- Kebap & Türk Mutfağı
- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Dürümcü Bedir Usta
Dürümcü Bedir Usta Değerlendirmeler
...a
2 Hafta Önce
LEZZET ON NUMARA ÇÖLYAK HASTASI İÇİN SÖYLEDİĞİM MENÜYE ÖZEN GÖSTERDİKLERİ İÇİN AYRICA TEŞEKKÜR EDERİM
- Not availableAyran (27 cl.)
- Tavuk Kanat700 TL
...z
3 Hafta Önce
👍👍👍
...z
3 Hafta Önce
👍👍👍
...z
3 Hafta Önce
👍👍👍
...y
3 Ay Önce
Lezzetliydi hızlı geldi kurye çok kibardı
- Tavuk Şiş Dürüm280 TL
- Not availableAyran (27 cl.)
...H
5 Ay Önce
hem taze hem sicak
- Lahmacun150 TL
- Not availableAyran (27 cl.)
...ş
5 Ay Önce
kurye arkadaşımız sıcacık getirmiş sagolsun elinize sağlık
- Lahmacun150 TL
- Not availableAyran (27 cl.)
...y
5 Ay Önce
Çok iyi
...n
7 Ay Önce
ustanın ellerine sağlık
- Kıymalı Pide300 TL
- Künefe160 TL
...n
7 Ay Önce
habip usta ellerine sağlık
- Tavuk Kanat550 TL
- Pepsi (1 L.)120 TL
...l
7 Ay Önce
Notla ilettigim isteklerim yerine getirilmiş olup, cok memnunum, herkese tavsiye ederim. Huzurunuzda çok teşekkür ederim.
...R
9 Ay Önce
pideler çok küçülmüş. ama lezzet güzel.
...i
9 Ay Önce
Yemekler çok lezzetli, servis harika. Herkese burayı denemelerini tavsiye ederim👌
- Urfa Kebap520 TL
- Adana Dürüm280 TL
...N
5 Ay Önce
pide hamuru kalın ve yumuşak ama tadı yerinde
...T
1 Ay Önce
köz patlıcanlıyı sevmedim bi garipti
- Tavuk Şiş Dürüm280 TL
...n
1 Ay Önce
Ayran markası çok kötü bilindik markalar kullanırsanız sevinirim
- Tavuk Şiş Dürüm280 TL
...u
3 Ay Önce
Çok geç geldi .
...k
10 Ay Önce
Az önce açıklamamıza da söylediğim gibi çorba geldi yanında kaşık yok çorbayı ekmekle bitirmek zorunda kaldım ekmeği göndermeseler kaşık gönderseler daha makbule olurdu
...n
2 Hafta Önce
A.. 1 saat gelmesini bekledim ztn bi geldi buz gibi gece servis gec yapilcaksa yapmayin daha iyi kardesim
...n
2 Hafta Önce
1 saatte geldi buz gibiydi bir daha asla. Gidip yerinde yerseniz baska olabilir tabii ki.
- Fuse Tea (33 cl.)60 TL
...a
1 Ay Önce
Ürün aşşırı geç geldi ve buz gibiydi
...n
4 Ay Önce
Çok kötü ,çöpe attık.
...ı
4 Ay Önce
sürekli sipariş verdiğim sevdiğim bir restorandi ama bugün yediğim Fındık lahmacunun ekmeğinin tamamen küf olduğunu görene dek hayal kırıklığı keşke fotoğraf ekleyebilsem resmen yeşillenmiş.
...y
4 Ay Önce
Yediğim en kötü urfaydı hem yanık hem soğuktu bir gün önceden kalan eti ısıtıp yolladıklarına eminim çok büyük saygısızlık
...n
5 Ay Önce
buz gibi hic behenmedim
...n
5 Ay Önce
Birkaç saat sonra midemi buIandırdı gerçekten içine ne koyuIduysa şuanda çok midem buIanıyor tavsiye etmem
...t
6 Ay Önce
Hayatımda bir dürümün içine bu kadar az gram koyan bir yer görmemiştim. Belki o günlük sıkıntı olmuştur diye 2 kez denedim ancak tavuk ve adana en fazla 50 gram koyuyorlar acil düzeltin
...l
9 Ay Önce
Lavaş soğuk, soslanmamış ısıtılmamış, içi boş salatayı bile kısıyorlar artık tavuğu geçtim. Mercimek çorbası aldım, gözünüzü kapatıp icseniz mercimek aromalı su dersiniz. Sütaş ayran fotosu var ama..
...n
9 Ay Önce
Dürüm arası salata istiyorsanız 10 numara. Bir parça tavuk şişi 4-5 parçaya bölerek içine karıştırmışlar.

