rider-banner-icon
  • Cağ Kebap
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Mantı
  • Express Teslimat

Ahıska Mantısı

TESLİMAT
4.5 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
Sakarya Mahallesi Şehit Asteğmen Murat Özgün Sokak No:55/A*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...ı17.06.2026Annemin mantığına söz söylemek istemiyorum ama gerçekten daha iyi yapıyorsunuz 🌟❣️🫠🌸
...t15.06.2026hepsi güzeldi fakat mantıların üst kısmı belirsiz kuru için dışı altı güzel genel olarak birde tuz yok tuz koyun lütfen midemiz bayram etti teşekkürler
...k20.05.2026İlk defa annem ve babam için çibörek siparişi verdim. Çok beğendiler. Çok sıcak geldiğini, içinin çok dolu olduğunu ve çok lezzetli olduğunu söylediler. Teşekkür ederiz. Ellerinize sağlık.
...ı17.04.2026Mantınız çok güzel değişmiyor zaten lezzet ama asıl kadife tatlısına bayıldım artık favori tatlım diyebilirim ilk defa denedim
...K11.04.2026her zamn taze lezzetli ve sıcak geliyor teşekkür ederiz 🥰
...m15.03.2026kaliteli
...K08.03.2026lezzetli ve sicak geliyor.
...l23.01.2026Çok lezzetli olmuş
...y21.01.2026kaç yıldır buradan söyleriz, gerek kendim için gerek öğle araları iş arkadaşları olarak. Porsiyonları lezzeti paketlemesi bence çok iyi, harika
...n18.01.2026Çok iyiydi lezzetliydi sıcaktı
...i13.01.2026Paçanga böreği ve çi börekler efsane mantılar harika ama içleri çok fazla yoğun ve patatesli mantıda patates haşlanmış değildi keşke haşlanmış patates ile olsa emeğinize ellerinize sağlık 👏🧿
...z10.12.2025çok lezzetli aşırı güzeldi sadece 2 kişilik söyledik tek kaşık catal geldi
...k20.11.2025Ellerinize sağlık MANTIYI ÇOK BEĞENDIM Yoğurtta sarmısak biraz daha fazla OLSAYDI DAHA IYI OLURDU ONU BENIM BILDIRMEM GEREKIYORDU BEN DE DÜŞÜNEMEDIM HER ŞEY IÇIN ÇOK TEŞEKKÜRLER
...а15.11.2025Very nice, delicious
...k27.09.2025gerçekten şahane bi mantı yedim elinize kolunuza sağlık, teşekkürler
...s15.09.2025Bursa'nın en iyisi
...r22.08.2025Incecik hamuru bol kiymasiyla harika gercekten, bir tek salcali bir sos da olsa daha da iyi olacakti oyle bir secenek yoktu
...ı02.08.2025Porsiyon güzel, doyurucu, lezzetli fakat iç harcında soğanı çoktu hassas olan kişilere fazla gelebilir içindeki soğan miktarı
...ş22.07.2025Ahıska mantısı çok lezzetli güvenim sonsuz misafirlerime bile sunuyorum ellerinize sağlık 🥰🌸
...k22.07.2025her zamanki gibi cok lezzetli
...ı25.06.2025Çok mutluyum �❤️
...l27.04.2026Paçanga böreğinin biberi bana bi tık fazla geldi ama gayet lezzetli ve sıcacıktı ahıska mantısını ilk defa denedim porsiyonu beklediğimden büyüktü orjinali böyle mi bilmiyorum ama fazla soğan vardı
...c04.11.2025Lezzetli ve sıcak geldi çok teşekkür ediyoruz tek eksik sos olsa daha güzel olurdu birde sarımsaklı yoğurt istedik ama bi karışıklık oldu galiba düz yoğurt geldi ❤️
...l11.09.2025Ben hıngel istiyorum ahıska mantısı geliyor bu 2 çift kez bu şekilde oldu birdaha sipariş vermem üste bir Kaçtane hıngel koyup altına ahıska mantısı koyuyorsunuz ayıp ama ya
...i25.07.2025Çok abartılcak bir lezzet diyemem mantı çok tane tane durmuyordu ,güzeldi yinede ..
...y21.05.2026Kıymalı çiğ börek idare eder fakat peynirli çok kötüydü. Lor peyniri ve biber karışımı yenmeyecek halde kötü. Beyaz peynir tarzı bir peynir kullansanız ve biber atmazsanız çok daha güzel olur.
...z16.04.2026çok damak tadıma uymadı çiysek geldi
...a01.04.2026Lağman full erişte. Eti ve sebzesi çok az. Fotoğraf ekleye bilseydim. Çığ börek taze değil, sanki dün hazırlanmış gibi. Artı küryeniz pos cihazını unutmuş, ofiste nakit aramakla uğraştım.
...u24.10.2025miğde yakıyor kötü
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday09:0020:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: murat.davut@hs01.kep.tr

MERSIS No: