2026Çok güzel ya gerçekten geceden düşünüyorum yarın burdan çökertme söylerim diye notumu dikkate alıp her seferinde yoğurdunu bol bol koyuyorlar tavuk gramajı da güzel Allah kazancınızı arttırsın
...k27.04.2026Yorum yapmak için tabağımın bitmesini bekleyemedim hala dumanı üstünde tadı harika sanırım müdavimi olucam 10 yıldız olsa yine verirdim
...r20.04.2026Ben tavuklu salata istemiştim ama Tavuk çökertme geldi.Sizin için sorun değilse benim içinde sorun yok)
...ç17.04.2026Çok lezzetliydi, teşekkürler
...r14.04.2026Özellikle Salata, sosu ve Bazlama menüsünü denedim harikaydı
...n08.04.2026Hem sıcak hem çok lezzetliydi. Zincir tavuk dükkanlarına 1000 basar 😘✨
Monday,Friday09:1519:45
Tuesday,Wednesday,Thursday09:1520:00
Saturday09:1519:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: fatma.usta.7@hs01.kep.tr

MERSIS No: