rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Express Teslimat

Dürümle

TESLİMAT
4.2 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Maltepe, Yedikule Çırpıcı Yolu No:9, 34010 Zeytinburnu/İstanbul
...n23.06.2026her seferinde sıcacık ve leziz elinize sağlıkkk
...z04.05.2026Çok hızlı dürüm de güzeldi verdiğiniz paraya değen tek restoran bu çevrede burası galiba
...l22.04.2026Hava şartları sebebiyle biraz soğuk geldi ama lezzet tat on numara
...ı28.02.2026tam iftar saatinde geldi ve sıcaktı teşekkürler
...z06.02.2026Patatesin yanında acılı mayonez gelmedi haricen her şey harikaydı
...t11.01.2026notu dikkate aldığınız için teşekkürler harikaydı
...y09.12.2025Artık favori restoranım dürümle. Çok lezzetliydi. Çok teşekkürler. Ellerinize sağlık. Bir de çok hızlı geldi sipariş kuryeye de ayrıca teşekkür ediyorum.
...r04.12.2025Notumu okumuşlardı çok teşekkür ediyorum:))
...n21.11.2025İyiydi
...l15.11.2025Soslu yerine sossuz istemişim yanlışlıkla :(
...v14.09.2025kurye abi çok gülen yüzlüdü teşekkür ederim
...i10.09.2025Çokk iyi
...ş27.08.2025Kurye çok hızlı ve nazikti
...i07.04.2026Sosu yoktu maalesef
...r23.02.2026az pismis olmasi disinda bi sorun yoktu
...N25.10.2025çok sıcak geldi o iyiydi. sos benim damak tadıma hitap etmedi sadece acıydı biraz Ama seveni vardır. tavuklar çiğ gibiydi ya. biraz daha pişmeliydi kesinlikle ordan kırdım bi tek
...a20.10.2025Ekstra sos sipariş verdim. Ama gelmediler
...r03.09.2025cola gelmedi yemek guzeldi
...u26.03.2026ek içecekte yanlış içecek, menüye dahil olan içecek eksik, ama sıcacık geldi yemek teşekkürler
...r05.02.2026Asla r orijinal adana değil
...a03.01.2026fena değil
...d20.10.2025The durum was the normal one with no cheddar cheese in it
...r31.12.2025Gelmesi biraz uzun sürse de söylenen süre içinde geldi o yüzden şikayetçi değilim. Ama içi dükkanda servis edilen dürümün yarısı kadar bile dolu değildi. Maalesef olumsuz bir deneyim.
...r02.12.2025Sosu çok azdı domates ve soğan neredeyse hiç yoktu biraz daha dikkat edilirse sevinirim
...ş21.11.2025hızlı gelmesi seçeneği ile fazla para ödememe rağmen soğuk geldi.
...z08.10.20255 yıldız verecektimki çıtır tavuk dürümlenin içinden şeffaf sert plastik parçalar çıktı . Biraz daha özen ltf .. bunun dışında lezzet harikaydı
...a10.11.2025Ancak 100gr kebap dürüm, double almak için o kadar az koymanız hiç hoş değil resmen domates dürüm yedim, ve yanık bir tat vardı.
...ş04.06.2026Yediğin en kötü kebaptı
...Z17.05.2026Yemek gerçekten çok soğuk geldi. İnsan bu şekilde yollamaya utanır. Dürüm düzgün sarılmamıştı dağıldı. 1 puanı sonuna kadar haketti.
...i19.02.2026bir süru kemik ve kıkırdak çıktı yazık valla coluk çocuk yiyor insan öldürur bu kemikler
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:3021:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0-0832043298900020