rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Güler Fırın Cafe

TESLİMAT
3.6 üzerinden 5 yıldız, 75 inceleme
289/48 sokak. No:51/BB Buca
...r17.06.2026Notlar Herşey dikkate alınarak gelmişti çok teşekkür ederiz
...n14.06.2026baya tazeydi elinize sağlık çok beğendim
...n14.06.2026Taze ve güzeldi beklentimizde daha iyi cıktı .elinize sağlık
...n05.05.2026ikinci kez pasta siparişi veriyorum ikiside aşırı lezzetli va tazeydi👏🏻
...r31.12.2025Nazik ikramınız için teşekkür ederim🌹 Tatlılar lezzetliydi
...l30.11.2025O kadar taze ve lezzetliydi ki ellerinize emeğinize sağlık :)
...r07.11.2025İyimiş usta
...e05.10.2025Her zaman ilgililer olmayan ürün için ulaşıyor lar tazecik sıcacık lezzetli tadımlık için teşekkür ediyorum
...n18.09.2025Güzeldi
...e12.09.2025Her zamanki gibi ilgilendi yetkili kişi teşekkürler ihtiyacım olduğunda oztat Fırın Bi tanedir ☺️
...r03.09.2025Elinize sağlık
...n30.08.2025Ürünler sıcak ve hızlı geldi.Börek daha iyi olabilirdi.
...k24.08.2025Güzeldi beğendik ellerinize sağlık
...r23.08.2025Jestiniz için teşekkür ederim.Pasta da çok lezzetliydi,pandispanyanız da muhteşemdi. Kakaolu pandispanyayı kurutmadan pişiren nadir pastanelerden. Ganaj değişse çok daha iyi olur bence.
...e22.08.2025Sıcacık çok güzeldi
...n21.08.2025Çok lezzetli çok taze. Elmalı kurabiye bol malzemeli, viking pasta çok lezzetli.
...i18.08.2025tuzlu kuru pasta gramaj olarak oldukca fazlaydi
...ç03.08.2025Her şey lezzetlidi ellerine sağlık 🌸🙏
...B03.08.2025ilk defa söyledik bayıldık gerckten Viking pasta çok hoş🥰
...c31.07.2025tazeliği ve lezzeti harika 👍 fiyatları uygun ikram için teşekkür bol kazançlar
...c31.07.2025çok taze ve güzeldi ellerinize sağlık
...ç31.07.2025Cok hızlı geldi .teşekkür ederim
...ç30.07.2025Gayet güzel ve tatı harikadı
...r28.07.2025Elinize sağlık gerçekten harika.bundan sonra adresim burası
...n06.05.2026Pasta getirilirken yarısı kutusuna yapışmış şekilde idi maalesef
...z15.10.2025kıyma ile soğanın arasındaki farkı ayırt edebiliyoruz bilginiz olsun
...n18.09.2025görseldeki pasta gelseydi keşke bol çikolatalı ve çilekli gelmiş beğenmedim
...s06.09.2025Ben 5 Eylül'de sipariş verdim pastanın içeriği iyiydi teslimat yapıldı ancak kesinlikle aynı gün pastası değildi pandispanya sertleşmişti.4.8 puan için asla beklentiyi karşılamıyor.tavsiye edemem
...n27.03.2026Pasta aldım ama ne mum gönderilmiş nede maytap ve kağıt gönderir misin demiştim hiçbiri gönderilmemiş
...R11.10.2025sigara böregi yerine normal peynirli dolama böregini kesip yollamişlar kizım istemisti üzucü oldu bizim için
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: