- Döner
- Express Teslimat
Baydöner İskender
Baydöner İskender Değerlendirmeler
...v
1 Ay Önce
Siparişim hizli ve siçak geldi ellerinize sağlık
- Coca-Cola Fırsatı (Coss Menü)680 TL
...ş
2 Ay Önce
Puanı düşük diye tereddüt ederek sipariş ettik. Eşimle yedik ikimizde çok beğendik.Sıcak teslim edildi
- Tek İskender580 TL
- Acılı Atom Tek İskender580 TL
...n
3 Ay Önce
İftara yakın söylediğimiz için menüde olmamasına rağmen çorba ve pide gönderdiler teşekkür ederiz
...n
3 Ay Önce
Kuriye cok iyidi
- Tek İskender580 TL
- Coca-Cola (1 L.)115 TL
...z
4 Ay Önce
Çok teşekkür ederim ellerinize ve emeklerinize sağlık.
- Maç Menüsü (Özel Coss Fırsat)910 TL
...r
5 Ay Önce
Her şey çok güzeldi, porsiyonu gayet yeterliydi teşekkürler
- Tek İskender580 TL
...u
6 Ay Önce
porsiyonları az. onun dışında güzel .
- 1,5 İskender750 TL
...k
6 Ay Önce
güzel
...k
6 Ay Önce
güzel
...k
6 Ay Önce
güzel
...n
6 Ay Önce
Çok güzeldi her şeyi kıvamındaydı tavsiye ederim
- Tek İskender580 TL
...m
6 Ay Önce
👍👍
...r
7 Ay Önce
sıcak değil ama tadı güzeldi
...k
4 Ay Önce
iskenderi güzel
- İskender & Tatlı Menü760 TL
...u
4 Ay Önce
Baydönerden eskidende yerdim o lezzet o tat yok,iskenderde doğru düzgün sos yoktu lezzetsiz yavan geldi, eskiden kaplar sağlıklı sıcağa dayanıklı plastiktendi o değişmiş aliminyum kaba dönülmüş kötü..
...ç
6 Ay Önce
Lezzet harika olmasına rağmen geç geldiği için yemekler soguktu!!!
- Tek İskender580 TL
- Mercimek Çorbası150 TL
...n
7 Ay Önce
Full ekmek et yok içinde
...y
11 Ay Önce
yani idare
- Maç Menüsü (Özel Coss Fırsat)910 TL
...y
1 Ay Önce
Eti bol 1,5 soyledim , tek iskender de soyledim ikisi ayni boyutta ayni miktarda geldi bosuna ekstra para verdik ikisi de tek iskender olarak geldi
...l
4 Ay Önce
2'li Ramazan Menusunde 2 sufle görünüyordu.1 tane geldi.Yogurt da 1 adet koyulmuş
...r
7 Ay Önce
ÇORBANIN YANINDA EKMEK VE PATATES EKSİK GELDİ DAHA DİKKATLİ ÜRÜN HAZIRLANMALI
...n
1 Hafta Önce
Siparişim soğuk geldi kurye ile alakası yok
...ı
1 Hafta Önce
et sinirden yenmiyodu
...n
2 Hafta Önce
Tereyağ dökülmemişti.Kuru kuru yemek zorunda kaldık
...n
1 Ay Önce
ben yandım siz yanmayın diye sipariş,verecekleri uyarmak,istedim arkadaşlar 600 TL veriyorsunuz sadece soslu ekmek yiyorsunuz döner falan yok ufacık bir porsiyon yemeyin paranızı çöpe atmayın.
...n
1 Ay Önce
Pideler kupkuru geldi.Sanırım yağ ve sos dökmeyi unutmuşlar…kuru kuru pide gelmiş.Patates kızartması da baya beklemiş gibi geldi
...n
1 Ay Önce
Soğuk gelmesinin dışında yolladıkları tabağın 3’te 1’i boştu gelen yarım porsiyon dahi değildi gidip yediğimde memnun kalıyordum ancak bir daha söylemem.
...k
1 Ay Önce
Sosu bol olsun diyoruz hiç sos koymadan yollamışsınız dalga geçer gibi
...k
1 Ay Önce
Hem soğuk hem porsiyonu azdı
...z
2 Ay Önce
Ayran eksik geldi , kasa fişi istedim gelmedi , döner yanık


