rider-banner-icon
  • Express Teslimat

Bülent Börekçilik

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
No:35 Gençlik Cad.
...i21.06.2026sıcak geldi güzeldi
...k21.06.2026Sabahlari cok daha iyi
...z09.06.2026size helal olsun
...k24.05.2026Sıcacık geldi. Özenle paketlenmişti hediye ayran için de teşekkür ederim 🙏🏻
...z20.05.2026İlk defa Bülent börek'ten düzgün bir börek yedim diğer şube hep kenar gönderdi size teşekkür ederim. Keşke hep sizden sipariş verseydim.harikaydı.
...u15.02.2026kıymalı börek tafsiyem
...r08.02.2026Seviyorum kendilerini cok nazikler
...k18.01.2026Tşklr
...r16.01.2026Sıcacık ulaştı çok lezzetliydi
...z13.01.2026Gayet iyi
...e13.01.2026sıcacıktı çıtır çıtır ve çok hızlıydı ayrica ikraminiz için çok teşekkür ediyorum 🙏🙂
...m11.01.2026Sıcacıktı, hızlıydı, yarım kg börek aldığımız için ikram olarak ayran göndermişler, çok teşekkürler.
...ı07.01.2026Her şey gayet güzeldi ikram için de teşekkür ederizz 🙏
...ş04.01.2026Börekler sıcak ve çok lezzetli olarak geldi. Siparişimize ek olarak gönderdiğiniz ayran ikramı için de ayrıca teşekkür ederiz..
...z28.12.2025Mükemmeldi ellerine sağlık çok güzeldi
...z27.12.2025İlk kez yedim ve çok beğendim. İkram için de teşekkür ederim. Elinize, emeğinize sağlık 😁👏
...k24.12.2025Çok güzeldi tazecik ikramınız için de teşekkür ederiz
...n23.12.2025bayılarak yiyoruz cok guzel
...r22.12.2025Her sipariş verdiğim de aynı lezzette çok beğeniyorum bu seferki siparişimdeki ikramları için teşekkür ederim
...l05.12.2025Gerçekten lezzetli
...m25.11.2025Çok hızlı ve çok lezzetli
...ş11.11.2025Hızlı geldi ilk defa denedim çok beğendim sıcak ve tadı çok güzel
...k04.11.2025Çok lezzetli ancak o spatula hiç gönderilmiyor paketlerde. Söğüş tabağı çok makul değildi.
...k26.10.2025elinize sağlık teşekkürler kurye arkadaş efendi düzgün saygılı kazası belasız işallah
...h06.10.2025Tartışılmaz kalite, hızlı paketleme ve kuryelerin genelde bölgeye yakın olması çok iyi
...N25.09.2025🌟🌟🌟🌟🌟
...n05.09.2025dünyanin en güzel böreklerini en taze söğüş tabağını yediğim tek yer
...i04.09.2025Sıcak geldi çok güzeldi
...n04.08.2025Guzel
...k25.07.2025Sabah saatlerinde sipariş verdik. Sıcaklıktan dolayı kaşarlar baya akmıştı ama normali budur zaten. Lezzeti gayet iyi ve sıcaklığı da müthişti.
Monday06:3018:00
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday06:3017:30
Saturday05:3018:30
Sunday07:0017:30

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: